Nie mogę się doczekać kiedy dokończę składanie Jej założę kask i wyjadę z garażu w słoneczną Niedzielę! Tylko jeszcze trochę poświecenia, czasu i pieniędzy
Pierwsza generacja z lat 1988-1994. Jeden z popularniejszych 4-drzwiowych driftowozów Nissana. Pod maską 6-cylindrowe, doładowane i wolnossące silniki znane np. z Nissana Skyline R32 (oprócz RB26DETT). Cefiro A31 miał głównie napęd na tył, ale istniały wersje z napędem na cztery koła wyposażone w system ATTESA E-TS (jak w Skyline GT-R). Generalnie samochód miał trochę części wymiennych ze Skyline, Silvia i Laurel z podobnych lat produkcji. Najmocniejsze wersje Cefiro A31 miały R6 RB20DET turbo 2.0L 205 KM 265 Nm. Dodatkowo w 1990 r. powstała też wersja od tunera Nissana czyli AUTECH, posiadająca podwyższone parametry - 225 KM i 294 Nm.
Moja AR 145 1.4 TS 16V 103 KM
Mam ją już trzy lata, w chwili obecnej przechodzi swapa na 2.0 8V 143 KM z drobnymi modami silnika.
Pozdrawiam wszystkich fanów włoskich aut!
MZ TS 150 z roku 1983 wersja luksus. Pojazd jest do generalnego remontu m.in. wał korbowy, opony, dętki, uszczelniacze, łożyska i drobne poprawki. Parę części już posiadam, wiec zimą nie będę się nudzić i jestem pewien, że zobaczycie ją w najbliższym czasie w lepszym stanie :>