Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    Średnie spalanie Punto II FL 1.2 8v – W odpowiedzi na wrzutę Wariat'a i jego spalanie, przedstawiam swoje.  Moje "v8" należy do bardzo oszczędnych.

PS. Średnie spalanie uwzględnia też spalanie benzyny na zimnym silniku, więc jest to spalanie tylko z LPG. 
Dla ciekawskich, na jesieni benzyny szło mi ok. 1l/100km (cykl mieszany, sporo bardzo krótkich odcinków 1-3km) bo silnik przełącza się na gaz dopiero przy ok. 70*C. Teraz w lecie, benzyny spala bardzo mało, bo silnik bardzo szybko się nagrzewa.
    W odpowiedzi na wrzutę Wariat'a i jego spalanie, przedstawiam swoje. Moje "v8" należy do bardzo oszczędnych.

    PS. Średnie spalanie uwzględnia też spalanie benzyny na zimnym silniku, więc jest to spalanie tylko z LPG.
    Dla ciekawskich, na jesieni benzyny szło mi ok. 1l/100km (cykl mieszany, sporo bardzo krótkich odcinków 1-3km) bo silnik przełącza się na gaz dopiero przy ok. 70*C. Teraz w lecie, benzyny spala bardzo mało, bo silnik bardzo szybko się nagrzewa.
    3 lipca 2015, 23:00 przez LrPrl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.autowcentrum.pl

    Audi S6 C4 – W Audi S6 C4 mamy do wyboru 3 rodzaje silników:
2.2T R5(230KM)
4.2 V8(290KM)
4.2 Plus V8(325KM)
Jednak skupimy się na tym najmocniejszym silniku wolnossącym 4.2 Plus DOHC.
Silnik ten posiada 8 cylindrów o łącznej pojemności 4172cm3, który generóję aż 325KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 400Nm. Silnik ten został wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa (EFI). Moc silnika zostaje przenoszona na wszystkie 4 koła (Quattro).Silnik 4.2 Plus rozpędza auto do 100km/h w zaledwie 5,6 s, a prędkość maksymalna wynosi 250km/h. Średnie spalanie poza miastem wynosi 15 l/100km.
    W Audi S6 C4 mamy do wyboru 3 rodzaje silników:
    2.2T R5(230KM)
    4.2 V8(290KM)
    4.2 Plus V8(325KM)
    Jednak skupimy się na tym najmocniejszym silniku wolnossącym 4.2 Plus DOHC.
    Silnik ten posiada 8 cylindrów o łącznej pojemności 4172cm3, który generóję aż 325KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 400Nm. Silnik ten został wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa (EFI). Moc silnika zostaje przenoszona na wszystkie 4 koła (Quattro).Silnik 4.2 Plus rozpędza auto do 100km/h w zaledwie 5,6 s, a prędkość maksymalna wynosi 250km/h. Średnie spalanie poza miastem wynosi 15 l/100km.
    27 listopada 2014, 23:59 przez mateusz6657 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    audi-c4.pl

    Zlot motokiller'a – Będąc na zlocie zrobiłem trochę zdjęć, które tu umieszczam. Ujęcia są średnie i mocno świeciło słońce, ale myślę że tragedii nie ma.

Zamiast robić sklejkę, postanowiłem zrobić galerię. Aby zobaczyć pełną rozdzielczość zdjęcia wystarczy kliknąć na nie.

Myślę że nikt się nie obrazi że jego auto/on jest na zdjęciu, w razie takiej sytuacji proszę o PW.

Link do galerii:
http://imgur.com/a/dGHVl
    Będąc na zlocie zrobiłem trochę zdjęć, które tu umieszczam. Ujęcia są średnie i mocno świeciło słońce, ale myślę że tragedii nie ma.

    Zamiast robić sklejkę, postanowiłem zrobić galerię. Aby zobaczyć pełną rozdzielczość zdjęcia wystarczy kliknąć na nie.

    Myślę że nikt się nie obrazi że jego auto/on jest na zdjęciu, w razie takiej sytuacji proszę o PW.

    Link do galerii:
    http://imgur.com/a/dGHVl
    6 września 2014, 17:17 przez Merit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    2015 Dodge Charger Pursuit – nowy amerykański radiowóz – Pod maską policyjnej wersji Chargera znajdą się dwie jednostki benzynowe. Zacznijmy od tej słabszej, która ma 6 cylindrów o łącznej pojemności 3.6 litra. Jest to ekonomiczniejsza wersja Chargera dysponująca mocą 292 KM i momentem obrotowym 352 Nm. Średnie spalanie auta z tym silnikiem to wg producenta 10,9 litra na 100 km.

Drugim wariantem radiowozu jest wersja z V8 HEMI z silnikiem o pojemności 5.7 litra. W tym przypadku kierowca ma do dyspozycji aż 370 KM oraz 528 Nm momentu obrotowego. Auto w tej wersji osiąga 60 mph (97 km/h) w czasie niecałych 6 sekund i wg producenta zużywa niewiele więcej paliwa od wersji V6 – 11,3 litra na 100 km. Wg producenta jest to zasługa funkcji „Fuel Saver Technology”, która umożliwia odłączenie 4 cylindrów podczas jazdy na autostradzie.
    Pod maską policyjnej wersji Chargera znajdą się dwie jednostki benzynowe. Zacznijmy od tej słabszej, która ma 6 cylindrów o łącznej pojemności 3.6 litra. Jest to ekonomiczniejsza wersja Chargera dysponująca mocą 292 KM i momentem obrotowym 352 Nm. Średnie spalanie auta z tym silnikiem to wg producenta 10,9 litra na 100 km.

    Drugim wariantem radiowozu jest wersja z V8 HEMI z silnikiem o pojemności 5.7 litra. W tym przypadku kierowca ma do dyspozycji aż 370 KM oraz 528 Nm momentu obrotowego. Auto w tej wersji osiąga 60 mph (97 km/h) w czasie niecałych 6 sekund i wg producenta zużywa niewiele więcej paliwa od wersji V6 – 11,3 litra na 100 km. Wg producenta jest to zasługa funkcji „Fuel Saver Technology”, która umożliwia odłączenie 4 cylindrów podczas jazdy na autostradzie.
    Nowe Volvo XC90 – luksus i komfort ze Szwecji – Pod maską XC90 znajdą się wyłącznie 4-cylindrowe silniki o pojemności dwóch litrów. Przez pierwszych kilka miesięcy sprzedaży Volvo XC90 będzie dostępne wyłącznie w dwóch wersjach silnikowych: D5 AWD / 225 KM oraz T6 AWD / 320 KM.

Następnie do oferty dołączą pozostałe odmiany, w tym przednionapędowy Diesel D4 / 190 KM, benzynowy T5 / 254 KM oraz hybrydowy T8 o mocy niemal 400 KM. XC90 z silnikiem D5 (470 Nm) będzie przyspieszał do 100 km/h w 7,8 s. Prędkość maksymalna samochodu to 220 km/h, a deklarowane spalanie średnie ma wynieść 5,8 l ON na 100 km. Z silnikiem T6 (400 Nm) sprint do setki potrwa 6,9 s, a w wersji hybrydowej – 5,9 s.

W wersjach AWD znajdzie się układ Haldex piątej generacji. Wszystkie auta XC90 będą dostępne wyłącznie z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.
    Pod maską XC90 znajdą się wyłącznie 4-cylindrowe silniki o pojemności dwóch litrów. Przez pierwszych kilka miesięcy sprzedaży Volvo XC90 będzie dostępne wyłącznie w dwóch wersjach silnikowych: D5 AWD / 225 KM oraz T6 AWD / 320 KM.

    Następnie do oferty dołączą pozostałe odmiany, w tym przednionapędowy Diesel D4 / 190 KM, benzynowy T5 / 254 KM oraz hybrydowy T8 o mocy niemal 400 KM. XC90 z silnikiem D5 (470 Nm) będzie przyspieszał do 100 km/h w 7,8 s. Prędkość maksymalna samochodu to 220 km/h, a deklarowane spalanie średnie ma wynieść 5,8 l ON na 100 km. Z silnikiem T6 (400 Nm) sprint do setki potrwa 6,9 s, a w wersji hybrydowej – 5,9 s.

    W wersjach AWD znajdzie się układ Haldex piątej generacji. Wszystkie auta XC90 będą dostępne wyłącznie z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.
    Škoda Spartak – pierwszy wielkoseryjny samochód naszych południowych s – Poprzednik Octavii nie miał łatwego startu. Auto początkowo nie miało amortyzatorów tylnych, brakowało ogrzewania, a kierowca miał do dyspozycji tylko jedną wycieraczkę. Cena 24 750 koron również nie należała do najniższych, bo średnie zarobki wynosiły ok. 1000 koron.

W 1957 roku zaprezentowano silniejszą odmianę z nadwoziem podstawowym – Škodę 445, sezon później – piękną, pozbawioną stałego dachu, 450-tkę. Od 1959 roku zbudowaną w ten sposób rodzinę pojazdów zastąpiono zmodernizowanymi modelami Octavia i Felicia. Jako ostatnia do gamy dołączyła Octavia Combi, produkowana od 1961 aż do 1971 roku. Historia pozostałych odmian zakończyła się w połowie 1964 roku, przed równym półwieczem, wraz z uruchomieniem montażu modelu MB.
    Poprzednik Octavii nie miał łatwego startu. Auto początkowo nie miało amortyzatorów tylnych, brakowało ogrzewania, a kierowca miał do dyspozycji tylko jedną wycieraczkę. Cena 24 750 koron również nie należała do najniższych, bo średnie zarobki wynosiły ok. 1000 koron.

    W 1957 roku zaprezentowano silniejszą odmianę z nadwoziem podstawowym – Škodę 445, sezon później – piękną, pozbawioną stałego dachu, 450-tkę. Od 1959 roku zbudowaną w ten sposób rodzinę pojazdów zastąpiono zmodernizowanymi modelami Octavia i Felicia. Jako ostatnia do gamy dołączyła Octavia Combi, produkowana od 1961 aż do 1971 roku. Historia pozostałych odmian zakończyła się w połowie 1964 roku, przed równym półwieczem, wraz z uruchomieniem montażu modelu MB.
    Toyota PRIUS rekordzistą Nurburgringu! – Ale, nie jako najszybsza hybryda świata, ani jako najszybszy nienadający się na tor samochód. Tak właściwie to w ogóle nie była szybka. Pokonała Norschleife w 20 minut i 59 sekund (mniej niż 21min., zawsze coś). Rekord tkwi....w ekonomi. Otóż użyta w tej próbie Toyota Prius Plug-in TRD (Toyota Racing Development) osiągnęła średnie spalanie 698mpg (296.75 km/l). To jest pierwszy raz, w którym została podjęta taka próba, więc to było oczywiste, że pierwszy wynik będzie rekordem i miejmy nadzieję, że ten rekord nie zostanie jak najdłużej pobity (w sensie, żeby jak najmniej osób próbowało jeździć ekonomicznie na tym torze).
    Ale, nie jako najszybsza hybryda świata, ani jako najszybszy nienadający się na tor samochód. Tak właściwie to w ogóle nie była szybka. Pokonała Norschleife w 20 minut i 59 sekund (mniej niż 21min., zawsze coś). Rekord tkwi....w ekonomi. Otóż użyta w tej próbie Toyota Prius Plug-in TRD (Toyota Racing Development) osiągnęła średnie spalanie 698mpg (296.75 km/l). To jest pierwszy raz, w którym została podjęta taka próba, więc to było oczywiste, że pierwszy wynik będzie rekordem i miejmy nadzieję, że ten rekord nie zostanie jak najdłużej pobity (w sensie, żeby jak najmniej osób próbowało jeździć ekonomicznie na tym torze).
    15 lipca 2014, 16:38 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Tak wygląda nowe Mini Paceman John Cooper Works – Pod maską Mini Paceman pracuje 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 litra. W wersji John Cooper Works generuje on aż 218 KM przy 6000 obr./min oraz 280 Nm od 1900 do 5000 obr./min, co umożliwia rozpędzenie się do 100 km/h w czasie 6,8 sekundy. Maksymalna prędkość najmocniejszej odmiany Paceman to 229 km/h, a średnie zużycie paliwa wg producenta wynosi 7,1 litra na 100 km.
    Pod maską Mini Paceman pracuje 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 litra. W wersji John Cooper Works generuje on aż 218 KM przy 6000 obr./min oraz 280 Nm od 1900 do 5000 obr./min, co umożliwia rozpędzenie się do 100 km/h w czasie 6,8 sekundy. Maksymalna prędkość najmocniejszej odmiany Paceman to 229 km/h, a średnie zużycie paliwa wg producenta wynosi 7,1 litra na 100 km.
    Warszawscy kierowcy spędzają w korach aż 12 dni rocznie – Warszawa kolejny raz z rzędu znalazła się bardzo wysoko w rankingu najbardziej zakorkowanych miast Europy. Gorzej jeździ się tyko w Stambule, Petersburgu i Moskwie.

Średnie zatłoczenie ulic w Warszawie wynosi 39 procent. Oznacza to, że przejechanie z punktu A do punktu B przez zatory wydłuża się o 39 procent. Średnia Europejska jest zauważalnie lepsza i wynosi 28 procent. Najgorzej jeździ się w Moskwie, tam wskaźnik zakorkowania wynosi aż 74 procent.

Największa szansa wpadnięcia w korek to poranny, wtorkowy szczyt. Wieczorne zakorkowania wg raportu najczęściej pojawiają się w piątki. Z opublikowanych informacji wynika także, że najszybciej dotrzemy do celu w piątkowy poranek lub w poniedziałek wieczorem.
    Warszawa kolejny raz z rzędu znalazła się bardzo wysoko w rankingu najbardziej zakorkowanych miast Europy. Gorzej jeździ się tyko w Stambule, Petersburgu i Moskwie.

    Średnie zatłoczenie ulic w Warszawie wynosi 39 procent. Oznacza to, że przejechanie z punktu A do punktu B przez zatory wydłuża się o 39 procent. Średnia Europejska jest zauważalnie lepsza i wynosi 28 procent. Najgorzej jeździ się w Moskwie, tam wskaźnik zakorkowania wynosi aż 74 procent.

    Największa szansa wpadnięcia w korek to poranny, wtorkowy szczyt. Wieczorne zakorkowania wg raportu najczęściej pojawiają się w piątki. Z opublikowanych informacji wynika także, że najszybciej dotrzemy do celu w piątkowy poranek lub w poniedziałek wieczorem.
    Moje pierwsze autko – Ford LTD Crown Victoria

1984 rocznik
5,8 L, V8, 182 KM (134 kW) przy 3600 obr/min, Maksymalny moment obrotowy: 386 Nm przy 2400 obr/min.
napęd na tył.
długość:  5359 mm
szerokość: 1968 mm
rozstaw osi: 2903 mm
waga: 1744 kg
prędkość max: 181 km/h 
0- 100 km/h 11.2 s 
średnie spalanie: 21.2 l/100km 

z wyposażenia:
-centralny zamek
-klimatyzacja
-el. 4 szyby
-radio
-automatyczna 4 biegowa skrzynia biehów z wajchą przy kierownicy
-kanapa z przodu el. ustawiana część kierowcy

po 7 latach nadal za nim tęsknie
    Ford LTD Crown Victoria

    1984 rocznik
    5,8 L, V8, 182 KM (134 kW) przy 3600 obr/min, Maksymalny moment obrotowy: 386 Nm przy 2400 obr/min.
    napęd na tył.
    długość: 5359 mm
    szerokość: 1968 mm
    rozstaw osi: 2903 mm
    waga: 1744 kg
    prędkość max: 181 km/h
    0- 100 km/h 11.2 s
    średnie spalanie: 21.2 l/100km

    z wyposażenia:
    -centralny zamek
    -klimatyzacja
    -el. 4 szyby
    -radio
    -automatyczna 4 biegowa skrzynia biehów z wajchą przy kierownicy
    -kanapa z przodu el. ustawiana część kierowcy

    po 7 latach nadal za nim tęsknie
    29 maja 2014, 12:10 przez ~Kalin | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne zasoby