Szukaj
Znalazłem 42 takie materiały
Temperatura (ok. -5°C), nie odpalany kilka dni.
-tloki CP,
-korby Eagle,
-wszystko skrecone na srubach ARP
-wtryski 450ccm
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
-- regulator cisnienia paliwa
- resistor box
UKLAD DOLOTOWY:
-turbo Garrett T3
-filtr K&N
- blow off
-intercooler
UKLAD WYDECHOWY:
-orurowanie by promotor
-kolektor by promotor
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
-wastegate
ELEKTRONIKA:
- ecu p28 + crome
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
-El.szyby,szyberdach
UKLAD NAPĘDOWY
-Skrzynia S4C z LSD
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
ZAWIESZENIE:
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
-przednia rozporka MUGEN
-c-pillar
-tylnia dolna megan racing
UKLAD HAMULCOWY
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
-tył tarcze 240mm
-klocki EBC RedStuff
-wydajniejsza pompa i serwo od vti
BODY-KIT:
-lakier złoto-żółty z pt cruiser
-Lotka spoon
-maska laminat
-burta usdm
-lusterka spoon
-dokładka type-r
- Lampy przod TYC
-lampy tył clear
-ksenon 8000k
-felgi Drag dr9 black
-opony przód Toyo r888 225/45 16'
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
Srodek:
-fotele kubełkowe mirco
-całe czarne wnetrze,
-kiera omp
-pasy 3pkt sparco
-słupek na zegary
-tarcze spoon
-gałka mugen
Car audio: brak
Kolejnym atutem roweru jest zespół czujników, które dostarczają kolarzowi informacje na temat ponad 100 różnych parametrów. Poza podstawowymi danymi, jak prędkość czy temperatura, na wyświetlaczu roweru można zobaczyć m.in. informację na temat VAM (liczba metrów pokonanych w pionie na godzinę), zapis EKG czy częstotliwość oddechu.
Pierwsze egzemplarze roweru, w cenie 25 tys. funtów (ponad 130 tys. złotych), mają pojawić się na rynku już w lipcu.
W celu ograniczenia tego zjawiska stosuje się też sterowanie wydajnością turbosprężarki. Możliwe są tu dwa sposoby - sterowanie ilością spalin przepływających poprzez turbinę lub sterowanie geometrią przepływu.
*W pierwszym rozwiązaniu stosuje się zawór obejściowy, który jest sterowany poprzez ciśnienie doładowywania - gdy ciśnienie wytwarzane przez sprężarkę przekracza ustaloną przez konstruktora silnika wartość, zawór otwiera się i przepuszcza część spalin poza wirnikiem turbiny.
*Drugim rozwiązaniem jest umieszczenie łopatek sterujących kątem pod jakim spaliny trafiają na łopatki wirnika. Przy małych prędkościach obrotowych silnika, spaliny uderzają w wirnik pod kątem zbliżonym do prostego i jednocześnie łopatki sterujące wytwarzają rodzaj dyszy przyspieszających przepływ spalin. Ograniczenie ciśnienia doładowania polega na kierowaniu strumienia spalin pod coraz ostrzejszym kątem względem łopatek turbiny przy jednoczesnym poszerzeniu kanału przepływu co powoduje ograniczenie prędkości spalin.
Konstrukcyjnie rozwiązuje się to w ten sposób, że wirnik turbiny otacza rodzaj żaluzji kierujących przepływem spalin. Pierwotnie ciśnienie doładowywania było sterowane czysto mechanicznie, we współczesnych silnikach samochodowych ciśnieniem steruje sterownik silnika, wykorzystując sygnały z czujników ciśnienia i ilości zassanego powietrza. Elementami wykonawczymi sterującymi zaworami lub żaluzjami są siłowniki pneumatyczne (wykorzystujące podciśnienie) sterowane elektrozaworami lub silniki krokowe - tak jak w silniku 1,2 TSI grupy VW
W sprężarce rośnie temperatura powietrza w wyniku:
wzrostu ciśnienia (zgodnie z równaniem adiabaty), przepływu ciepła przez elementy konstrukcyjne od gorących spalin do chłodniejszego powietrza.
Jest to zjawisko niekorzystne, gdyż obniża efekt działania turbosprężarki, oraz zwiększa temperaturę w momencie spalania. Zwiększenie temperatury wpływa niekorzystnie na elementy silnika, obniża sprawność silnika jak i zwiększa wydzielanie tlenków azotu. Aby obniżyć temperaturę sprężonego powietrza stosowany jest wymiennik ciepła zwany intercoolerem lub chłodnicą międzystopniową powietrza.
Pomogłem? Kto wiedział?
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›