Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 151 takich materiałów
    Konstrukcję samochodu oparto na ramie i zawieszeniu Wartburga 353, które zmodyfikowano. Dwudrzwiowe nadwozie typu coupé zostało wykonane z żywicy poliestrowej wzmocnionej włóknem szklanym. Oryginalnym rozwiązaniem były tzw. skrzydlate drzwi (otwierane do góry). W RS 1000 zastosowano dwusuwowy silnik R3 z Wartburga o pojemności 1,0 l, który został zmodyfikowany m.in. poprzez dodanie trzech gaźników z motocykla MZ. Osiągał moc 70 KM, a w wersji wyścigowej 90-100 KM. W późniejszym czasie zwiększono pojemność z 993 cm³ do 1119 cm³ bez zmian w osiągach. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez pięciobiegową skrzynię biegów.
    6 czerwca 2021, 22:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Palenie gumy przed wymianą opony i sprzęgła. Sprzęgło już dawno było do wymiany, także to nie od palenia gumy które robiłem raz odkąd ją mam, a mam ją już jakiś rok
    22 grudnia 2018, 23:14 przez Zielin_PL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Kolejny klasyk zasili polskie drogi.
    25 sierpnia 2018, 10:12 przez Sylwia88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Iskierka, czyli co nas ominęło... – SFM M14 Iskra - motocykl, który mógł zaistnieć, lecz nie było mu to dane.

Iskra miała być następcą Junaka. Powstały trzy prototypy, lecz z projektem nowoczesnego jak na tamte czasy (1964) silnika nie zdążono. Powstały 2 prototypy z silnikiem MZ i jeden z betonowym odlewem, którego jest nam dane oglądać w Szczecinie - w Muzeum Techniki i Komunikacji. Bardzo prawdopodobne, że jest to ostatni zachowany egzemplarz - nigdzie nie znalazłem informacji o dwóch pozostałych.
    SFM M14 Iskra - motocykl, który mógł zaistnieć, lecz nie było mu to dane.

    Iskra miała być następcą Junaka. Powstały trzy prototypy, lecz z projektem nowoczesnego jak na tamte czasy (1964) silnika nie zdążono. Powstały 2 prototypy z silnikiem MZ i jeden z betonowym odlewem, którego jest nam dane oglądać w Szczecinie - w Muzeum Techniki i Komunikacji. Bardzo prawdopodobne, że jest to ostatni zachowany egzemplarz - nigdzie nie znalazłem informacji o dwóch pozostałych.
    4 czerwca 2018, 23:48 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Muzeum Techniki i Komunikacji, Szczecin, 2018

    MZ ETZ 250 – Dawniej marzenie wielu.
    Dawniej marzenie wielu.
    11 kwietnia 2018, 0:18 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trochę klasyki w jesiennej scenerii – MZ ETZ250 1988r.
    MZ ETZ250 1988r.
    16 grudnia 2017, 22:30 przez ~llunaxa | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    MZ znajomego – Elementy silnika MZ, które znajomy doprowadził do stanu idealnego.
    Elementy silnika MZ, które znajomy doprowadził do stanu idealnego.
    1 lutego 2017, 15:21 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj