Szukaj
Znalazłem 168 takich materiałów
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI
- korby seria GTE
- panewki główne i korbowodowe ASO
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
- nowy rozrząd
- oleje i płyny MOTUL
Układ dolotowy:
- filtr K&N
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
- duży IC od www.FMIC.pl
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl
Układ wydechowy:
- Turbosprężarka T04Z
- wydech 3,5"
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl
Układ napędowy :
- skrzynia R154
- dyfer supra mkIII ze szperą
Układ wtryskowy:
- wtryskiwacze 1000cc (E85)
- 2x bosch fuel pump
Układ chłodzenia:
- chłodnica supra mkIV
Układ napędowy:
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
- docisk custom
Zawieszenie:
- gwint bilstein
Elektronika:
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
- EBC MAC
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
- CEWKI VAG
Wnętrze:
- seria
Koła:
- ROTA GRID IKR 18"
Waga 1390kg
Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI
- korby seria GTE
- panewki główne i korbowodowe ASO
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
- nowy rozrząd
- oleje i płyny MOTUL
Układ dolotowy:
- filtr K&N
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
- duży IC od www.FMIC.pl
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl
Układ wydechowy:
- Turbosprężarka T04Z
- wydech 3,5"
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl
Układ napędowy :
- skrzynia R154
- dyfer supra mkIII ze szperą
Układ wtryskowy:
- wtryskiwacze 1000cc (E85)
- 2x bosch fuel pump
Układ chłodzenia:
- chłodnica supra mkIV
Układ napędowy:
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
- docisk custom
Zawieszenie:
- gwint bilstein
Elektronika:
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
- EBC MAC
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
- CEWKI VAG
Wnętrze:
- seria
Koła:
- ROTA GRID IKR 18"
Waga 1390kg
https://www.facebook.com/ChartbyKubik?fref=ts
Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.
Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.
Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.
Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.