Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 166 takich materiałów
    Jak wszyscy to i ja! – Moje śliczne Volvo. Nie najnowszy, nie najlepszy ale własny
    Moje śliczne Volvo. Nie najnowszy, nie najlepszy ale własny
    15 lipca 2013, 13:30 przez madamski34 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja – Głowy nie urywa, jest "ciasny ale własny".
W najbliższym czasie planuje zchipować do 100KM, zrobić dolot, zmienić zawieszenie i jakaś drobna kosmetyka (wymiana świateł na soczewki, wymiana zegarów, wymiana tapicerki i może nowe fele)
Wiem że to nie Bawara ani Japoniec, ale podobno ta strona jest ogólnie o motoryzacji
Pozdrawiam
    Głowy nie urywa, jest "ciasny ale własny".
    W najbliższym czasie planuje zchipować do 100KM, zrobić dolot, zmienić zawieszenie i jakaś drobna kosmetyka (wymiana świateł na soczewki, wymiana zegarów, wymiana tapicerki i może nowe fele)
    Wiem że to nie Bawara ani Japoniec, ale podobno ta strona jest ogólnie o motoryzacji
    Pozdrawiam
    6 lipca 2013, 7:36 przez ~stalowy27 | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    Materiał własny.
    3 lipca 2013, 21:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ciasny ale własny –
    14 czerwca 2013, 19:59 przez adamski666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Made in Poland 1972 – Marka: WSK

Model: MR16T

Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego

Lata produkcji: 1972-1977

Ilosc egzemplarzy: ~500

Historia powstania:

Dane wg prospektu fabtycznego:
Motocykl MR16T klasy 250ccm jest pojazdem sportowym, przystosowanym do startów w rajdach obserwowanych.
Posiada szereg oryginalnych rozwiązań technicznych oraz specjalny silnik o obniżonych obrotach i zwiększonym momencie obrotowym.
Sprawdzona w wielu rajdach geometria podwozia, czyni z tego motocykla pojazd, dla którego nie ma trudnych odcinków, czy złej drogi.
Mała masa pojazdu, przy elastycznym silniku, ułatwia posługiwanie się nim w najcięższych warunkach terenowych.

Dane techniczne:

Silnik:

Dwusuwowy o pojemności 250 ccm typu W3T - wersja silnika W2 o zwiększonym momencie obrotowym Masa silnika 28,5kg, moc 13,5 kM przy 4000 obr/min. Silnik opracowany na bazie silnika Wiatr 175ccm. Wzrost pojemności skokowej uzyskano przez wiekszenie skoku tłoka i jego średnicy (zastosowano tłok z węgierskiej Panonii). W późniejszych wersjach stosowano silniki 175 ccm typu W2BxS przystosowane do celów sportowych (zmiana osprzętu elektrycznego i przełożeń)

Gaznik:



Sprzeglo:

wielotarczowe mokre

Skrzynia biegów:

czterobiegowa ze zmienionymi przełożeniami w stosunku do silnika W2

Naped:

Nieosłoniętym łańcuchem

Podwozie:

rama rurowa zamknięta wykonanana z ulepszanych rur ze stali stopowej. Rurowy wahacz łożyskowany tocznie służący również jako zbiornik oleju do smarowania łańcucha. Zawieszenie przednie teleskopowe o skoku 165 mm (importowany widelec Ceriani), tylne o skoku 90 mm. W modelu późniejszym rama podwójna z rur stopowych, wahacz łożyskowany ślizgowo cienkościennych

Kola:

przednie 3,00-21' Trial, tylne 4,00-18' Trial

Hamulce:

Bebnowe sterowane mechanicznie. Bebny ze stopu lekkiego-elektronu, zebrowane, z wtopiona żeliwna wkladka. W późniejszych modelach seryjne bębny WSK

Instalacja elektryczna:

Zapłon iskrownikowy

Pojemnosci:

Zbiornik paliwa 7 l

Cieżar:

Cieżar własny 90 kg, ciężar max 210 kg

Zużycie paliwa:

5l/100 km w terenie

Szybkość maksymalna 90 km/h w terenie,
Stosowane barwy nadwozia: czerwono- czarna
    Marka: WSK

    Model: MR16T

    Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego

    Lata produkcji: 1972-1977

    Ilosc egzemplarzy: ~500

    Historia powstania:

    Dane wg prospektu fabtycznego:
    Motocykl MR16T klasy 250ccm jest pojazdem sportowym, przystosowanym do startów w rajdach obserwowanych.
    Posiada szereg oryginalnych rozwiązań technicznych oraz specjalny silnik o obniżonych obrotach i zwiększonym momencie obrotowym.
    Sprawdzona w wielu rajdach geometria podwozia, czyni z tego motocykla pojazd, dla którego nie ma trudnych odcinków, czy złej drogi.
    Mała masa pojazdu, przy elastycznym silniku, ułatwia posługiwanie się nim w najcięższych warunkach terenowych.

    Dane techniczne:

    Silnik:

    Dwusuwowy o pojemności 250 ccm typu W3T - wersja silnika W2 o zwiększonym momencie obrotowym Masa silnika 28,5kg, moc 13,5 kM przy 4000 obr/min. Silnik opracowany na bazie silnika Wiatr 175ccm. Wzrost pojemności skokowej uzyskano przez wiekszenie skoku tłoka i jego średnicy (zastosowano tłok z węgierskiej Panonii). W późniejszych wersjach stosowano silniki 175 ccm typu W2BxS przystosowane do celów sportowych (zmiana osprzętu elektrycznego i przełożeń)

    Gaznik:



    Sprzeglo:

    wielotarczowe mokre

    Skrzynia biegów:

    czterobiegowa ze zmienionymi przełożeniami w stosunku do silnika W2

    Naped:

    Nieosłoniętym łańcuchem

    Podwozie:

    rama rurowa zamknięta wykonanana z ulepszanych rur ze stali stopowej. Rurowy wahacz łożyskowany tocznie służący również jako zbiornik oleju do smarowania łańcucha. Zawieszenie przednie teleskopowe o skoku 165 mm (importowany widelec Ceriani), tylne o skoku 90 mm. W modelu późniejszym rama podwójna z rur stopowych, wahacz łożyskowany ślizgowo cienkościennych

    Kola:

    przednie 3,00-21' Trial, tylne 4,00-18' Trial

    Hamulce:

    Bebnowe sterowane mechanicznie. Bebny ze stopu lekkiego-elektronu, zebrowane, z wtopiona żeliwna wkladka. W późniejszych modelach seryjne bębny WSK

    Instalacja elektryczna:

    Zapłon iskrownikowy

    Pojemnosci:

    Zbiornik paliwa 7 l

    Cieżar:

    Cieżar własny 90 kg, ciężar max 210 kg

    Zużycie paliwa:

    5l/100 km w terenie

    Szybkość maksymalna 90 km/h w terenie,
    Stosowane barwy nadwozia: czerwono- czarna
    14 czerwca 2013, 1:09 przez ~MR16T | Do ulubionych | Skomentuj
    Ciasny, ale własny – Taka moja mała niebieska strzała z 88r.
    Taka moja mała niebieska strzała z 88r.
    6 czerwca 2013, 13:52 przez konus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 126p – FL '93 
Własny
    FL '93
    Własny
    9 maja 2013, 17:46 przez enter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SAAB-95 AERO – Własny projekt VT - Trochę niedokładny ale jest
    Własny projekt VT - Trochę niedokładny ale jest
    26 kwietnia 2013, 19:54 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój Fiat 126p – Ciasny, ale własny. Auto z duszą
    Ciasny, ale własny. Auto z duszą
    23 kwietnia 2013, 21:59 przez matys95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ciasny, ale własny –
    19 marca 2013, 16:30 przez Matey17a (PW) | Do ulubionych | Skomentuj