Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    Szybkie okrążenie wykonane na torze "Poznań" w Porsche 911 991 GT3 RS podczas Tor Poznań Track Day.
    Kierowca: Maciej Bernacik
    Samochód: Porsche 911 GT3 RS
    Opony: Dunlop Sport Maxx Race
    Temperatura powietrza: 3 stopnie Celcjusza
    Autor nagrania: Potrawiak Studio
    21 marca 2018, 20:28 przez ~PotrawiakStudio | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    TD04HL-19T do mojej Laguny GT – Moja nowa hybryda turbosprężarki od Perun Turbo - z TD04-14T przerobiona na TD04HL-19T. Do kompletu zmiana ICka i temperatura w dolocie niższa o ponad 20 stC.
Teraz tylko trzeba będzie to wszystko wystroić i cieszyć się z jazdy.
    Moja nowa hybryda turbosprężarki od Perun Turbo - z TD04-14T przerobiona na TD04HL-19T. Do kompletu zmiana ICka i temperatura w dolocie niższa o ponad 20 stC.
    Teraz tylko trzeba będzie to wszystko wystroić i cieszyć się z jazdy.
    Wpływ temperatury na ogumienie, czyli co mają wspólnego pory roku i gumy – Zapraszamy do źródła - ciekawy artykuł i zdjęcia!
    Zapraszamy do źródła - ciekawy artykuł i zdjęcia!
    Dźwięk i przyspieszenie 226-cio konnej Alfy 166 z Busso i manualną skrzynią biegów. A i temperatura silnika jest odpowiednia- auto wcześniej wróciło z trasy i chwilkę stało stąd te 70st.
    5 kwietnia 2017, 22:58 przez RT23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zadbaj o widoczność i dobre samopoczucie jesienią – Kilka fajnych i przydatnych wskazówek dotyczących parowania szyb i samopoczucia w jesienne dni.
"Parowanie szyb w samochodzie nie tylko pogarsza widoczność, ale również wpływa na nasze samopoczucie. Zjawisku temu nie zawsze da się zapobiec, można jednak ograniczyć częstotliwość jego występowania."

Już samo wejście do samochodu w wilgotnej odzieży wierzchniej, pod którą utrzymuje się wyższa temperatura naszego ciała, powoduje efekt parowania. Co więcej, tą wilgocią będzie nasiąkała tapicerka siedzeń, kumulując się z każdym kolejnym dniem. W tym momencie często popełniamy błąd – włączamy wentylację na maksymalne grzanie i obroty dmuchawy. W rezultacie zamiast osuszenia powietrza, skroplona para wodna osiada na wszystkich elementach wnętrza samochodu. Z reguły dostrzeżemy to na szybach – im są brudniejsze od środka, tym szybciej zajdą parą.

- Wsiadając do samochodu w okresie jesiennym ważne jest szybkie wyrównanie różnic poziomu zawilgocenia powietrza. Aby zrobić to efektywnie, musimy mieć sprawnie działający układ wentylacji, czy klimatyzacji. Zarówno obieg powietrza, jak i wszystkie dysze muszą być otwarte, a przycisk klimatyzacji koniecznie włączony. Nie podnosimy przy tym temperatury – im będzie zbliżona do tej na zewnątrz, tym szybciej zapanujemy nad zjawiskiem parowania, dopiero po tym możemy stopniowo zwiększać ogrzewanie.

W tym przypadku korzystamy z funkcji osuszania powietrza w kabinie, którą spełnia klimatyzacja.

Sprawny układ wentylacji czy klimatyzacji samochodu to nie tylko współdziałanie elementów mechanicznych. Systematycznie musimy dbać o jego czystość. Skomplikowana budowa kanałów, przewodów i kratek nawiewów stanowią doskonałe środowisko do powstawania i rozmnażania się różnych bakterii i grzybów. Nasze zaniedbania, nawet gdy będziemy przestrzegać wymienionych powyżej zasad, doprowadzą do sytuacji, w której będziemy wdychać groźne drobnoustroje wraz napływającym powietrzem. To prosta droga do nabawienia się przewlekłych stanów zapalnych dróg oddechowych, a w dłuższej perspektywie nawet alergii. Dotyczy to nie tylko kierowców, ale i wszystkich osób podróżujących samochodem. Szczególnie narażone są dzieci.

- Na nasze samopoczucie podczas jazdy duży wpływ ma jakość powietrza dostającego się do środka samochodu. Jest ono zasysane z otoczenia, które pełne jest spalin i innych zanieczyszczeń. Aby temu zapobiec, opracowaliśmy filtr kabinowy ClimFilter Supreme. Współczesne wkłady z aktywnym węglem i polifenolem są w stanie wyłapać do 95% zanieczyszczeń. Pod jednym warunkiem – taki filtr musi być regularnie wymieniany.
    Kilka fajnych i przydatnych wskazówek dotyczących parowania szyb i samopoczucia w jesienne dni.
    "Parowanie szyb w samochodzie nie tylko pogarsza widoczność, ale również wpływa na nasze samopoczucie. Zjawisku temu nie zawsze da się zapobiec, można jednak ograniczyć częstotliwość jego występowania."

    Już samo wejście do samochodu w wilgotnej odzieży wierzchniej, pod którą utrzymuje się wyższa temperatura naszego ciała, powoduje efekt parowania. Co więcej, tą wilgocią będzie nasiąkała tapicerka siedzeń, kumulując się z każdym kolejnym dniem. W tym momencie często popełniamy błąd – włączamy wentylację na maksymalne grzanie i obroty dmuchawy. W rezultacie zamiast osuszenia powietrza, skroplona para wodna osiada na wszystkich elementach wnętrza samochodu. Z reguły dostrzeżemy to na szybach – im są brudniejsze od środka, tym szybciej zajdą parą.

