Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 271 takich materiałów
    A tak na poważnie to ogromne dzięki za gościnę i zaufanie. Bez Szymona prędko BMW M4 CSL bym nie pojeździł, bo na świat wyszło raptem 1000 sztuk.

    BMW M4 CSL
    Silnik: 3.0 R6
    Skrzynia: AT ZF 8B (torque converter)
    Moc: 550KM
    Moment: 650Nm
    Napęd: RWD (FR)
    Masa: 1625kg
    0-100 w 3.7s
    Vmax: 307km/h
    Koła: 19/20"
    Opony: Michelin Pilot Sport 4S (opcjonalnie CUP 2 R)
    Czas na Ringu: 7:20min (na CUP 2 R)
    Populacja: 1000 sztuk
    Cena: 900 000zł plus
    2 października 2022, 18:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra Mk3 – Supra to sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. Pierwsza Supra została w dużej mierze na wersji liftback Toyoty Celici. Trzecią generację Supry wprowadzono do sprzedaży w lutym 1986 roku, na rynku japońskim zrezygnowano z nazwy Celica XX. Była to już zupełnie nowa konstrukcja niespokrewniona z Celicą. Oba modele stały się różnymi konstrukcjami, Celica otrzymała napęd przedni, w Suprze zaś pozostawiono napęd tylny. Do napędu został użyty 3-litrowy silnik R6 w wersji wolnossącej 7M-GE oraz od 1987 turbodoładowanej 7M-GTE. Moc pierwszego wynosi 203 KM, zblokowany był on z 5-biegową skrzynią manualną o oznaczeniu W58. Silnik turbo osiąga moc 233 KM i moment obrotowy 334 Nm, silnik połączono z 5-biegową ręczną skrzynią biegów o kodzie R154. W 1989 jej moc została podniesiona do 234 KM, moment obrotowy zaś do 344 Nm. W przypadku obu jednostek można było opcjonalnie zamówić 4-biegowy automat A340E.
    Supra to sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. Pierwsza Supra została w dużej mierze na wersji liftback Toyoty Celici. Trzecią generację Supry wprowadzono do sprzedaży w lutym 1986 roku, na rynku japońskim zrezygnowano z nazwy Celica XX. Była to już zupełnie nowa konstrukcja niespokrewniona z Celicą. Oba modele stały się różnymi konstrukcjami, Celica otrzymała napęd przedni, w Suprze zaś pozostawiono napęd tylny. Do napędu został użyty 3-litrowy silnik R6 w wersji wolnossącej 7M-GE oraz od 1987 turbodoładowanej 7M-GTE. Moc pierwszego wynosi 203 KM, zblokowany był on z 5-biegową skrzynią manualną o oznaczeniu W58. Silnik turbo osiąga moc 233 KM i moment obrotowy 334 Nm, silnik połączono z 5-biegową ręczną skrzynią biegów o kodzie R154. W 1989 jej moc została podniesiona do 234 KM, moment obrotowy zaś do 344 Nm. W przypadku obu jednostek można było opcjonalnie zamówić 4-biegowy automat A340E.
    5 września 2022, 22:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar E-Type – Sportowy samochód produkowany przez brytyjską markę Jaguar w latach 1961-1975. E-Type został zaprezentowany na salonie samochodowym w Genewie w 1961 roku. Samochód dostępny był jako 2-drzwiowe coupe i 2-drzwiowy roadster. E-Type napędzany był przez skonstruowany w 1948 roku silnik R6 typu XK, wykorzystywany we wcześniejszych modelach firmy takich jak XK120. Silnik ten produkowano przez 44 lata z niewielkimi zmianami konstrukcyjnymi. Silnik miał 3,8 l lub 4,2 l pojemności, dwa wałki rozrządu umieszczone w aluminiowej głowicy i odlewany z żeliwa blok cylindrów. W późniejszych modelach Jaguar zaczął używać 5,4-litrowego V12, które było najsilniejszym silnikiem dostępnym dla modelu. Silnik ten generuje moc 276 KM i moment obrotowy 412 Nm. Z tym silnikiem samochód osiągał prędkość maksymalną 235 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 6,4 sekundy. Jaguar E-Type zajął pierwsze miejsce w rankingu The Daily Telegraph stu najpiękniejszych samochodów wszech czasów.
