Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    Ej, ale jakże to tak? Dwie śrubki odkręcasz i całe auto rozbierasz?
    25 lipca 2018, 16:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trzecie polskie RWB w budowie – Jeden z ostatnich samurajów motoryzacji przyleciał wczoraj nad Wisłę, aby zbudować kolejne po Yoroi i Kabuto, już trzecie i czwarte Porsche sygnowane marką Rauh-Welt Begriff w kraju. Tradycyjnie będzie nisko, szeroko i surowo! Na pierwszy ogień poszedł model 964 Targa, który prócz konwersji nadwozia i zawieszenia czeka także na modyfikacje wnętrza, następny w kolejce czeka Porsche 993 w cabrio.

Pierwsze cięcia już poszły w ruch, chociaż początkowo spodziewano się sporego opóźnienia w pracach. Zaginęła walizka z narzędziami Akiry, a w niej nity, śrubki i podkładki, kleje, klucze i miarki, ale także poważniejsze narzędzia jak wiertła, szlifierki i pilniki. Na szczęście zguba została odnaleziona na lotnisku po kilku godzinach, a budowa została rozpoczęta. Postęp prac na bieżąco możecie śledzić na fb 911garage i rauh-welt begriff warsaw.
    Jeden z ostatnich samurajów motoryzacji przyleciał wczoraj nad Wisłę, aby zbudować kolejne po Yoroi i Kabuto, już trzecie i czwarte Porsche sygnowane marką Rauh-Welt Begriff w kraju. Tradycyjnie będzie nisko, szeroko i surowo! Na pierwszy ogień poszedł model 964 Targa, który prócz konwersji nadwozia i zawieszenia czeka także na modyfikacje wnętrza, następny w kolejce czeka Porsche 993 w cabrio.

    Pierwsze cięcia już poszły w ruch, chociaż początkowo spodziewano się sporego opóźnienia w pracach. Zaginęła walizka z narzędziami Akiry, a w niej nity, śrubki i podkładki, kleje, klucze i miarki, ale także poważniejsze narzędzia jak wiertła, szlifierki i pilniki. Na szczęście zguba została odnaleziona na lotnisku po kilku godzinach, a budowa została rozpoczęta. Postęp prac na bieżąco możecie śledzić na fb 911garage i rauh-welt begriff warsaw.
    Motorek – Drugi motorek który sam stworzyłem :)
    Drugi motorek który sam stworzyłem :)
    10 kwietnia 2017, 22:48 przez Floorian (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Mechaniczny tytan z duszą, wg wielu król R6. Od ponad 25 lat, za sprawą posiadaczy, jest fundamentem tysięcy niesamowitych projektów w motoryzacji, tej sportowej. Silnik który zmienił trochę mój sposób postrzegania i fascynowania się dużymi mocami w fabrycznych sportowych samochodach, kiedy człowiek żyję tym przez tyle czasu, to później jakieś ferrari, porsche, alfa romeo czy audi o mocach 500-600 KM, można skwitować: "leniwa sobota, z Toyotą Suprą w garażu, od lat 90". Silnik o niesamowitej wytrzymałości jak na wykorzystywane przyrosty mocy, którego wielu posiadaczy zna do ostatniej śrubki, ponieważ przez 25 lat znane są granice, potencjał, są nawet ustandaryzowane, nieoficjalne pakiety modyfikacji, stworzone przez społeczności właścicieli. Kult tego silnika, to nie magia reklam, sloganów producenta, itp., ale to co naturalne w przypadku japońskiej motoryzacji, czyli ludzie, społeczności, właściciele, pasjonaci.
    Każdy prawdziwy szanujący się "Golfiarz" powinien znać ten samochód do ostatniej śrubki, ale dla tych, którzy o nim nic nie wiedzą, albo wiedzą bardzo mało jest ten film. Samochód widywany każdego dnia na polskich drogach, czasami w stanie złomowym, a czasami w perfekcyjnym, a niejednokrotnie (bez obrazy) wiejsko przerobiony przez zwolenników sportowej odzieży, dla których skrzynia basowa wielkości beczki to najważniejsza modyfikacja. Wiele modeli zadbanych, "chuchanych" w garażach na dobrej feldze i z bez milimetra rdzy - takie jak te ostatnie chcemy oglądać!
    W odcinku trochę informacji i trochę jeżdżenia na kierownicy Logitech G920 w grze Forza Horizon 2 na konsoli Xbox One oraz parę minut mojej gadaniny o głupotach.
    Zapraszam serdecznie!
    20 marca 2016, 15:19 przez BaronTheStig (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auto zostało przygotowane od zera na bazie Mustanga "C" Fastback, przy wykorzystaniu części z dodatkowego Mustanga Coupe. Renowacja polegała na rozkręceniu samochodu do ostatniej śrubki, a następnie złożeniu od podstaw. Prace nad polską Eleanor trwały dwa lata, a celem było zbudowanie wiernej repliki auta z filmu "Gone in Sixty Seconds" z Nicolasem Cagem.

    Silnik V8 o pojemności 4,7 litra został rozwiercony do 5 litrów i charakteryzuje się mocą około 300 KM. Współpracuje on z manualną skrzynią o pięciu biegach. Wnętrze zostało w pełni odnowione, a nadwozie dzięki zastosowaniu specjalnego pakietu zmieniono w odpowiednik filmowej piękności. Zamontowano także boczny układ wydechowy ze sportowymi puszkami, pakiet stylistyczny silnika Shelby, kierownicę Shelby oraz oznaczenia na karoserii. Nie mogło oczywiście zabraknąć gałki zmiany biegów Go Baby Go.
    Mz Jaskółka - projekt odbudowy z lekkimi modyfikacjami – Mz Jaskółka rocznik 62 w trakcie odbudowy. Pracy nad nim trwają od zeszłego roku weekendami. Motocykl rozebrany co do śrubki i robione wszystko po kolei. Elementy osłony wykonane technologią hydrografiki motywem szachownicy, tak aby pasował do motocykla. W planach wykonanie również baku w ten sam wzór.  

Właściciel ma jeszcze odrestaurowaną WSK z roku 1975 w wersji eksportowej (biało niebieska) - jeśli to zdjęcie się spodoba to również wrzucę zdjęcia WSK'i.
    Mz Jaskółka rocznik 62 w trakcie odbudowy. Pracy nad nim trwają od zeszłego roku weekendami. Motocykl rozebrany co do śrubki i robione wszystko po kolei. Elementy osłony wykonane technologią hydrografiki motywem szachownicy, tak aby pasował do motocykla. W planach wykonanie również baku w ten sam wzór.

    Właściciel ma jeszcze odrestaurowaną WSK z roku 1975 w wersji eksportowej (biało niebieska) - jeśli to zdjęcie się spodoba to również wrzucę zdjęcia WSK'i.
    23 lipca 2015, 9:31 przez ~Klonor | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Reasumując... Projekt już prawie skończony, ale! Chce uświadomić wszystkim gdyż teraz dopiero dowiedziałem się, że od gościa koło Bydgoszczy dokładnie z Nakła nad Notecią kupiłem silnik szrot! Sprzedający zapewnił, że słupek w świetnej kondycji i że 120 000 mil przebiegu, a później okazało się że słychać zawory, szklanki, cieknące pokrywy zaworów ponieważ gwint na których się trzymają śrubki 6 mostków nie trzyma, przewiercona dziura z mocowania kolektora wydechowego tylnego na układ chłodniczy. Nie wiem jakim cudem, poci się ssący, mleko pod korkiem i zalewają się przepustnice, tylko podziękować za takie oszustwo! Nienawidzę takich ludzi, teraz znowu mam zmieniać na 3.0 3.2 słupek?
    18 maja 2015, 7:27 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    moj filmik

    Alutec Kyro7 – Witam wszystkich, po bardzo długiej przerwie przedstawiam w końcu jak prezentują się moje koła po odnowieniu. Kompletnie sobie zapomniałem o pochwaleniu się na MK za co przepraszam, gdyż było kilka osób zainteresowanych wyglądem felg. O to i one! Zapraszam do oceniania i komentarzy.
 Ps. Lakier biały nie wiem co to ale jest twardszy od akrylowego, śrubki złoty metalik wraz z dekielkiem, ranty polerowane no i kostki tak na wesoło do kompletu.
    Witam wszystkich, po bardzo długiej przerwie przedstawiam w końcu jak prezentują się moje koła po odnowieniu. Kompletnie sobie zapomniałem o pochwaleniu się na MK za co przepraszam, gdyż było kilka osób zainteresowanych wyglądem felg. O to i one! Zapraszam do oceniania i komentarzy.
    Ps. Lakier biały nie wiem co to ale jest twardszy od akrylowego, śrubki złoty metalik wraz z dekielkiem, ranty polerowane no i kostki tak na wesoło do kompletu.