    - Wsiadając do samochodu w okresie jesiennym ważne jest szybkie wyrównanie różnic poziomu zawilgocenia powietrza. Aby zrobić to efektywnie, musimy mieć sprawnie działający układ wentylacji, czy klimatyzacji. Zarówno obieg powietrza, jak i wszystkie dysze muszą być otwarte, a przycisk klimatyzacji koniecznie włączony. Nie podnosimy przy tym temperatury – im będzie zbliżona do tej na zewnątrz, tym szybciej zapanujemy nad zjawiskiem parowania, dopiero po tym możemy stopniowo zwiększać ogrzewanie.

    W tym przypadku korzystamy z funkcji osuszania powietrza w kabinie, którą spełnia klimatyzacja.

    Sprawny układ wentylacji czy klimatyzacji samochodu to nie tylko współdziałanie elementów mechanicznych. Systematycznie musimy dbać o jego czystość. Skomplikowana budowa kanałów, przewodów i kratek nawiewów stanowią doskonałe środowisko do powstawania i rozmnażania się różnych bakterii i grzybów. Nasze zaniedbania, nawet gdy będziemy przestrzegać wymienionych powyżej zasad, doprowadzą do sytuacji, w której będziemy wdychać groźne drobnoustroje wraz napływającym powietrzem. To prosta droga do nabawienia się przewlekłych stanów zapalnych dróg oddechowych, a w dłuższej perspektywie nawet alergii. Dotyczy to nie tylko kierowców, ale i wszystkich osób podróżujących samochodem. Szczególnie narażone są dzieci.

    - Na nasze samopoczucie podczas jazdy duży wpływ ma jakość powietrza dostającego się do środka samochodu. Jest ono zasysane z otoczenia, które pełne jest spalin i innych zanieczyszczeń. Aby temu zapobiec, opracowaliśmy filtr kabinowy ClimFilter Supreme. Współczesne wkłady z aktywnym węglem i polifenolem są w stanie wyłapać do 95% zanieczyszczeń. Pod jednym warunkiem – taki filtr musi być regularnie wymieniany.
    15 października 2015, 15:34 przez rafalb180 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dodatkowe zegary – W dniu dzisiejszym do mojej Audi 90 wleciały dodatkowe zegary:
-ładowanie
-ciśnienie oleju
-temperatura oleju
    W dniu dzisiejszym do mojej Audi 90 wleciały dodatkowe zegary:
    -ładowanie
    -ciśnienie oleju
    -temperatura oleju
    Moda na termoczułe powłoki lakiernicze nabiera tempa. Tym razem pod pistolet lakierniczy trafiło Lamborghini Aventador. Na chłodno wita nas szykownym i klasycznym czarnym matem jednak jak tylko temperatura wzrośnie ujawnia swoje prawdziwe oblicze, efektowną grafikę z motywem przewodnim Ironman. Całość jak twierdzi właściciel auta kosztowała w przeliczeniu na złotówki jakiej 130 tysięcy.
    9 września 2015, 15:37 przez brojek_88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Okrągły przebieg – Do tego temperatura silnika i ilość paliwa na takim samym poziomie.
    Do tego temperatura silnika i ilość paliwa na takim samym poziomie.
    15 sierpnia 2015, 16:23 przez Borsucjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne foto

    Mój pierwszy i wymarzony wóz – Niedawno, bo 27.07.2015r. stałem się właścicielem wymarzonego i ukochanego BMW e34. Ponad 2,5 roku szukałem odpowiedniego modelu, wreszcie znalazłem, choć do ideału mu daleko, co będę starał się sukcesywnie zmieniać.

A teraz o BMW:
Silnik M50B25 bez Vanosa oczywiście. 
Środek w skórze z 7er, klima, elektryka, boczne tylne rolety.
Auto stoi na 225/60/16, felgi z e46, które będę zmieniał na BBSy.
Lusterka mam już oryginalne, tylko muszę założyć, bo te są porażką.
Silnik ma nastukane skromne 388720 na dzień dzisiejszy, więc nie jest źle. Powiem tak - jak trzeba to zbiera się jak powinna.  Tylne szyby przyciemnione, z atestem.
Aaa i Visco do wymiany, ale o dziwo silnik się nie grzeje, temperatura w normie. 
Co o niej sądzicie?
    Niedawno, bo 27.07.2015r. stałem się właścicielem wymarzonego i ukochanego BMW e34. Ponad 2,5 roku szukałem odpowiedniego modelu, wreszcie znalazłem, choć do ideału mu daleko, co będę starał się sukcesywnie zmieniać.

    A teraz o BMW:
    Silnik M50B25 bez Vanosa oczywiście.
    Środek w skórze z 7er, klima, elektryka, boczne tylne rolety.
    Auto stoi na 225/60/16, felgi z e46, które będę zmieniał na BBSy.
    Lusterka mam już oryginalne, tylko muszę założyć, bo te są porażką.
    Silnik ma nastukane skromne 388720 na dzień dzisiejszy, więc nie jest źle. Powiem tak - jak trzeba to zbiera się jak powinna. Tylne szyby przyciemnione, z atestem.
    Aaa i Visco do wymiany, ale o dziwo silnik się nie grzeje, temperatura w normie.
    Co o niej sądzicie?
    Sobotnie myju myju – Kto też korzystał z pięknej pogody? Temperatura aż kusi by wrzucić letni setup.
    Kto też korzystał z pięknej pogody? Temperatura aż kusi by wrzucić letni setup.