Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    Beznadziejny jest dostęp do tej śrubki –
    13 lutego 2014, 19:35 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fajne połączenie – Czarna felga, złote śrubki, niebieski zacisk, biały lakier, Yokohama Neova i do tego S14a na glebie
    Czarna felga, złote śrubki, niebieski zacisk, biały lakier, Yokohama Neova i do tego S14a na glebie
    31 stycznia 2014, 18:40 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skarby – Skarby do motocykli i motorowerów oraz rowerów z czasów PRl. Jest jeszcze 5 takich magazynów 
Wszystko można dostać od śrubki po całą ramę
    Skarby do motocykli i motorowerów oraz rowerów z czasów PRl. Jest jeszcze 5 takich magazynów
    Wszystko można dostać od śrubki po całą ramę
    3 stycznia 2014, 12:00 przez altecsrs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Romet Jubilat – Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    23 listopada 2013, 19:16 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Urzekł mnie ten Merc – Marka i Model
Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

Układ Napędowy
Felgi : 19' RH Crossline
- środki czarne malowane proszkowo
- ranty złocone
- śrubki złocone
- dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

Modyfikacje Zawieszenia
Airride by BAR:
- amortyzatory H&R,
- 2 kompresory Viar,
- 2 butele 15 litrów ,
- zawory 1/2 cala

Modyfikacje Wnętrza
- boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
- drewna metalizowane na złoto
- całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
- podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
- customowe dywaniki
- wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
- panel sterowania AR
- metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

Car Audio
Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
- wytłumienie wnętrza

Nadwozie

Body KIT i Oświetlenie
- bodykit IMEX-TUNING
- tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
- grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
- Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
- Lampy tylne - Red Smoked
- Bixenon - 8 kk
- Lakier - czarna perła z Mercedesa S
- Dach w skórze o strukturze carbonu
- Dyfuzor tylni w czarnym macie
- końcówki tłumika podwójne firmy ulter
- układ wydechowy przelot ale został katalizator

- Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

Silnik:
-Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
-Swap na nowszy model z SLK
    Marka i Model
    Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

    Układ Napędowy
    Felgi : 19' RH Crossline
    - środki czarne malowane proszkowo
    - ranty złocone
    - śrubki złocone
    - dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

    Modyfikacje Zawieszenia
    Airride by BAR:
    - amortyzatory H&R,
    - 2 kompresory Viar,
    - 2 butele 15 litrów ,
    - zawory 1/2 cala

    Modyfikacje Wnętrza
    - boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
    - drewna metalizowane na złoto
    - całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
    - podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
    - customowe dywaniki
    - wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
    - panel sterowania AR
    - metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

    Car Audio
    Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
    - wytłumienie wnętrza

    Nadwozie

    Body KIT i Oświetlenie
    - bodykit IMEX-TUNING
    - tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
    - grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
    - Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
    - Lampy tylne - Red Smoked
    - Bixenon - 8 kk
    - Lakier - czarna perła z Mercedesa S
    - Dach w skórze o strukturze carbonu
    - Dyfuzor tylni w czarnym macie
    - końcówki tłumika podwójne firmy ulter
    - układ wydechowy przelot ale został katalizator

    - Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

    Silnik:
    -Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
    -Swap na nowszy model z SLK
    19 sierpnia 2013, 10:51 przez adam016 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Jawa 50/23 1982 – Jawa którą kupiłem była w opłakanym stanie, 'jednym kołem na złomie'. Kupiona za parę złotych, z papierami, nie jeżdżąca. Rozkręcona do ostatniej śrubki(dosłownie), zrobione od nowa koła, silnik którego remontu jeszcze nie skończyłem (wymienione wszystkie łożyska, zmieniacz biegów i to co się dało) cały lakier został położony przeze mnie, na wcześniej oczyszczonych z rdzy powierzchniach. Zamierzam założyć w niej kierunkowskazy i światło stopu, czyli instalacja robiona od podstaw 

Miałem hajs żeby kupić chiński kibelek, ale czy o to chodzi? Jechać na czymś co od zera, wcześniej uratowane przed niechybną śmiercią na złomie, zostało złożone rękoma które teraz trzymają kierownicę
    Jawa którą kupiłem była w opłakanym stanie, 'jednym kołem na złomie'. Kupiona za parę złotych, z papierami, nie jeżdżąca. Rozkręcona do ostatniej śrubki(dosłownie), zrobione od nowa koła, silnik którego remontu jeszcze nie skończyłem (wymienione wszystkie łożyska, zmieniacz biegów i to co się dało) cały lakier został położony przeze mnie, na wcześniej oczyszczonych z rdzy powierzchniach. Zamierzam założyć w niej kierunkowskazy i światło stopu, czyli instalacja robiona od podstaw

    Miałem hajs żeby kupić chiński kibelek, ale czy o to chodzi? Jechać na czymś co od zera, wcześniej uratowane przed niechybną śmiercią na złomie, zostało złożone rękoma które teraz trzymają kierownicę
    13 sierpnia 2013, 19:41 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Jak Wszyscy to i Ja – A oto mój motorower jakim jest Cpi Sm, zakupiłem go w maju tego roku w kiepskim stanie. Ledwo jechał, wybijało biegi i kiepsko wyglądał więc zrobiłem remont silnika i oddałem plastiki do lakiernika. Śrubki plastików pomalowałem na niebiesko a podkładki na czerwono co daje fajny efekt, resztę detali tak jak widać na zdjęciach a to wszystko najtańszymi sprayami ze sklepu. Ale najlepsza jest satysfakcja z tego co się zrobiło
(przepraszam za jakość zdjęć ale miałem tylko telefon pod ręką)
    A oto mój motorower jakim jest Cpi Sm, zakupiłem go w maju tego roku w kiepskim stanie. Ledwo jechał, wybijało biegi i kiepsko wyglądał więc zrobiłem remont silnika i oddałem plastiki do lakiernika. Śrubki plastików pomalowałem na niebiesko a podkładki na czerwono co daje fajny efekt, resztę detali tak jak widać na zdjęciach a to wszystko najtańszymi sprayami ze sklepu. Ale najlepsza jest satysfakcja z tego co się zrobiło
    (przepraszam za jakość zdjęć ale miałem tylko telefon pod ręką)
    27 lipca 2013, 19:59 przez Shineray (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Poleruje śrubki? –
    6 kwietnia 2012, 16:54 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj