Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    I stało się!!! – W końcu postanowiłem wziąć w swoje ręce garażowaną przez ponad 20 lat MZ TS 150 z 1983 roku zachowana w  oryginalnym stanie z całą dokumentacją i sporą ilością części zamiennych. Jeździła bez żadnych usterek, lecz się trochę przytarła i została odstawiona w kąt. Do wymiany jest przede wszystkim wał, łożyska wału, simeringi, cylinder, tłok oraz pierścienie (jak już coś robi to porządnie). Oprócz łożysk i uszczelniaczy to wszystko posiadam oryginalnie nowe jeszcze z czasów produkcji. Z wyglądu nie będę nic zmieniał, tylko lekka polerka. Mam nadzieję że w ciągu 2-3 tygodni postaram się wrzucić filmik z przebiegu pracy i efektu końcowego.
    W końcu postanowiłem wziąć w swoje ręce garażowaną przez ponad 20 lat MZ TS 150 z 1983 roku zachowana w oryginalnym stanie z całą dokumentacją i sporą ilością części zamiennych. Jeździła bez żadnych usterek, lecz się trochę przytarła i została odstawiona w kąt. Do wymiany jest przede wszystkim wał, łożyska wału, simeringi, cylinder, tłok oraz pierścienie (jak już coś robi to porządnie). Oprócz łożysk i uszczelniaczy to wszystko posiadam oryginalnie nowe jeszcze z czasów produkcji. Z wyglądu nie będę nic zmieniał, tylko lekka polerka. Mam nadzieję że w ciągu 2-3 tygodni postaram się wrzucić filmik z przebiegu pracy i efektu końcowego.
    3 sierpnia 2013, 22:03 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne!

    Romet Ogar 205 i MZ TS 150 – Oto co teraz mam na warsztacie, Romet dostaje nowy silnik 2b, składam go od podstaw. A Mz została rozebrana do gołej ramy i także od podstaw będzie składana, gdyż stała w garażu ponad 20 lat, ma tylko 14 tyś przebiegu, jest u nas od nowości. PS. Mam pytanie, chcę w Romecie przywrócic chrom na silniku, co polecacie by efekt był dobry i długotrwały?
    Oto co teraz mam na warsztacie, Romet dostaje nowy silnik 2b, składam go od podstaw. A Mz została rozebrana do gołej ramy i także od podstaw będzie składana, gdyż stała w garażu ponad 20 lat, ma tylko 14 tyś przebiegu, jest u nas od nowości. PS. Mam pytanie, chcę w Romecie przywrócic chrom na silniku, co polecacie by efekt był dobry i długotrwały?
    29 lipca 2013, 15:14 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Mój Romek – Romet ogar 205, 1988r. wymagał dużo pracy i nerwów ale opłacało się, w pełni zarejestrowany i opłacony. Mam 17 lat i jednak wolę stare motorowery i motocykle od nowych szlifierek, zapewniam, że mimo wieku nie odejdę od renowacji starej motoryzacji, na warsztacie już MZ TS 150 czeka
    Romet ogar 205, 1988r. wymagał dużo pracy i nerwów ale opłacało się, w pełni zarejestrowany i opłacony. Mam 17 lat i jednak wolę stare motorowery i motocykle od nowych szlifierek, zapewniam, że mimo wieku nie odejdę od renowacji starej motoryzacji, na warsztacie już MZ TS 150 czeka
    27 lipca 2013, 22:24 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Sobotni rozruch – Syrenka 105 1978r 
MZ TS 250 1978r
Mój zestaw Born in PRL
    Syrenka 105 1978r
    MZ TS 250 1978r
    Mój zestaw Born in PRL
    21 lipca 2013, 14:40 przez ~BaltazarCAL | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Spada Vetture Sport Codatronca TS –
    16 lipca 2013, 13:46 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Driftowóz Karoliny  Pilarczyk – https://www.facebook.com/KarolinaPilarczykPolishDriftGirl?fref=ts 

Czyli 200SX S14A i LS3
    Https://www.facebook.com/KarolinaPilarczykPolishDriftGirl?fref=ts

    Czyli 200SX S14A i LS3
    26 czerwca 2013, 16:34 przez BartekZ33 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Karolina Pilarczyk Polish Drift Girl - Znacie tą Panią? – https://www.facebook.com/KarolinaPilarczykPolishDriftGirl?fref=ts zapraszam serdecznie!
    Https://www.facebook.com/KarolinaPilarczykPolishDriftGirl?fref=ts zapraszam serdecznie!
    26 czerwca 2013, 15:12 przez BartekZ33 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dacia 1300 – Nie widziałem tu jeszcze takiej, więc wstawiam zdjęcie i krótki opis. 


Rumuński samochód produkowany przez firmę Dacia w latach 1969-1979. Pojazd ten stanowił licencyjną wersję samochodu Renault 12. W początkowym okresie Dacia 1300 powstawała z części dostarczanych przez Renault. W roku 1970 do produkcji wprowadzona została wersja kombi, a w 1972 roku opracowana już przez rumuńskich inżynierów Pick-Up. Na rynkach Europy Zachodniej model ten w wersji sedan i kombi sprzedawany był pod nazwą Dacia Denem, a pick-up jako Dacia Shifter. W 1975 roku zaprezentowano, a w 1976 podjęto produkcję Dacii 1301, która odpowiadała francuskiemu Renault 12 w wersji TS. W 1978 roku zaczęto wytwarzać wersję 1400 z silnikiem zapożyczonym z Renault 18 TL/GTL. Modele 1301 i 1400 oferowano wyłącznie w wersji sedan. W 1973 r.
    Nie widziałem tu jeszcze takiej, więc wstawiam zdjęcie i krótki opis.


    Rumuński samochód produkowany przez firmę Dacia w latach 1969-1979. Pojazd ten stanowił licencyjną wersję samochodu Renault 12. W początkowym okresie Dacia 1300 powstawała z części dostarczanych przez Renault. W roku 1970 do produkcji wprowadzona została wersja kombi, a w 1972 roku opracowana już przez rumuńskich inżynierów Pick-Up. Na rynkach Europy Zachodniej model ten w wersji sedan i kombi sprzedawany był pod nazwą Dacia Denem, a pick-up jako Dacia Shifter. W 1975 roku zaprezentowano, a w 1976 podjęto produkcję Dacii 1301, która odpowiadała francuskiemu Renault 12 w wersji TS. W 1978 roku zaczęto wytwarzać wersję 1400 z silnikiem zapożyczonym z Renault 18 TL/GTL. Modele 1301 i 1400 oferowano wyłącznie w wersji sedan. W 1973 r.
    Mz TS 150 – Spotkana po pracy
    Spotkana po pracy
    9 czerwca 2013, 16:07 przez leon01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    MZ TS 150 – Napotkana po pracy
    Napotkana po pracy
    9 czerwca 2013, 16:04 przez leon01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne