Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    Boss Hoss – Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    19 listopada 2015, 15:39 przez SeicentoSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niecodzienny pojedynek
    29 kwietnia 2014, 8:13 przez Chemikgp (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało tu Boss Hoss'a – 502 KM i silnik od Corvetee.... LWG!
    502 KM i silnik od Corvetee.... LWG!
    15 stycznia 2014, 20:35 przez MercCoupeFan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wg. opisu filmiku na YT ten Boss Hoss ma 760HP.
    Może tyle mieć bo widzę niebieską butlę przy tylnym amortyzatorze
    11 stycznia 2014, 8:38 przez donroberto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Motocykl z silnikem V8 8.2 Chevrolet 504 HP
    9 stycznia 2014, 21:01 przez donroberto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Boss Hoss – Największa i najpiękniejsza maszyna którą widziałem
    Największa i najpiękniejsza maszyna którą widziałem
    23 października 2013, 22:51 przez DYZIO1998 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik V8 8200cc panad 600HP
    w źródle mały dodatek
    16 lipca 2013, 0:48 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    2 czerwca 2013, 15:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Ah pomarzyć zawsze można
    9 marca 2013, 19:53 przez marceldw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)