Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 166 takich materiałów
    Zielona strzała południa – Fiacik 126 ELX ECO KAT 99'. Ciasny, ale własny. Działa bez zarzutów i zwraca na siebie uwagę coraz to większej liczbie przechodniów.
    Fiacik 126 ELX ECO KAT 99'. Ciasny, ale własny. Działa bez zarzutów i zwraca na siebie uwagę coraz to większej liczbie przechodniów.
    18 lutego 2014, 13:33 przez dawidooss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Corsa A TR C20let – Witam przedstawiam własny projekcik niesamowitej Corsy A w oryginalnej wersji TR (trójbryłowa) z 1984r jednostka napędowa to silnik z Calibry turbo c20let z 6 biegowa skrzynia żeby troszkę pobudzić serce Corsy zmieniona została turbina i zastąpiona turbina od evo 7
    Witam przedstawiam własny projekcik niesamowitej Corsy A w oryginalnej wersji TR (trójbryłowa) z 1984r jednostka napędowa to silnik z Calibry turbo c20let z 6 biegowa skrzynia żeby troszkę pobudzić serce Corsy zmieniona została turbina i zastąpiona turbina od evo 7
    13 lutego 2014, 21:43 przez many (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Filmik własny, byłem pod wrażeniem że mogło aż tyle śniegu nasypać, tak wiem że to pługi odgarnęły na pobocze ale ile tego musiało być.
    11 lutego 2014, 17:10 przez VagFamilie (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Ciasny ale własny – Red rat mat Cintek w Beskidach
    Red rat mat Cintek w Beskidach
    10 lutego 2014, 10:57 przez GrzesMis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Toyota – Oto mój własny pojazd
TOYOTA YARIS 2002 1.0 3D
    Oto mój własny pojazd
    TOYOTA YARIS 2002 1.0 3D
    5 lutego 2014, 17:54 przez PiterSTR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne.

    Mało znane / zapomniane: Bizzarini Manta – Jedyna w swoim rodzaju Manta powstała na używanym podwoziu Bizzarrini P538 jako pierwszy projekt pracującego już na własny rachunek Giorgetto Giugiaro. W pełni sprawna maszyna na podwoziu P538-003 wyposażona jest w silnik V8 Chevroleta, który z pojemności prawie 5,4 litrów generuje około 400 koni mechanicznych. Napęd przekazywany jest na tył poprzez ręczną skrzynię biegów ZF o pięciu przełożeniach.
Oryginalne P538-003 ukończono na wiosnę 1966 roku i w barwach Scuderia Bizzarrini wystawiono do 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Niestety w wyniku nieszczelności układu chłodzenia auto odpadło już po dwóch godzinach. Coupe wystartowało jeszcze tylko w jednym wyścigu, lokalnej wspinaczce górskiej we Włoszech. W kolejnym sezonie ze startów wykluczyła je zmiana przepisów. Wkrótce potem pechowe auto zostało oddelegowane przez Giotto Bizzarrini'ego do powstałego w lutym 1968 roku studia ItalDesign.
Giugiaro otrzymał w ten sposób bazę dla jednego z najbardziej znaczących i wpływowych konceptów z lat sześćdziesiątych. Od pierwszych szkiców do jeżdżącego samochodu minęło tylko 40 dni. Nowe GT zachwycało jednobryłowym nadwoziem z poprowadzoną pod kątem 15 stopni przednią szybą, trzema fotelami w jednym rzędzie z kierowcą po środku, aluminiowymi progami z okrągłymi otworami i malowaniem. Samochód pokazano pierwszy raz w 1968 roku na salonie w Turynie.
