Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 354 takie materiały
    Nissan 300ZX Z31 – Samochód sportowy, produkowany przez japoński koncern Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja 300ZX - Z31 produkowana była w latach 1983–1989. Samochód wszedł na rynek pod koniec 1983 roku i był nazwany Datsun 300ZX. Od końca 1985 roku, z fabryki Datsuna produkowane auta na cały świat wychodziły pod marką Nissan. Więcej usprawnień w obecne nadwozie Z31 zostało opracowane dzięki projektom Kazumasiego Takagi i jego zespołowi. Podwozie wykonane i skonstruowane było podobne do tego ze starszej generacji 280ZX i posiadał wahacze przy przedniej i tylnej kolumnie. Wszystkie modele turbo otrzymały trójdrożne, sterowane elektronicznie regulowane amortyzatory. Rzędowy silnik o sześciocylindrowej konfiguracji został wymieniony przy okazji zaprezentowania w pierwszych modelach 300ZX, obecnie silnik używany do napędzania sportowej rodziny miał układ V6. Nowy trzylitrowy wolnossący lub z turbo posiadał 161 KM i 203 KM. W 1987 roku, poprawione silniki miały moc 167 KM i 208 KM. Jesienią 1985 300ZX przeszedł facelifting. Spojler tylny gumowy został zastąpiony spoilerem z tworzywa sztucznego, wzmocnionego włóknem szklanym ze zintegrowanym trzecim światłem stop. W lecie 1987 roku model został ponownie poddany liftingowi, w którym zostały dodane spojlery progów bocznych. Zderzaki zostały zaprojektowane bardziej aerodynamiczne, lampy przeciwmgielne zintegrowane w przednim zderzaku a z tyłu reflektora została dodana taśmy z nadrukiem 300ZX. Trzecie światło stopu zostało przeniesione na górną krawędź tylnej klapy.
    Samochód sportowy, produkowany przez japoński koncern Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja 300ZX - Z31 produkowana była w latach 1983–1989. Samochód wszedł na rynek pod koniec 1983 roku i był nazwany Datsun 300ZX. Od końca 1985 roku, z fabryki Datsuna produkowane auta na cały świat wychodziły pod marką Nissan. Więcej usprawnień w obecne nadwozie Z31 zostało opracowane dzięki projektom Kazumasiego Takagi i jego zespołowi. Podwozie wykonane i skonstruowane było podobne do tego ze starszej generacji 280ZX i posiadał wahacze przy przedniej i tylnej kolumnie. Wszystkie modele turbo otrzymały trójdrożne, sterowane elektronicznie regulowane amortyzatory. Rzędowy silnik o sześciocylindrowej konfiguracji został wymieniony przy okazji zaprezentowania w pierwszych modelach 300ZX, obecnie silnik używany do napędzania sportowej rodziny miał układ V6. Nowy trzylitrowy wolnossący lub z turbo posiadał 161 KM i 203 KM. W 1987 roku, poprawione silniki miały moc 167 KM i 208 KM. Jesienią 1985 300ZX przeszedł facelifting. Spojler tylny gumowy został zastąpiony spoilerem z tworzywa sztucznego, wzmocnionego włóknem szklanym ze zintegrowanym trzecim światłem stop. W lecie 1987 roku model został ponownie poddany liftingowi, w którym zostały dodane spojlery progów bocznych. Zderzaki zostały zaprojektowane bardziej aerodynamiczne, lampy przeciwmgielne zintegrowane w przednim zderzaku a z tyłu reflektora została dodana taśmy z nadrukiem 300ZX. Trzecie światło stopu zostało przeniesione na górną krawędź tylnej klapy.
    Dziś nadchodzi świąteczny odcinek by nuda przy wigilijnym stole mogła zostać wypełniona ;)

    Chwile z życia typowego posiadacza Poloneza który nie używa go zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem, a to nigdy nie wróży nic dobrego! Zapraszam na film, bądź na bieżąco i WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    24 grudnia 2021, 10:15 przez Pasja126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Oto kolejny hot-hatch, o którym świat zupełnie zapomniał. Zresztą nie zdziwię się, jeżeli marka Innocenti bardziej kojarzy się Wam z jakąś siecią sprzedającą ubrania niż z samochodami. Oto pełna wzlotów i upadków historia niewielkiego producenta, który dawno temu rzucił rękawicę samemu Fiatowi.
    19 października 2021, 21:01 przez DanAndCarsOfficial (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć.
    W dzisiejszym odcinku gościmy BMW M3 CS 1/400 na cały świat.
    Przeprowadzamy zmiane seryjnego układu wydechowego na wydech Akrapović
    Zapraszam do obejrzenia i subskrypcji Naszego kanału
    23 sierpnia 2021, 18:14 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Oto Koenigsegg Regera pokazujący, że szwedzi znów zmieniają świat motoryzacji! Po co skrzynia biegów, skoro bez niej jest szybciej? To monstrum ma 1500 KM, dzierży rekord 0-400-0 km/h i NIE POSIADA skrzyni biegów. Jak to możliwe?
    21 sierpnia 2021, 11:31 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na jednej z ulic Zagrzebia rajdowy mistrz świat Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC) nagle zmienił - bez upewnienia się, że jest wolny - pas ruchu. Dodatkowo nie włączył kierunkowskazu. Doszło do stłuczki z BMW.

    Według relacji Sebastiena, głównym problemem był brak znajomości angielskiego - tego języka nie znał żaden z policjantów. Ogier upewnił się, że nikomu nic się nie stało i uszkodzeniu uległy tylko auta, wylegitymował się i jeden z policjantów pozwolił mu jechać, a ten drugi chyba nie do końca ogarniał co się dzieje.

    Oczywiście Sebastien przyznał, że to z jego winy, natomiast sprawa się miała podczas zawodów, więc formalności mogły zostać załatwione później. Ostatecznie Sebastien został ukarany mandatem w wysokości 5000 euro za kolizję, oraz dodatkowymi dodatkowymi 2000 euro za przejechanie na czerwonym świetle.
    4 maja 2021, 23:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj