Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Audi R8 Spyder – Supersamochód klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Audi od 2006 roku. Od 2015 roku produkowana jest druga generacja R8. Audi R8 po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu 30 września 2006 roku. Nazwa samochodu pochodzi od sportowego prototypu Le Mans Audi R8, zaprezentowanego podczas targów IAA w roku 2003. Wersja produkcyjna pojazdu zaprojektowana została przez Waltera de’Silvę. Od połowy 2007 roku pojazd był dostępny jest z silnikiem V8 FSI o pojemności 4,2 l i mocy 420 KM, a od 2009 roku z silnikiem V10 FSI o pojemności 5,2 l i mocy 525 KM. Silniki umieszczone są centralnie, a widoczne są dzięki oszklonej pokrywie opcjonalnie podświetlanej diodami LED. Karoseria samochodu w całości wykonana jest z aluminium, w myśl założeń koncepcji ASF. W 2009 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowano wersję roadster pod nazwą R8 Spyder. Samochód trafił do sprzedaży w 2010 roku. Tekstylny dach Spydera otwiera się lub zamyka w ciągu 19 sekund. Auto oferowane jest, podobnie jak wersja coupe z silnikami V8 oraz V10.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Audi od 2006 roku. Od 2015 roku produkowana jest druga generacja R8. Audi R8 po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu 30 września 2006 roku. Nazwa samochodu pochodzi od sportowego prototypu Le Mans Audi R8, zaprezentowanego podczas targów IAA w roku 2003. Wersja produkcyjna pojazdu zaprojektowana została przez Waltera de’Silvę. Od połowy 2007 roku pojazd był dostępny jest z silnikiem V8 FSI o pojemności 4,2 l i mocy 420 KM, a od 2009 roku z silnikiem V10 FSI o pojemności 5,2 l i mocy 525 KM. Silniki umieszczone są centralnie, a widoczne są dzięki oszklonej pokrywie opcjonalnie podświetlanej diodami LED. Karoseria samochodu w całości wykonana jest z aluminium, w myśl założeń koncepcji ASF. W 2009 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowano wersję roadster pod nazwą R8 Spyder. Samochód trafił do sprzedaży w 2010 roku. Tekstylny dach Spydera otwiera się lub zamyka w ciągu 19 sekund. Auto oferowane jest, podobnie jak wersja coupe z silnikami V8 oraz V10.
    18 lipca 2022, 21:45 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz CLS 63 AMG – Samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 2004 roku. Po raz pierwszy CLS został zaprezentowany w kwietniu 2004 roku i otrzymał kod fabryczny C219. Pierwsza generacja CLS to zarazem pierwszy tego typu samochód w gamie Mercedesa reklamowany jako 4-drzwiowe coupe, będący de facto sportowo stylizowanym sedanem. Druga generacja CLS została zaprezentowana po raz pierwszy we wrześniu 2010 roku. Samochód otrzymał kod fabryczny C218. Na tle poprzednika, druga generacja CLS zyskała bardziej wyraziste proporcje nadwozia, z silnym zaakcentowaniem przetłoczeń nadwozia, bardziej strzelistymi lampami i strzelistym kształtem tylnej części nadwozia. W czerwcu 2014 roku zaprezentowano model po modernizacji, w ramach której CLS drugiej generacji otrzymał nowy kształt reflektorów, większą atrapę chłodnicy i inaczej ukształtowany zderzak. Ten pierwszy element marka uznała za ważną nowość. Każdy z reflektorów wykonanych w technologii Multibeam LED składa się z modułów, w których znajdują się 24 indywidualnie kontrolowane diody LED. Wersja CLS 63 AMG posiadała ośmiocylindrowy silnik bi-turbo o pojemności 5,5 l, który generuje moc 525 KM i moment obrotowy 700 Nm. 63 AMG przyspiesza 0-100 km/h w 4,4 s i osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Nowa, trzecia generacja CLS została zaprezentowana w listopadzie 2017 roku, a produkcja drugiej generacji zakończyła się w 2018 roku.
    Samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 2004 roku. Po raz pierwszy CLS został zaprezentowany w kwietniu 2004 roku i otrzymał kod fabryczny C219. Pierwsza generacja CLS to zarazem pierwszy tego typu samochód w gamie Mercedesa reklamowany jako 4-drzwiowe coupe, będący de facto sportowo stylizowanym sedanem. Druga generacja CLS została zaprezentowana po raz pierwszy we wrześniu 2010 roku. Samochód otrzymał kod fabryczny C218. Na tle poprzednika, druga generacja CLS zyskała bardziej wyraziste proporcje nadwozia, z silnym zaakcentowaniem przetłoczeń nadwozia, bardziej strzelistymi lampami i strzelistym kształtem tylnej części nadwozia. W czerwcu 2014 roku zaprezentowano model po modernizacji, w ramach której CLS drugiej generacji otrzymał nowy kształt reflektorów, większą atrapę chłodnicy i inaczej ukształtowany zderzak. Ten pierwszy element marka uznała za ważną nowość. Każdy z reflektorów wykonanych w technologii Multibeam LED składa się z modułów, w których znajdują się 24 indywidualnie kontrolowane diody LED. Wersja CLS 63 AMG posiadała ośmiocylindrowy silnik bi-turbo o pojemności 5,5 l, który generuje moc 525 KM i moment obrotowy 700 Nm. 63 AMG przyspiesza 0-100 km/h w 4,4 s i osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Nowa, trzecia generacja CLS została zaprezentowana w listopadzie 2017 roku, a produkcja drugiej generacji zakończyła się w 2018 roku.
    Mercedes Benz – Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 386 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 wynosi 525 KM. Silnik MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 jest typu układ v posiadający 8 cylidrów o pojemności 6208 cm3. Na każdy cylinder w silniku MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 osiąga moment obrotowy 630 Nm. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to benzyna.

Warto nadmienić, że MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 5065 mm długości, 1871 mm szerokości, 1418 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 386 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 wynosi 525 KM. Silnik MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 jest typu układ v posiadający 8 cylidrów o pojemności 6208 cm3. Na każdy cylinder w silniku MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 osiąga moment obrotowy 630 Nm. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to benzyna.

    Warto nadmienić, że MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 5065 mm długości, 1871 mm szerokości, 1418 mm wysokości.
    BAC Mono – Samochód sportowy produkowany przez brytyjską firmę Briggs Automotive Company. Pierwsza wersja Mono była napędzana czterocylindrowym, wolnossącym silnikiem benzynowym Ford Duratec o pojemności 2,3 litra, mocno zmodyfikowanym przez firmę Cosworth , który dawał moc 280 KM. Samochód ważył 540 kg, co dało stosunek mocy do masy wynoszący 518 KM na tonę. Osiągał 100 km/h w 2,8 sekundy i prędkość maksymalną 274 km/h. W 2015 roku silnik Cosworth został zastąpiony przez 2,5-litrową jednostkę Mountune Racing o mocy 305 KM. Dodatkowo wprowadzono szereg dalszych ulepszeń, które optymalizowały osiągi, a szersze podwozie zapewniało kierowcy więcej miejsca w kokpicie. Model BAC Mono z roku modelowego 2015 ważył 580 kg, co dało stosunek mocy do masy wynoszący 525 KM na tonę.
    Samochód sportowy produkowany przez brytyjską firmę Briggs Automotive Company. Pierwsza wersja Mono była napędzana czterocylindrowym, wolnossącym silnikiem benzynowym Ford Duratec o pojemności 2,3 litra, mocno zmodyfikowanym przez firmę Cosworth , który dawał moc 280 KM. Samochód ważył 540 kg, co dało stosunek mocy do masy wynoszący 518 KM na tonę. Osiągał 100 km/h w 2,8 sekundy i prędkość maksymalną 274 km/h. W 2015 roku silnik Cosworth został zastąpiony przez 2,5-litrową jednostkę Mountune Racing o mocy 305 KM. Dodatkowo wprowadzono szereg dalszych ulepszeń, które optymalizowały osiągi, a szersze podwozie zapewniało kierowcy więcej miejsca w kokpicie. Model BAC Mono z roku modelowego 2015 ważył 580 kg, co dało stosunek mocy do masy wynoszący 525 KM na tonę.
    3 kwietnia 2022, 20:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    26 października 2020, 22:02 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zgodnie z obietnicą zabieram was na trackday który odbył się na lotnisku w Białej Podlaskiej. Nie Fart był taki że awari uległ silnik w BMW 525 a lancer ucierpiał blacharsko... Zobacz co się wydarzyło podczas TrackDay .
    3 marca 2020, 20:19 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    2008 Mercedes C216 CL63 AMG Designo (6.2 l, 525 KM)
    16 kwietnia 2019, 15:56 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy zakup bmw serii piątej, ze starym i jakże świetnym silnik 2.5 TDS. Zapraszam do oglądania.
    5 lipca 2018, 21:50 przez ~gracjanmokwa | Do ulubionych | Skomentuj
    E34 – E34 520i, wszystko przeszczepione z 525. Felgi 18, zawieszenie -60/-40, stylizowana na wersję US
    E34 520i, wszystko przeszczepione z 525. Felgi 18, zawieszenie -60/-40, stylizowana na wersję US
    14 grudnia 2017, 21:04 przez mafik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne