Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Boss Hoss – Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    Dzwoni mój znajomy. Odbieram telefon i po dwóch godzinach jestem pod garażem. Od 12 lat nie widzieliśmy się, a okazuje się, że przez ten czas zgromadził tyle fajnych aut, że nie mogłem nie przyjąć zaproszenia. To co mi pokazał to BMW Seria 8 ,7 ,5 ,3 mocne bmw M5 model e39 e34, piękny Mercedes S v12, Mustang v8 czyli standard 4,7 BMW e34 w manualu i w dsg. Nie będę wymieniał tylko zapraszam was na film.
    9 listopada 2018, 20:53 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Ledwo co udało się nagrać odcinek Kawasaki a tutaj oto pojawia się ona - mój nowy czerwony parch, który potrzebuje sporo miłości, żeby znowu wyglądał tak, jak zasługuje. Enjoy ;) (Oczywiście w odcinku też parę mistrzów kierownicy - standard)
    7 lipca 2018, 13:29 przez Motovlog3city (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Jeżeli taksówkarz nie należy do "układu" płacącego haracze, nie może ustawić się w miejscu publicznym pod nocnym klubem. Wyzwiska, obelgi i uporczywe blokowanie uniemożliwiające pracę to standard niestety w weekendowe nocy.
    30 czerwca 2018, 16:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Standard na polskich drogach...
    17 lipca 2017, 9:29 przez ~Nick1234 | Do ulubionych | Skomentuj (1)