Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    Volkswagen Polo 6 - czy sukces jest mu pisany? – Na tle poprzednika stylistyka zewnętrza samochodu stanowi krok o charakterze ewolucyjnym. Jednocześnie wnikliwe oko znajdzie tu odwołania do większego Volkswagena Golfa. To jak najbardziej świadomy zabieg ze strony producenta. W końcu mówią, że zwycięskiego składu się nie zmienia – Polo to aktualnie nie tylko jeden z najpopularniejszych modeli swojego segmentu, ale w ogóle jeden z najchętniej kupowanych modeli na rynku europejskim. Za to Golf od dobrych kilku lat wyraźnie przoduje jako numer #1 w motorankingach sprzedaży na Starym Kontynencie.

Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.

Systemy jak w Golfie i Passacie 

Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania. 

Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

Cyfrowe wskaźniki

Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek. 

Przymiarki do premiery handlowej

W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).
Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.



Systemy jak w Golfie i Passacie 
Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania. 

Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

Cyfrowe wskaźniki
Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek. 

Przymiarki do premiery handlowej
W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).

Świat się kończy - jeśli chcesz mieć auto z nowinkami technologicznymi i szeroką gamą silników - kupujesz VW a nie auto z Japonii. Co poszło nie tak?
    Na tle poprzednika stylistyka zewnętrza samochodu stanowi krok o charakterze ewolucyjnym. Jednocześnie wnikliwe oko znajdzie tu odwołania do większego Volkswagena Golfa. To jak najbardziej świadomy zabieg ze strony producenta. W końcu mówią, że zwycięskiego składu się nie zmienia – Polo to aktualnie nie tylko jeden z najpopularniejszych modeli swojego segmentu, ale w ogóle jeden z najchętniej kupowanych modeli na rynku europejskim. Za to Golf od dobrych kilku lat wyraźnie przoduje jako numer #1 w motorankingach sprzedaży na Starym Kontynencie.

    Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.

    Systemy jak w Golfie i Passacie

    Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

    W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania.

    Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

    Cyfrowe wskaźniki

    Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

    Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.

    Przymiarki do premiery handlowej

    W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

    Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).
    Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.



    Systemy jak w Golfie i Passacie
    Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

    W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania.

    Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

    Cyfrowe wskaźniki
    Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

    Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.

    Przymiarki do premiery handlowej
    W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

    Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).

    Świat się kończy - jeśli chcesz mieć auto z nowinkami technologicznymi i szeroką gamą silników - kupujesz VW a nie auto z Japonii. Co poszło nie tak?
    19 czerwca 2017, 12:07 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Passat B6 Highline 2.0TDI 200KM –
    27 marca 2016, 21:44 przez ~Grzesiek20 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z cyklu: "jak wszyscy to i ja" Moja VW Bora V5 – Oto kila faktów o mojej Borce: Rocznik '99,wersja Highline, 2.3 litra, pięć cylindrów, 110KW/150KM, kod silnika AGZ, czterostopniowy automat AG4 01M(przeprogramowany sterownik), fabryczne felgi 16" Le Castellet, opony 205/55, podgrzewane lusterka, czujnik deszczu, MFA, climatronic.
Auto jest dosyć zwinne, lubi szybką jazdę autostradową połyka kilometry w zawrotnym tempie. Na wiosnę doczeka się pełnej renowacji lakieru i być może nowych felg 17/18".
    Oto kila faktów o mojej Borce: Rocznik '99,wersja Highline, 2.3 litra, pięć cylindrów, 110KW/150KM, kod silnika AGZ, czterostopniowy automat AG4 01M(przeprogramowany sterownik), fabryczne felgi 16" Le Castellet, opony 205/55, podgrzewane lusterka, czujnik deszczu, MFA, climatronic.
    Auto jest dosyć zwinne, lubi szybką jazdę autostradową połyka kilometry w zawrotnym tempie. Na wiosnę doczeka się pełnej renowacji lakieru i być może nowych felg 17/18".
    27 marca 2015, 12:24 przez ~Rafal9027 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    A to mój Passat w highline – Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479
http://motokiller.pl/179256
http://motokiller.pl/180142
http://motokiller.pl/181802

Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku. 

Więcej o samochodzie w źródle.
    Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

    A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
    http://motokiller.pl/178479
    http://motokiller.pl/179256
    http://motokiller.pl/180142
    http://motokiller.pl/181802

    Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

    Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

    Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku.

    Więcej o samochodzie w źródle.
    Po czym poznać Passata B5 Highline? – Z Passatami B5 Highline jest jak z BMW serii M. W Polsce jeździ ich więcej, niż firma wyprodukowała. Bo według niektórych 4 elektryczne szyby i klimatronik to full opcja i takie auto to na pewno highline. Po ostatnim spięciu na MK postaram się w miarę rozjaśnić - po czym odróżnić hajlajna. Po pierwsze - zwróć uwagę na listwy na zderzaku i drzwiach. Są w kolorze nadwozia. Mało tego - oprócz tego mają chromy na górze listwy. Jest to rzecz wspólna dla sedana i kombi. Dodatkowo w kombi także relingi są pochromowane (zdjęcie 2). W wersjach normalnych są czarne. Więc pomalowanie czarnych listew z Passata b5 FL wersji highline nie czyni. Ale. Są wyjątki. Taki pakiet chrom mają seryjnie wersje V6, W8 i samochody z USA. O ile W8 to w standardzie highline, tak z V6 bywa różnie. Generalnie w wersjach V6 VW do pewnego czasu nie wyróżniał wersji - była to wersja wyposażenia V6 i już. Jednak potem zaczęli i highline w środku musi mieć skórę (albo skórę + alcantarę) oraz drewniane wykończenia. Taki standard wnętrza dotyczy także czterocylindrowych jednostek w highline. Felgi w standardzie aluminiowe - 16 cali bez dopłaty, 17 cali o nazwie Phoenix za dopłatą. 

Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).

Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
    Z Passatami B5 Highline jest jak z BMW serii M. W Polsce jeździ ich więcej, niż firma wyprodukowała. Bo według niektórych 4 elektryczne szyby i klimatronik to full opcja i takie auto to na pewno highline. Po ostatnim spięciu na MK postaram się w miarę rozjaśnić - po czym odróżnić hajlajna. Po pierwsze - zwróć uwagę na listwy na zderzaku i drzwiach. Są w kolorze nadwozia. Mało tego - oprócz tego mają chromy na górze listwy. Jest to rzecz wspólna dla sedana i kombi. Dodatkowo w kombi także relingi są pochromowane (zdjęcie 2). W wersjach normalnych są czarne. Więc pomalowanie czarnych listew z Passata b5 FL wersji highline nie czyni. Ale. Są wyjątki. Taki pakiet chrom mają seryjnie wersje V6, W8 i samochody z USA. O ile W8 to w standardzie highline, tak z V6 bywa różnie. Generalnie w wersjach V6 VW do pewnego czasu nie wyróżniał wersji - była to wersja wyposażenia V6 i już. Jednak potem zaczęli i highline w środku musi mieć skórę (albo skórę + alcantarę) oraz drewniane wykończenia. Taki standard wnętrza dotyczy także czterocylindrowych jednostek w highline. Felgi w standardzie aluminiowe - 16 cali bez dopłaty, 17 cali o nazwie Phoenix za dopłatą.

    Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).

    Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
    W końcu własne VW – VW Golf 4 highline, 2.0 benzynka.
    VW Golf 4 highline, 2.0 benzynka.
    11 sierpnia 2014, 13:18 przez Macieko17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    1986 BMW E32 - Ciekawe wnętrza #28 – Ta generacja serii 7 była dla BMW przełomowa. To dzięki niej marka wygrała z Mercedesem wyścig o klientów, a także na dobre zaistniała w klasie aut luksusowych. Wystarczy popatrzeć na wnętrze 7er, by stwierdzić, dlaczego seria 7 była o wiele częściej wybierana niż S klasse -wnętrze E32, w porównaniu do W126 wygląda jak z innej epoki i do tego jest naszpikowane elektroniką i luksusowym wyposażeniem. Do tego oczywiście pierwsze V12 w powojennej historii niemiec, legendarny silnik M70, który później napędzał także model 850, posłużył za bazę dla silnika prototypu M8, a nawet jest w niewielkim stopniu spokrewniony z jednostką z Mclarena F1. Na zdjęciu wnętrze modelu 750il w opcji Highline po modernizacji, różniące się kilkoma detalami.
    Ta generacja serii 7 była dla BMW przełomowa. To dzięki niej marka wygrała z Mercedesem wyścig o klientów, a także na dobre zaistniała w klasie aut luksusowych. Wystarczy popatrzeć na wnętrze 7er, by stwierdzić, dlaczego seria 7 była o wiele częściej wybierana niż S klasse -wnętrze E32, w porównaniu do W126 wygląda jak z innej epoki i do tego jest naszpikowane elektroniką i luksusowym wyposażeniem. Do tego oczywiście pierwsze V12 w powojennej historii niemiec, legendarny silnik M70, który później napędzał także model 850, posłużył za bazę dla silnika prototypu M8, a nawet jest w niewielkim stopniu spokrewniony z jednostką z Mclarena F1. Na zdjęciu wnętrze modelu 750il w opcji Highline po modernizacji, różniące się kilkoma detalami.
    4 czerwca 2014, 18:47 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    bimmerin.net

    Mój Golf – Moje wozidło
VW Golf MK4
Silnik: 1.9 TDI AJM w serii 116KM (obecnie 145KM)
Wersja: Highline
Kolor: czarna perła LC9Z
Koło: BBS Montreal II 16"
Wnętrze: bananowa skóra

W planach:
• suszarka od AWX/ARL
• wtryski od ARL
• lekka gleba tj 40/40
• koło Ronal Santa Monica 17" // Long Beach 17"
• czarne wnętrza przednich lamp
    Moje wozidło
    VW Golf MK4
    Silnik: 1.9 TDI AJM w serii 116KM (obecnie 145KM)
    Wersja: Highline
    Kolor: czarna perła LC9Z
    Koło: BBS Montreal II 16"
    Wnętrze: bananowa skóra

    W planach:
    • suszarka od AWX/ARL
    • wtryski od ARL
    • lekka gleba tj 40/40
    • koło Ronal Santa Monica 17" // Long Beach 17"
    • czarne wnętrza przednich lamp
    24 lutego 2014, 10:18 przez kurakkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moje Centrum Dowodzenia! – Wnętrze Passka po Lifcie w wersji HIGHLINE:
Radio Pioneer z DVD, MP3, GPS
Alcantara
Podgrzewane fotele
Tiptronic
Dodatkowo wideo-rejestrator.

Bardzo wygodne! :)
    Wnętrze Passka po Lifcie w wersji HIGHLINE:
    Radio Pioneer z DVD, MP3, GPS
    Alcantara
    Podgrzewane fotele
    Tiptronic
    Dodatkowo wideo-rejestrator.

    Bardzo wygodne! :)
    24 lutego 2014, 21:42 przez 5ere39 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj