Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Daman

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 19 grudnia 2014 - 16:21
    Ostatnio: 14 czerwca 2017 - 20:36
    • Materiałów na głównej: 2 z 2
    • Punktów za materiały: 47
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 5
     
    1995 BMW E34 – Cześć, przedstawiam moje BMW E34 TDS, posiadaczem jestem już prawie rok. Auto sprawuje sie bezawaryjnie. Ps: Poszukuje osoby która ogarnia w zakresie rozszerzonym sterowniki ECU 8bitowe. Bądz potrafi zbudowac uklady na arduino. Potrzebne do elektronicznej modyfikacji jednostki. Jak cos prosze o PW. Pozdrawiam!
    Cześć, przedstawiam moje BMW E34 TDS, posiadaczem jestem już prawie rok. Auto sprawuje sie bezawaryjnie. Ps: Poszukuje osoby która ogarnia w zakresie rozszerzonym sterowniki ECU 8bitowe. Bądz potrafi zbudowac uklady na arduino. Potrzebne do elektronicznej modyfikacji jednostki. Jak cos prosze o PW. Pozdrawiam!
    Moje BMW E34 525TDS – Cześć. Po rocznych poszukiwaniach, dwa miesiące temu nabyłem moje kochane BMW E34. Kupione przeze mnie od starszego Pana z Niemiec z przebiegiem 250000km. Auto do końca 99 roku stało w salonie jako auto pokazowe, później zostało zabrane w prywatne ręce dealera gdzie była dość rzadko użytkowana. BMW posiada nigdy nie używane koło zapasowe, lewarek, klin, hak westfalia. Prowadzi sie jak nowe auto. Silnik trzyma wszystkie parametry fabryczne. Z modyfikacji przerobiłem samodzielnie pompę wtryskową Bosch z 10mm na 11mm co ogromnie wpłynęło na dynamikę silnika. Oczywiście od razu ją uszczelniłem. Modyfikacji Bety ciąg dalszy nastąpi. Pozdrawiam Damian
    Cześć. Po rocznych poszukiwaniach, dwa miesiące temu nabyłem moje kochane BMW E34. Kupione przeze mnie od starszego Pana z Niemiec z przebiegiem 250000km. Auto do końca 99 roku stało w salonie jako auto pokazowe, później zostało zabrane w prywatne ręce dealera gdzie była dość rzadko użytkowana. BMW posiada nigdy nie używane koło zapasowe, lewarek, klin, hak westfalia. Prowadzi sie jak nowe auto. Silnik trzyma wszystkie parametry fabryczne. Z modyfikacji przerobiłem samodzielnie pompę wtryskową Bosch z 10mm na 11mm co ogromnie wpłynęło na dynamikę silnika. Oczywiście od razu ją uszczelniłem. Modyfikacji Bety ciąg dalszy nastąpi. Pozdrawiam Damian

    1