Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    Prace nad marzeniami – Jest to mój pierwszy projekt a jest nim Alfa gtv 2.0 ts taki silnik był seryjnie teraz jest silnik 2.0 16 vt z fiata coupe który przeszedł kompletny remont i został wzmocniony i legitymuje się mocą 300 km co w połączeniu z fabryczna szperą potrafi zrobić robotę. Pracę nadal trwają plany są poważne co do tego samochodu.
    Jest to mój pierwszy projekt a jest nim Alfa gtv 2.0 ts taki silnik był seryjnie teraz jest silnik 2.0 16 vt z fiata coupe który przeszedł kompletny remont i został wzmocniony i legitymuje się mocą 300 km co w połączeniu z fabryczna szperą potrafi zrobić robotę. Pracę nadal trwają plany są poważne co do tego samochodu.
    Zaciski – Mała zmiana, a jaki efekt.
    Mała zmiana, a jaki efekt.
    23 stycznia 2015, 23:24 przez DeNiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Golf MK2 – Westmoreland Edition by piter. – Szerszy opis w źródle.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Szerszy opis w źródle.
    MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
    SILNIK: 1.3 NZ.
    MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
    ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
    KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
    NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
    WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
    AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Toyota Corolla TS 192km – Bardzo ciekawe auto za rozsądne pieniądze. Nie spotkałem się jeszcze na MK z tym modelem.
    Bardzo ciekawe auto za rozsądne pieniądze. Nie spotkałem się jeszcze na MK z tym modelem.
    Z serii polskie projekty – Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI 
- korby seria GTE 
- panewki główne i korbowodowe ASO 
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO 
- nowy rozrząd 
- oleje i płyny MOTUL 

Układ dolotowy: 
- filtr K&N 
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl 
- duży IC od www.FMIC.pl 
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl 
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl 
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl 

Układ wydechowy: 
- Turbosprężarka T04Z 
- wydech 3,5" 
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl 

Układ napędowy : 
- skrzynia R154 
- dyfer supra mkIII ze szperą 

Układ wtryskowy: 
- wtryskiwacze 1000cc (E85) 
- 2x bosch fuel pump 

Układ chłodzenia: 
- chłodnica supra mkIV 

Układ napędowy: 
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem 
- docisk custom 

Zawieszenie: 
- gwint bilstein 


Elektronika: 
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl 
- EBC MAC 
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach) 
- CEWKI VAG 

Wnętrze: 
- seria 


Koła: 
- ROTA GRID IKR 18" 

Waga 1390kg
    Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

    Opis projektu:
    Silnik: 2JZ VVTI
    - korby seria GTE
    - panewki główne i korbowodowe ASO
    - wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
    - nowy rozrząd
    - oleje i płyny MOTUL

    Układ dolotowy:
    - filtr K&N
    - orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
    - duży IC od www.FMIC.pl
    - przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
    - kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
    - zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl

    Układ wydechowy:
    - Turbosprężarka T04Z
    - wydech 3,5"
    - kolektor TS T4 od www.FMIC.pl

    Układ napędowy :
    - skrzynia R154
    - dyfer supra mkIII ze szperą

    Układ wtryskowy:
    - wtryskiwacze 1000cc (E85)
    - 2x bosch fuel pump

    Układ chłodzenia:
    - chłodnica supra mkIV

    Układ napędowy:
    - tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
    - docisk custom

    Zawieszenie:
    - gwint bilstein


    Elektronika:
    - tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
    - EBC MAC
    - STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
    - CEWKI VAG

    Wnętrze:
    - seria


    Koła:
    - ROTA GRID IKR 18"

    Waga 1390kg
    Mazda RX-8 2JZ-GTE – Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI 
- korby seria GTE 
- panewki główne i korbowodowe ASO 
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO 
- nowy rozrząd 
- oleje i płyny MOTUL 

Układ dolotowy: 
- filtr K&N 
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl 
- duży IC od www.FMIC.pl 
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl 
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl 
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl 

Układ wydechowy: 
- Turbosprężarka T04Z 
- wydech 3,5" 
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl 

Układ napędowy : 
- skrzynia R154 
- dyfer supra mkIII ze szperą 

Układ wtryskowy: 
- wtryskiwacze 1000cc (E85) 
- 2x bosch fuel pump 

Układ chłodzenia: 
- chłodnica supra mkIV 

Układ napędowy: 
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem 
- docisk custom 

Zawieszenie: 
- gwint bilstein 


Elektronika: 
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl 
- EBC MAC 
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach) 
- CEWKI VAG 

Wnętrze: 
- seria 


Koła: 
- ROTA GRID IKR 18" 


Waga 1390kg
    Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

    Opis projektu:
    Silnik: 2JZ VVTI
    - korby seria GTE
    - panewki główne i korbowodowe ASO
    - wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
    - nowy rozrząd
    - oleje i płyny MOTUL

    Układ dolotowy:
    - filtr K&N
    - orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
    - duży IC od www.FMIC.pl
    - przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
    - kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
    - zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl

    Układ wydechowy:
    - Turbosprężarka T04Z
    - wydech 3,5"
    - kolektor TS T4 od www.FMIC.pl

    Układ napędowy :
    - skrzynia R154
    - dyfer supra mkIII ze szperą

    Układ wtryskowy:
    - wtryskiwacze 1000cc (E85)
    - 2x bosch fuel pump

    Układ chłodzenia:
    - chłodnica supra mkIV

    Układ napędowy:
    - tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
    - docisk custom

    Zawieszenie:
    - gwint bilstein


    Elektronika:
    - tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
    - EBC MAC
    - STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
    - CEWKI VAG

    Wnętrze:
    - seria


    Koła:
    - ROTA GRID IKR 18"


    Waga 1390kg
    Zapraszam również na fanpage Charta

    https://www.facebook.com/ChartbyKubik?fref=ts
    4 listopada 2014, 21:23 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun Sunny 1979r TS Cup –
    21 października 2014, 5:30 przez KHB310 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Cefiro (A31) – Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

    Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

    Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

    Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

    Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    20 września 2014, 20:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj