Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 166 takich materiałów
    Audi 80 B3 1988 by skizo – Więcej o Audi w zródle.
Przedstawiam wam moją Audi. Samochód posiadam już od bardzo dawna. I jako pierwszy własny samochód darzę go ogromnym sentymentem.
Czekamy też na Twojego VAG'a. Wszystkiego dowiesz się na stronie.
    Więcej o Audi w zródle.
    Przedstawiam wam moją Audi. Samochód posiadam już od bardzo dawna. I jako pierwszy własny samochód darzę go ogromnym sentymentem.
    Czekamy też na Twojego VAG'a. Wszystkiego dowiesz się na stronie.
    Mój pierwszy samochód – Ten niebieski bolid jest mój to zwykłe 0.9 na łańcuchu. Mechanicznie w porządku, blacharsko też jest dobrze,  rdzy praktycznie nie ma. Części tanie, pali też nie za dużo.
    Ten niebieski bolid jest mój to zwykłe 0.9 na łańcuchu. Mechanicznie w porządku, blacharsko też jest dobrze, rdzy praktycznie nie ma. Części tanie, pali też nie za dużo.
    Toyota Soarer – Tylnonapędowy grand tourer produkowany w latach 1981-2005, przez cztery generacje. Toyota Soarer posiada swój własny emblemat, przedstawiający coś na wzór skrzydlatego lwa. Dwie pierwsze generacje (Z10, Z20) korzystają z rzędowych szóstek z serii M i G, trzecia generacja (Z30) ma pod maską silniki z serii JZ oraz 4-litrowy V8 z serii UZ, natomiast ostatnia (Z40) tylko i wyłącznie V8 UZ tym razem o pojemności 4.3-litra. Soarer Z30 to najpopularniejsza generacja, kiedyś luksusowy GT, a dzisiaj często służy do driftu lub dragu, ze względu na spory potencjał i możliwe swapy na silnik 2JZ-GTE. Ostatnia generacja nie zdobyła dużej popularności, ale za to bardzo dobrze radziła sobie w japońskiej lidze wyścigowej Super GT, godnie zastępując tam Suprę.
    Tylnonapędowy grand tourer produkowany w latach 1981-2005, przez cztery generacje. Toyota Soarer posiada swój własny emblemat, przedstawiający coś na wzór skrzydlatego lwa. Dwie pierwsze generacje (Z10, Z20) korzystają z rzędowych szóstek z serii M i G, trzecia generacja (Z30) ma pod maską silniki z serii JZ oraz 4-litrowy V8 z serii UZ, natomiast ostatnia (Z40) tylko i wyłącznie V8 UZ tym razem o pojemności 4.3-litra. Soarer Z30 to najpopularniejsza generacja, kiedyś luksusowy GT, a dzisiaj często służy do driftu lub dragu, ze względu na spory potencjał i możliwe swapy na silnik 2JZ-GTE. Ostatnia generacja nie zdobyła dużej popularności, ale za to bardzo dobrze radziła sobie w japońskiej lidze wyścigowej Super GT, godnie zastępując tam Suprę.
    Suzuki baleno 1.3 – Mały ciasny ale własny.
    Mały ciasny ale własny.
    6 listopada 2014, 20:54 przez prezes1190 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mój wlasny projekt Mercedesa w201 – Mercedes-Benz 190e - kiedyś  1.8 teraz 3.6l z w210 spięte z 6 biegowym getragiem.
    Mercedes-Benz 190e - kiedyś 1.8 teraz 3.6l z w210 spięte z 6 biegowym getragiem.
    21 października 2014, 1:47 przez TuningowiecMercedesa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    Japońskie V12 – Czyli Toyota Century. Luksusowa limuzyna z napędem na tył, produkowana od lat 60 z niewielkimi zmianami. Na początku z silnikiem V8, natomiast od 1997 r. pod maską jest 5-litrowy V12, póki co jest to jedyny, seryjny, japoński samochód z silnikiem V12. Samochód między innymi przez swoją konserwatywną stylistykę wewnątrz i na zewnątrz , najczęściej wykorzystywany był przez ludzi z wysokiego szczebla np. jako samochód rządowy, ale oczywiście dostępny jest dla każdego, można go normalnie kupić w określonych salonach Toyoty w Japonii. Century najczęściej posiada fotele tapicerowane wysokiej jakości tkaniną, ponieważ skóra okazała się "zbyt głośna" w użytkowaniu. Drzwi zamykane są elektronicznie, ponieważ tradycyjne zamknięcie okazało się "zbyt głośne". Tylne siedzenia wyposażone są w system masażu. Samochód, podobnie jak wiele oldschoolowych Toyot, posiada swój własny, unikalny emblemat. Specjalna wersja Century, służy jako transport dla Cesarza Japonii.
    Czyli Toyota Century. Luksusowa limuzyna z napędem na tył, produkowana od lat 60 z niewielkimi zmianami. Na początku z silnikiem V8, natomiast od 1997 r. pod maską jest 5-litrowy V12, póki co jest to jedyny, seryjny, japoński samochód z silnikiem V12. Samochód między innymi przez swoją konserwatywną stylistykę wewnątrz i na zewnątrz , najczęściej wykorzystywany był przez ludzi z wysokiego szczebla np. jako samochód rządowy, ale oczywiście dostępny jest dla każdego, można go normalnie kupić w określonych salonach Toyoty w Japonii. Century najczęściej posiada fotele tapicerowane wysokiej jakości tkaniną, ponieważ skóra okazała się "zbyt głośna" w użytkowaniu. Drzwi zamykane są elektronicznie, ponieważ tradycyjne zamknięcie okazało się "zbyt głośne". Tylne siedzenia wyposażone są w system masażu. Samochód, podobnie jak wiele oldschoolowych Toyot, posiada swój własny, unikalny emblemat. Specjalna wersja Century, służy jako transport dla Cesarza Japonii.
    Lampka nocna z turbiny – Mój własny pomysł na wykorzystanie padniętej turbiny z VW Golf'a III.
    Mój własny pomysł na wykorzystanie padniętej turbiny z VW Golf'a III.
    10 października 2014, 18:27 przez penek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Stara Motoryzacja – Mój mały ciasny, ale własny.
    Mój mały ciasny, ale własny.
    6 września 2014, 23:31 przez ~Raczka | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne zdjęcia

    Mój pierwszy samochód – Może nie jest idealny, ale własny. Silnik 1.8 16v. Auto jest z 1996 roku przebieg to nieco ponad to 127 000 w środku jak widać na foto sama skóra. w planach jest zmiana felg. macie jakieś propozycje na mody?
    Może nie jest idealny, ale własny. Silnik 1.8 16v. Auto jest z 1996 roku przebieg to nieco ponad to 127 000 w środku jak widać na foto sama skóra. w planach jest zmiana felg. macie jakieś propozycje na mody?
    14 sierpnia 2014, 14:54 przez karix1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Źródło:

    Własne

    Przekroje samochodów "Fiat 126 (1973)" – SILNIK
pojemność skokowa:  594 ccm
moc:  23KM
moment obr.:  39Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  rzędowy, 2
położenie silnika:  tył
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  73.50mm x 70.00mm
typ:  OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika
stopień sprężania:  7.50:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  54s
prędkość maksymalna:  105km/h
stosunek mocy do masy:  0.04 KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  bębnowe / bębnowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 4, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  3054mm
szerokość:  1378mm
wysokość:  1302mm
rozstaw osi:  1840mm
prześwit:  140mm
masa:  580kg
pojemność zbiornika paliwa:  21 litrów

CIEKAWOSTKI
-Łącznie wyprodukowano 4671586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1352912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3318674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1152325, a w Tychach – 2166349.
-W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół.Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser,o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM, moment obrotowy 41Nm przy, stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, do 100 km/h w zaledwie 37s zamiast 54s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%
    SILNIK
    pojemność skokowa: 594 ccm
    moc: 23KM
    moment obr.: 39Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: rzędowy, 2
    położenie silnika: tył
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 73.50mm x 70.00mm
    typ: OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika
    stopień sprężania: 7.50:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 54s
    prędkość maksymalna: 105km/h
    stosunek mocy do masy: 0.04 KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: bębnowe / bębnowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 4, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 3054mm
    szerokość: 1378mm
    wysokość: 1302mm
    rozstaw osi: 1840mm
    prześwit: 140mm
    masa: 580kg
    pojemność zbiornika paliwa: 21 litrów

    CIEKAWOSTKI
    -Łącznie wyprodukowano 4671586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1352912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3318674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1152325, a w Tychach – 2166349.
    -W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół.Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser,o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM, moment obrotowy 41Nm przy, stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, do 100 km/h w zaledwie 37s zamiast 54s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%
    1 sierpnia 2014, 16:05 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)