W kolejnych latach auto wędrowało po wystawach na całym świecie, a w roku 1970 zaginęło w drodze powrotnej z Los Angeles Auto Expo do Włoch. Dopiero 8-9 lat później Manta odnalazła się na aukcji Port of Genoa Customs, z której zgarnął ją pewien włoski przemysłowiec. Samochód od tamtego czasu był co najmniej dwa razy poddany renowacji i wystąpił na niezliczonej ilości wystaw. Dziś wartość Manty opartej na technice ręki ojca słynnego Ferrari 250 GTO i pierwszego V12 w stajni Lamborghini trudno przecenić. UPDATE: Licytacja prowadzona przez Gooding & Company nie odsiągnęła ceny minimalnej i samochód nie został sprzedany.
    Jedyna w swoim rodzaju Manta powstała na używanym podwoziu Bizzarrini P538 jako pierwszy projekt pracującego już na własny rachunek Giorgetto Giugiaro. W pełni sprawna maszyna na podwoziu P538-003 wyposażona jest w silnik V8 Chevroleta, który z pojemności prawie 5,4 litrów generuje około 400 koni mechanicznych. Napęd przekazywany jest na tył poprzez ręczną skrzynię biegów ZF o pięciu przełożeniach.
    Oryginalne P538-003 ukończono na wiosnę 1966 roku i w barwach Scuderia Bizzarrini wystawiono do 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Niestety w wyniku nieszczelności układu chłodzenia auto odpadło już po dwóch godzinach. Coupe wystartowało jeszcze tylko w jednym wyścigu, lokalnej wspinaczce górskiej we Włoszech. W kolejnym sezonie ze startów wykluczyła je zmiana przepisów. Wkrótce potem pechowe auto zostało oddelegowane przez Giotto Bizzarrini'ego do powstałego w lutym 1968 roku studia ItalDesign.
    Giugiaro otrzymał w ten sposób bazę dla jednego z najbardziej znaczących i wpływowych konceptów z lat sześćdziesiątych. Od pierwszych szkiców do jeżdżącego samochodu minęło tylko 40 dni. Nowe GT zachwycało jednobryłowym nadwoziem z poprowadzoną pod kątem 15 stopni przednią szybą, trzema fotelami w jednym rzędzie z kierowcą po środku, aluminiowymi progami z okrągłymi otworami i malowaniem. Samochód pokazano pierwszy raz w 1968 roku na salonie w Turynie.
    W kolejnych latach auto wędrowało po wystawach na całym świecie, a w roku 1970 zaginęło w drodze powrotnej z Los Angeles Auto Expo do Włoch. Dopiero 8-9 lat później Manta odnalazła się na aukcji Port of Genoa Customs, z której zgarnął ją pewien włoski przemysłowiec. Samochód od tamtego czasu był co najmniej dwa razy poddany renowacji i wystąpił na niezliczonej ilości wystaw. Dziś wartość Manty opartej na technice ręki ojca słynnego Ferrari 250 GTO i pierwszego V12 w stajni Lamborghini trudno przecenić. UPDATE: Licytacja prowadzona przez Gooding & Company nie odsiągnęła ceny minimalnej i samochód nie został sprzedany.
    24 stycznia 2014, 21:51 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moja Corsa – Pierwszy własny samochód
    Pierwszy własny samochód
    17 stycznia 2014, 10:23 przez Hunted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Niewiele trzeba by wyróżniać się z tłumu – Wystarczy własny projekt, trochę wyobraźni, chęci i pieniędzy.
    Wystarczy własny projekt, trochę wyobraźni, chęci i pieniędzy.
    4 stycznia 2014, 12:22 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Moje pierwsze Autko – Mały, ciasny ale własny
Link do filmu z remontu:
http://www.youtube.com/watch?v=EQporOlQgEk
    Mały, ciasny ale własny
    Link do filmu z remontu:
    http://www.youtube.com/watch?v=EQporOlQgEk
    1 stycznia 2014, 18:31 przez MGKP1995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Z serii: Jak wszyscy to i JA-Daewoo Matiz – Mały ciasny, ale własny
    Mały ciasny, ale własny
    31 grudnia 2013, 15:46 przez murzyn23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne