Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    Auta z " 60 sekund " – Numer 4. Bentley Azure 1999r. - Laura


Silnik - V8 6,75 l (6750 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, turbo
To ta sama jednostka która napędza inne auta firmy Bentley z tamtych lat.
V8 pod maską generuje dużą moc która przenoszona jest na tylne koła przez 4- bądź 6- stopniową automatyczną skrzynie biegów.

Moc maksymalna: 405,6 KM
Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m

Osiągi: 
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
-Prędkość maksymalna: 250 km/h
-Średnie zużycie paliwa: 17,8 l / 100 km

Cena tego luksusowego wozu wynosiła 350 tys. dolarów, czyli ponad 1 mln PLN w ówczesnych czasach (1995 rok).
    Numer 4. Bentley Azure 1999r. - Laura


    Silnik - V8 6,75 l (6750 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, turbo
    To ta sama jednostka która napędza inne auta firmy Bentley z tamtych lat.
    V8 pod maską generuje dużą moc która przenoszona jest na tylne koła przez 4- bądź 6- stopniową automatyczną skrzynie biegów.

    Moc maksymalna: 405,6 KM
    Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m

    Osiągi:
    -Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
    -Prędkość maksymalna: 250 km/h
    -Średnie zużycie paliwa: 17,8 l / 100 km

    Cena tego luksusowego wozu wynosiła 350 tys. dolarów, czyli ponad 1 mln PLN w ówczesnych czasach (1995 rok).
    19 maja 2014, 21:31 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Phil Bevan twierdzi zrewolucjonizuje koncepcję samochodu sportowego – Trident Iceni Magna to auto sportowe z 6.6 litrowym V8 zasilanym olejem napędowym! Generuje 660 KM i 1432 Nm. Przyspiesza do 100 km/h w 3,7 s, a pali zaledwie 4,1 litra. Przy 112 km/h jednostka napędowa kręci się z prędkością… 980 obr./min.

W standardowym modelu Iceni Magna o mocy 430 KM poruszającym się z prędkością 112 km/h obroty wynoszą zaledwie… 980 obr./min. Nowatorska koncepcja ma też inną zaletę – spalanie. Samochody Trident są przez to bardzo ekonomiczne. Producent podaje że Iceni na jednym baku potrafi przejechać ponad 3200 km. Średnie zużycie paliwa jakie podaje producent (w które chcemy uwierzyć) to 4,1 litra na 100 km.
    Trident Iceni Magna to auto sportowe z 6.6 litrowym V8 zasilanym olejem napędowym! Generuje 660 KM i 1432 Nm. Przyspiesza do 100 km/h w 3,7 s, a pali zaledwie 4,1 litra. Przy 112 km/h jednostka napędowa kręci się z prędkością… 980 obr./min.

    W standardowym modelu Iceni Magna o mocy 430 KM poruszającym się z prędkością 112 km/h obroty wynoszą zaledwie… 980 obr./min. Nowatorska koncepcja ma też inną zaletę – spalanie. Samochody Trident są przez to bardzo ekonomiczne. Producent podaje że Iceni na jednym baku potrafi przejechać ponad 3200 km. Średnie zużycie paliwa jakie podaje producent (w które chcemy uwierzyć) to 4,1 litra na 100 km.
    Pierwsze autko Peugeot 306 – Mój pierwszy samochód, prezent na 18 urodziny

-Peugeot 306 1999 r. lift
-1.6 89KM
-średnie spalanie 8 (trochę dużo jak dla kogoś kto nie zarabia)

Auto świetnie się sprawuje, lekkie modyfikacje nadały mu uroku
    Mój pierwszy samochód, prezent na 18 urodziny

    -Peugeot 306 1999 r. lift
    -1.6 89KM
    -średnie spalanie 8 (trochę dużo jak dla kogoś kto nie zarabia)

    Auto świetnie się sprawuje, lekkie modyfikacje nadały mu uroku
    22 marca 2014, 10:15 przez sobciuu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Samochody kiedyś - Mercedes-Benz SSK (1930) – Silnik - rzędowy, 6-cylindrowy, 12-zaworowy, SOHC, SC 
Pojemność - 7,1 L 
Moc - 150 KM
Prędkość maks. - 190 km/h
Średnie spalanie - 27/100
Wyprodukowano ok. 40 egzemplarzy.
    Silnik - rzędowy, 6-cylindrowy, 12-zaworowy, SOHC, SC
    Pojemność - 7,1 L
    Moc - 150 KM
    Prędkość maks. - 190 km/h
    Średnie spalanie - 27/100
    Wyprodukowano ok. 40 egzemplarzy.
    14 lutego 2014, 17:57 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak dla mnie piękny – Silnik 24v V6 2933 cm³ wtrysk
206 KM (151 kW) przy 6000 obr/min
281 Nm przy 4200 obr/min
przyśpieszenie 0 - 100 km/h 9s
V-max 225 km/h
średnie spalanie na 100 km 10,9l
    Silnik 24v V6 2933 cm³ wtrysk
    206 KM (151 kW) przy 6000 obr/min
    281 Nm przy 4200 obr/min
    przyśpieszenie 0 - 100 km/h 9s
    V-max 225 km/h
    średnie spalanie na 100 km 10,9l
    Jak już zegary z niego odgadnięte – Przedstawiam jedyną limuzynę jaką miałem :P Opel Senator 3.0 benzyna + lpg 1988 rocznik. Autko z lat 80 a na wyposażeniu było między innymi:
-klimatyzacja dwustrefowa 
-podgrzewane przednie fotele 
-cztery szyby w elektryce
-regulacja zawieszenia ( tryb sport , normal , comfort)
- komputer pokładowy (średnie spalanie lub chwilowe, na ile km paliwa zostało itd.)

Mimo dużego spalania bo aż 22 litry gazu po mieście przy dość dynamicznej jeździe ale nie bez przesady, bardzo miło wspominam to auto, mega wygodne. Najmniejsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 14 litrów lpg w trasie około 200km. Polecam autko :)
    Przedstawiam jedyną limuzynę jaką miałem :P Opel Senator 3.0 benzyna + lpg 1988 rocznik. Autko z lat 80 a na wyposażeniu było między innymi:
    -klimatyzacja dwustrefowa
    -podgrzewane przednie fotele
    -cztery szyby w elektryce
    -regulacja zawieszenia ( tryb sport , normal , comfort)
    - komputer pokładowy (średnie spalanie lub chwilowe, na ile km paliwa zostało itd.)

    Mimo dużego spalania bo aż 22 litry gazu po mieście przy dość dynamicznej jeździe ale nie bez przesady, bardzo miło wspominam to auto, mega wygodne. Najmniejsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 14 litrów lpg w trasie około 200km. Polecam autko :)
    21 stycznia 2014, 16:26 przez freeride93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    własne

    Golf IV – Mój Golf IV 2000 r.
Motor:1896 cm3
Motor moc kW:74 kW
Motor moc KM:101 KM
Moment obrotowy:240/1800 N*m/rot.
Układ zasilania paliwem: Common rail 
Turbina: Turbina 
Cylinder treści: 4
Średnica cylindra: 795 mm
Ilość zaworów cylindra:	2
Ilość biegów: 5 
Paliwo:	Diesel
Pojemność zbiornika paliwa: 55l
Maksymalna prędkość:188 (184) km/h
Przyspieszenie do 100km/h:11.3 (11.3) 12.7 s
Zużycie paliwa (miasto):6.8 (8.6) l/100km
Zużycie paliwa (trasa):	4.3 (5.1) l/100km
Średnie zużycie paliwa:	5.2 (6.4) l/100km
Średnia podróż z pełnym zbiornikiem:1100 km
    Mój Golf IV 2000 r.
    Motor:1896 cm3
    Motor moc kW:74 kW
    Motor moc KM:101 KM
    Moment obrotowy:240/1800 N*m/rot.
    Układ zasilania paliwem: Common rail
    Turbina: Turbina
    Cylinder treści: 4
    Średnica cylindra: 795 mm
    Ilość zaworów cylindra: 2
    Ilość biegów: 5
    Paliwo: Diesel
    Pojemność zbiornika paliwa: 55l
    Maksymalna prędkość:188 (184) km/h
    Przyspieszenie do 100km/h:11.3 (11.3) 12.7 s
    Zużycie paliwa (miasto):6.8 (8.6) l/100km
    Zużycie paliwa (trasa): 4.3 (5.1) l/100km
    Średnie zużycie paliwa: 5.2 (6.4) l/100km
    Średnia podróż z pełnym zbiornikiem:1100 km
    5 stycznia 2014, 21:27 przez handlarz87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Royal Enfield Taurus diesel – Produkowany w Indiach na brytyjskiej licencji, jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikiem Diesla! Ten ze zdjęcia to MR 1999.

Dane techniczne:

Typ silnika: czterosuwowy, 1-no cylindrowy, 2-zaworowy
Pojemność: 325 ccm
Moc: 7 KM/2500 obr/min.
Moment obrotowy: 15 Nm/3000 obr/min.
Skrzynia biegów: 4-stopniowa
Masa własna "na mokro": 196 kg
Masa własna "na sucho": 175 kg
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Średnie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km

Ponoć uruchomienie go to wymagający czasu i umiejętności rytuał
    Produkowany w Indiach na brytyjskiej licencji, jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikiem Diesla! Ten ze zdjęcia to MR 1999.

    Dane techniczne:

    Typ silnika: czterosuwowy, 1-no cylindrowy, 2-zaworowy
    Pojemność: 325 ccm
    Moc: 7 KM/2500 obr/min.
    Moment obrotowy: 15 Nm/3000 obr/min.
    Skrzynia biegów: 4-stopniowa
    Masa własna "na mokro": 196 kg
    Masa własna "na sucho": 175 kg
    Prędkość maksymalna: 120 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km

    Ponoć uruchomienie go to wymagający czasu i umiejętności rytuał
    I zlot "Merc-Integra" Serock 2013 część III – 14-sta godzina wypocin, bruk jeszcze do poprawki bądź wykończenia, muszę nanieść jeszcze kilka poprawek i dokończyć resztę, ale mam mieszane uczucia, czyli zadowolenie średnie, ale cóż - się zaczęło, się skończy, a jak pokazywać to wszystko nie tylko to co najlepiej wyszło
    14-sta godzina wypocin, bruk jeszcze do poprawki bądź wykończenia, muszę nanieść jeszcze kilka poprawek i dokończyć resztę, ale mam mieszane uczucia, czyli zadowolenie średnie, ale cóż - się zaczęło, się skończy, a jak pokazywać to wszystko nie tylko to co najlepiej wyszło
    10 grudnia 2013, 8:43 przez schemeck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje rysunki: https://www.facebook.com/schemeck.r…

    Fabryka Małego Fiata 126p – Niemcy mają swojego Garbusa, Włosi osławioną "pięćsetkę", Anglicy MINI, Francuzi wielbią Citroena 2CV, a my? Polska także posiada samochód z którego możemy być dumni - jest nim Fiat 126p. Pierwsze egzemplarze 126p zjechały z linii produkcyjnej tyskiej fabryki 18 września 1975 roku.  Na początku sprzedaży, aby stać się szczęśliwym posiadaczem Malucha trzeba było mieć przydział, talon, książeczkę samochodową, bony towarowe lub znajomości w Jedynie Słusznej Partii. Można było także kupić go na giełdzie samochodowej, za bardzo wygórowana kwotę znacznie przekraczającą tę ustaloną przez centralę. Na przełomie lat 80. i 90. Fiaty 126p stały się na szczęście powszechnie dostępne. Pierwsza seria Małego Fiata kosztowała 69 tys. złotych. Średnie wynagrodzenie w tym czasie wynosiło około 3,5 tys. złotych. Obecnie wg GUS przeciętne miesięczne wynagrodzenie we wrześniu 2012 wyniosło 3,6 tys. zł. Łatwo więc policzyć, że obecnie samochód ten kosztowałby około 71 tys. złotych. Za ile więc można stać się posiadaczem poczciwego maluszka?
    Niemcy mają swojego Garbusa, Włosi osławioną "pięćsetkę", Anglicy MINI, Francuzi wielbią Citroena 2CV, a my? Polska także posiada samochód z którego możemy być dumni - jest nim Fiat 126p. Pierwsze egzemplarze 126p zjechały z linii produkcyjnej tyskiej fabryki 18 września 1975 roku. Na początku sprzedaży, aby stać się szczęśliwym posiadaczem Malucha trzeba było mieć przydział, talon, książeczkę samochodową, bony towarowe lub znajomości w Jedynie Słusznej Partii. Można było także kupić go na giełdzie samochodowej, za bardzo wygórowana kwotę znacznie przekraczającą tę ustaloną przez centralę. Na przełomie lat 80. i 90. Fiaty 126p stały się na szczęście powszechnie dostępne. Pierwsza seria Małego Fiata kosztowała 69 tys. złotych. Średnie wynagrodzenie w tym czasie wynosiło około 3,5 tys. złotych. Obecnie wg GUS przeciętne miesięczne wynagrodzenie we wrześniu 2012 wyniosło 3,6 tys. zł. Łatwo więc policzyć, że obecnie samochód ten kosztowałby około 71 tys. złotych. Za ile więc można stać się posiadaczem poczciwego maluszka?
    14 listopada 2013, 20:40 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)