    Sportowy samochód produkowany przez brytyjską markę Jaguar w latach 1961-1975. E-Type został zaprezentowany na salonie samochodowym w Genewie w 1961 roku. Samochód dostępny był jako 2-drzwiowe coupe i 2-drzwiowy roadster. E-Type napędzany był przez skonstruowany w 1948 roku silnik R6 typu XK, wykorzystywany we wcześniejszych modelach firmy takich jak XK120. Silnik ten produkowano przez 44 lata z niewielkimi zmianami konstrukcyjnymi. Silnik miał 3,8 l lub 4,2 l pojemności, dwa wałki rozrządu umieszczone w aluminiowej głowicy i odlewany z żeliwa blok cylindrów. W późniejszych modelach Jaguar zaczął używać 5,4-litrowego V12, które było najsilniejszym silnikiem dostępnym dla modelu. Silnik ten generuje moc 276 KM i moment obrotowy 412 Nm. Z tym silnikiem samochód osiągał prędkość maksymalną 235 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 6,4 sekundy. Jaguar E-Type zajął pierwsze miejsce w rankingu The Daily Telegraph stu najpiękniejszych samochodów wszech czasów.
    27 sierpnia 2022, 23:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota 2000GT – Sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską markę Toyota we współpracy z firmą Yamaha w latach 1967-1970. 2000GT zaprezentowano po raz pierwszy na salonie samochodowym w Tokio jesienią 1965 roku. Samochód napędzany jest przez dwulitrowy silnik R6 zasilany przez trzy gaźniki. Silnik ten generuje moc 152 KM i 175 Nm momentu obrotowego. Napęd przenoszony jest na tylną oś za pomocą 5-biegowej manualnej lub 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. 2000GT przyspiesza do 100 km/h w 8,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 220 km/h. Powstało 351 egzemplarzy 2000GT. W lipcu 2020 Toyota wznowiła produkcję i sprzedaż części do 2000GT.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską markę Toyota we współpracy z firmą Yamaha w latach 1967-1970. 2000GT zaprezentowano po raz pierwszy na salonie samochodowym w Tokio jesienią 1965 roku. Samochód napędzany jest przez dwulitrowy silnik R6 zasilany przez trzy gaźniki. Silnik ten generuje moc 152 KM i 175 Nm momentu obrotowego. Napęd przenoszony jest na tylną oś za pomocą 5-biegowej manualnej lub 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. 2000GT przyspiesza do 100 km/h w 8,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 220 km/h. Powstało 351 egzemplarzy 2000GT. W lipcu 2020 Toyota wznowiła produkcję i sprzedaż części do 2000GT.
    Lotus Omega – Usportowiona wersja samochodu klasy średniej-wyższej produkowanego przez koncern General Motors jako Opel Omega pod marką Lotus w latach 1990-1992. Był on oficjalnie najszybszym sedanem na świecie w latach 1990–1996, kiedy tytuł ten przejął Brabus E V12 budowany na bazie modelu Mercedes-Benz W210. W 1986 roku amerykański koncern General Motors przejął brytyjską markę Lotus w celu podniesienia prestiżu niemieckiej marki Opel w sportach samochodowych oraz wyprodukowania godnego rywala BMW M5 E34. Lotus Omega jest to zmodyfikowany Opel Omega A. Lotus Omega oficjalną premierę miał podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 1989 roku. Produkcja pojazdu rozpoczęła się w 1990 roku. Początkowo zakładano powstanie 1100 sztuk pojazdu jednak z powodu recesji na początku lat 90 i wysokiej cenie - dwukrotnie droższa niż bazowa Omega, wyprodukowano zaledwie 950 egzemplarzy. Wyprodukowano 630 sztuk niemieckiej wersji Opel Lotus Omega oraz 320 sztuk angielskiego Vauxhall Lotus Carlton sprzedawanego z kierownicą po prawej stronie i wyskalowanym prędkościomierzu do 180 mil na godzinę. Do napędu został użyty silnik R6 twin-turbo o pojemności 3,6 l generujący moc 377 KM i 557 Nm momentu obrotowego. Przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,3 sekundy, a prędkość maksymalna samochodu wynosi 283 km/h.
