Szukaj
Znalazłem 44 takie materiały
Wydech: Strumienica zamiast katalizatora, rury 45mm, tłumik środkowy standard i specjalny tłumik końcowy za 30 zł.
Vmax? W zależności od regulacji. Do tej pory rekord 195 km/h.
Nagrywane Sony Xperia e4g aka "Ziemniak"
Po pierwszej wakacyjnej wypłacie zostanie zrobiony mały przegląd:
- wymiana płynów i olejów
- wszystkich filtrów
- i załatanie dwóch dziur w podłodze (w miejscach do podnoszenia samochodu-standard w poldku)
Po drugiej wakacyjnej wypłacie zostaną skompletowane graty do obniżenia zawieszenia, koła, jak i kolektor 4-2-1 z rovera + rury i tłumiki do nowego wydechu. Wydech będzie robiony głównie z powodu, że jest nisko zawieszony pod samochodem. Po obniżeniu, mam zamiar maksymalnie wywinąć nadkola i do tego dołożyć poszerzenia plastikowe. Gdy to już będzie zrobione, do tego spasuje szeroką stal. Nadwozie zostawię na później bo nie obędzie się pewnie bez jakiś docinek nadkoli pod plastikowymi poszerzeniami. We wrześniu zacznę szkołę to też projekt będzie realizowany po godzinach, jak i w weekendy.
Wyzwanie może spore jak na amatora bo w końcu technik informatyk, a nie mechanik, ale zawsze wychodzę z założenia, że chcieć znaczy móc.
Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).
Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›