Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 40 takich materiałów
    Nowy zakup bmw serii piątej, ze starym i jakże świetnym silnik 2.5 TDS. Zapraszam do oglądania.
    5 lipca 2018, 21:50 przez ~gracjanmokwa | Do ulubionych | Skomentuj
    14 stycznia 2018, 21:41 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Obecny właściciel Poloneza zakupił go dwa lata temu i krótko po tym zrobił swap z 1.6 na 3.0 V6 od Omegi z 1999 roku. Pod maską znalazł się także osprzęt z Calibry v25xe, lekkie koło zamachowe z Gsi 16v i skrzynia z Omegi 2,5 TDS. Polonez posiada także hamulce z Fiata Coupe i przerobiony wał napędowy.
    5 października 2017, 13:21 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1995 BMW E34 – Cześć, przedstawiam moje BMW E34 TDS, posiadaczem jestem już prawie rok. Auto sprawuje sie bezawaryjnie. Ps: Poszukuje osoby która ogarnia w zakresie rozszerzonym sterowniki ECU 8bitowe. Bądz potrafi zbudowac uklady na arduino. Potrzebne do elektronicznej modyfikacji jednostki. Jak cos prosze o PW. Pozdrawiam!
    Cześć, przedstawiam moje BMW E34 TDS, posiadaczem jestem już prawie rok. Auto sprawuje sie bezawaryjnie. Ps: Poszukuje osoby która ogarnia w zakresie rozszerzonym sterowniki ECU 8bitowe. Bądz potrafi zbudowac uklady na arduino. Potrzebne do elektronicznej modyfikacji jednostki. Jak cos prosze o PW. Pozdrawiam!
    14 czerwca 2017, 20:36 przez Daman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Prywatne
    Moje BMW E34 525TDS – Cześć. Po rocznych poszukiwaniach, dwa miesiące temu nabyłem moje kochane BMW E34. Kupione przeze mnie od starszego Pana z Niemiec z przebiegiem 250000km. Auto do końca 99 roku stało w salonie jako auto pokazowe, później zostało zabrane w prywatne ręce dealera gdzie była dość rzadko użytkowana. BMW posiada nigdy nie używane koło zapasowe, lewarek, klin, hak westfalia. Prowadzi sie jak nowe auto. Silnik trzyma wszystkie parametry fabryczne. Z modyfikacji przerobiłem samodzielnie pompę wtryskową Bosch z 10mm na 11mm co ogromnie wpłynęło na dynamikę silnika. Oczywiście od razu ją uszczelniłem. Modyfikacji Bety ciąg dalszy nastąpi. Pozdrawiam Damian
    Cześć. Po rocznych poszukiwaniach, dwa miesiące temu nabyłem moje kochane BMW E34. Kupione przeze mnie od starszego Pana z Niemiec z przebiegiem 250000km. Auto do końca 99 roku stało w salonie jako auto pokazowe, później zostało zabrane w prywatne ręce dealera gdzie była dość rzadko użytkowana. BMW posiada nigdy nie używane koło zapasowe, lewarek, klin, hak westfalia. Prowadzi sie jak nowe auto. Silnik trzyma wszystkie parametry fabryczne. Z modyfikacji przerobiłem samodzielnie pompę wtryskową Bosch z 10mm na 11mm co ogromnie wpłynęło na dynamikę silnika. Oczywiście od razu ją uszczelniłem. Modyfikacji Bety ciąg dalszy nastąpi. Pozdrawiam Damian
    21 sierpnia 2016, 15:53 przez Daman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Rozbieganie to stan, kiedy silnik napędza się sam przez olej silnikowy, który puszcza zepsute turbo. Wyłączenie zapłonu nie pomaga, bo paliwo (którym w tej sytuacji jest olej silnikowy) jest dalej podawane do cylindrów, a że ropniaki to silniki o zapłonie samoczynnym... to wiecie jak to się kończy.

    W takiej sytuacji należy wcisnąć sprzęgło, wbić najwyższy bieg i trzymając hamulec puścić pedał sprzęgła lub też po prostu zdławić go odcinając dopływ powietrza.

    Jeżeli masz klekota w zestawie z turbosprężarką to twój silnik może się rozbiegać. Jeżeli zareagujesz odpowiednio szybko, to czeka Cię tylko naprawa turbo i czyszczenie układu doładowania z oleju. Jeżeli nie zrobisz nic, to silnik sam przestanie po jakimś czasie pracować, bo się zatrze! Dodam tylko, że w stanie rozbiegania nie istnieje dla silnika odcięcie jako takie, więc silnik wkręca się na takie obroty, na jakie pozwoli mu turbo.

    Z reguły turbo daje znaki zanim padnie, ale bardzo często tak nie jest. Mojemu bratu w 7er tds silnik niespodziewanie rozbiegał się na autostradzie przy 140. Auto nagle zaczęło coraz mocniej przyspieszać aż do 220 km/h. Myśleliśmy, że to tempomat oszalał dopóki nie zobaczyliśmy chmury dymu za sobą... W 7er automat, więc silnika nie szło zdławić biegiem (zresztą nie przy tej prędkości), brat wrzucił N i wyhamował po czym odciąłem dopływ powietrza swoją bluzą. Wszystko trwało około 3 minut, na szczęście silnik pozostał nietknięty, choć na pewno odbiło się to na jego zdrowiu. Inaczej było z Octavią mojego sąsiada, która rozbiegała się na 30 sekund i silnik nadawał się już tylko na śmietnik...
    26 lutego 2016, 9:34 przez r4dzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    2,5 TD – nudziłem się dzisiaj i postanowiłem coś zmienić pod maską niby głupi td nawet bez S, ale jak jest umyty i przyciemniony mi się podoba.
    Nudziłem się dzisiaj i postanowiłem coś zmienić pod maską niby głupi td nawet bez S, ale jak jest umyty i przyciemniony mi się podoba.
    27 stycznia 2016, 22:25 przez barteke34 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: prywatne
    Niby zwykły TDS... – Ale po umyciu ciężko go poznać.
    Ale po umyciu ciężko go poznać.