    Usportowiona wersja samochodu klasy średniej-wyższej produkowanego przez koncern General Motors jako Opel Omega pod marką Lotus w latach 1990-1992. Był on oficjalnie najszybszym sedanem na świecie w latach 1990–1996, kiedy tytuł ten przejął Brabus E V12 budowany na bazie modelu Mercedes-Benz W210. W 1986 roku amerykański koncern General Motors przejął brytyjską markę Lotus w celu podniesienia prestiżu niemieckiej marki Opel w sportach samochodowych oraz wyprodukowania godnego rywala BMW M5 E34. Lotus Omega jest to zmodyfikowany Opel Omega A. Lotus Omega oficjalną premierę miał podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 1989 roku. Produkcja pojazdu rozpoczęła się w 1990 roku. Początkowo zakładano powstanie 1100 sztuk pojazdu jednak z powodu recesji na początku lat 90 i wysokiej cenie - dwukrotnie droższa niż bazowa Omega, wyprodukowano zaledwie 950 egzemplarzy. Wyprodukowano 630 sztuk niemieckiej wersji Opel Lotus Omega oraz 320 sztuk angielskiego Vauxhall Lotus Carlton sprzedawanego z kierownicą po prawej stronie i wyskalowanym prędkościomierzu do 180 mil na godzinę. Do napędu został użyty silnik R6 twin-turbo o pojemności 3,6 l generujący moc 377 KM i 557 Nm momentu obrotowego. Przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,3 sekundy, a prędkość maksymalna samochodu wynosi 283 km/h.
    Toyota Supra Mk3 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. Trzecia generacja modelu trafiła do produkcji w lutym 1986 roku, na rynku japońskim zrezygnowano z nazwy Celica XX. Była to już zupełnie nowa konstrukcja niespokrewniona z Celicą. Oba modele stały się różnymi konstrukcjami, Celica otrzymała napęd przedni, w Suprze zaś pozostawiono napęd tylny. Nadwozie zachowało podobieństwo do drugiej generacji modelu. Pod względem konstrukcyjnym była to konstrukcja pokrewna z Toyotą Soarer. Samochód napędzany jest trzylitrowym silnikiem R6 z 4 zaworami na cylinder w wersji wolnossącej 7M-GE oraz od 1987 turbodoładowanej 7M-GTE. Moc pierwszego wynosiła 203 KM, zblokowany był on z 5-biegową skrzynią manualną o oznaczeniu W58. Jednostka turbodoładowana osiągała 233 KM i moment siły 334 Nm, połączono ją z 5-biegową ręczną skrzynią biegów o kodzie R154. W 1989 jej moc została podniesiona do 234 KM, moment obrotowy zaś do 344 Nm. W przypadku obu jednostek można było opcjonalnie zamówić 4-biegowy automat A340E.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. Trzecia generacja modelu trafiła do produkcji w lutym 1986 roku, na rynku japońskim zrezygnowano z nazwy Celica XX. Była to już zupełnie nowa konstrukcja niespokrewniona z Celicą. Oba modele stały się różnymi konstrukcjami, Celica otrzymała napęd przedni, w Suprze zaś pozostawiono napęd tylny. Nadwozie zachowało podobieństwo do drugiej generacji modelu. Pod względem konstrukcyjnym była to konstrukcja pokrewna z Toyotą Soarer. Samochód napędzany jest trzylitrowym silnikiem R6 z 4 zaworami na cylinder w wersji wolnossącej 7M-GE oraz od 1987 turbodoładowanej 7M-GTE. Moc pierwszego wynosiła 203 KM, zblokowany był on z 5-biegową skrzynią manualną o oznaczeniu W58. Jednostka turbodoładowana osiągała 233 KM i moment siły 334 Nm, połączono ją z 5-biegową ręczną skrzynią biegów o kodzie R154. W 1989 jej moc została podniesiona do 234 KM, moment obrotowy zaś do 344 Nm. W przypadku obu jednostek można było opcjonalnie zamówić 4-biegowy automat A340E.
    13 czerwca 2022, 22:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota 2000GT – Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Zaprezentowano go jesienią 1965 roku podczas salonu samochodowego w Tokio. 2000GT napędzane jest benzynowym R6 o pojemności 2 l zasilanego przez trzy gaźniki, silnik ten wytwarza moc 152 KM i moment obrotowy 175 Nm. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Samochód przyspiesza 0-100 km/h w 8,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 220 km/h. 2000GT kosztował około 6800$,  znacznie więcej niż porównywane modele Jaguara czy Porsche. Samochód został wyprodukowany w ilości 351 egzemplarzy.
    Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Zaprezentowano go jesienią 1965 roku podczas salonu samochodowego w Tokio. 2000GT napędzane jest benzynowym R6 o pojemności 2 l zasilanego przez trzy gaźniki, silnik ten wytwarza moc 152 KM i moment obrotowy 175 Nm. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Samochód przyspiesza 0-100 km/h w 8,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 220 km/h. 2000GT kosztował około 6800$, znacznie więcej niż porównywane modele Jaguara czy Porsche. Samochód został wyprodukowany w ilości 351 egzemplarzy.
    Jaguar XKSS – Samochód osobowy wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar w roku 1957 w ilości tylko 16 egzemplarzy, dodatkowo 9 egzemplarzy zostało zniszczonych w pożarze fabryki producenta. XKSS jest drogową wersją wyścigowego Jaguara D-Type. Do napędu samochodu użyto silnika R6 o pojemności 3,4 l, który generuje moc maksymalną 254 KM i moment obrotowy 328 Nm. Moc przenoszona jest na tylną oś poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. Prędkość maksymalna wynosi 241 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 5,2 sekundy. W 2016 roku Jaguar ogłosił, że niewielka seria produkcyjna dziewięciu XKSS, które spłonęły w pożarze w 1957 roku zostanie zbudowana zgodnie z oryginalną specyfikacją, aby ukończyć pierwotnie zaplanowaną serię 25 egzemplarzy.
    Samochód osobowy wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar w roku 1957 w ilości tylko 16 egzemplarzy, dodatkowo 9 egzemplarzy zostało zniszczonych w pożarze fabryki producenta. XKSS jest drogową wersją wyścigowego Jaguara D-Type. Do napędu samochodu użyto silnika R6 o pojemności 3,4 l, który generuje moc maksymalną 254 KM i moment obrotowy 328 Nm. Moc przenoszona jest na tylną oś poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. Prędkość maksymalna wynosi 241 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 5,2 sekundy. W 2016 roku Jaguar ogłosił, że niewielka seria produkcyjna dziewięciu XKSS, które spłonęły w pożarze w 1957 roku zostanie zbudowana zgodnie z oryginalną specyfikacją, aby ukończyć pierwotnie zaplanowaną serię 25 egzemplarzy.
    Lexus SC400 – Sportowy i luksusowy samochód osobowy marki Lexus produkowany przez koncern Toyota z przeznaczeniem na rynek północnoamerykański w latach 1991-2010. Pierwsza generacja SC produkowana była w latach 1991–2000. Na japońskim rynku auto było znane jako Toyota Soarer. Samochód był konstrukcyjnie powiązany z wprowadzoną na rynek rok później Toyotą Suprą czwartej generacji. Dostępne są dwie wersje pierwszej generacji SC - SC300 oraz SC400. W wersji SC300 samochód wyposażony jest w trzylitrowe R6 generujące moc maksymalną 228 KM i moment obrotowy 285 Nm. Prędkość maksymalna SC300 wynosi 235 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,4 sekundy. SC400 wyposażone jest w silniejszy, czterolitrowy silniki V8, który generuje moc maksymalną 253 KM i moment obrotowy 353 Nm. W tej wersji prędkość maksymalna samochodu wynosi 241 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 6 sekund. Produkcję drugiej generacji Lexusa SC rozpoczęto w 2001 roku.
    Sportowy i luksusowy samochód osobowy marki Lexus produkowany przez koncern Toyota z przeznaczeniem na rynek północnoamerykański w latach 1991-2010. Pierwsza generacja SC produkowana była w latach 1991–2000. Na japońskim rynku auto było znane jako Toyota Soarer. Samochód był konstrukcyjnie powiązany z wprowadzoną na rynek rok później Toyotą Suprą czwartej generacji. Dostępne są dwie wersje pierwszej generacji SC - SC300 oraz SC400. W wersji SC300 samochód wyposażony jest w trzylitrowe R6 generujące moc maksymalną 228 KM i moment obrotowy 285 Nm. Prędkość maksymalna SC300 wynosi 235 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,4 sekundy. SC400 wyposażone jest w silniejszy, czterolitrowy silniki V8, który generuje moc maksymalną 253 KM i moment obrotowy 353 Nm. W tej wersji prędkość maksymalna samochodu wynosi 241 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 6 sekund. Produkcję drugiej generacji Lexusa SC rozpoczęto w 2001 roku.