Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    Moje średnie spalanie jest nawet zadowalające,a jak tam wasze? – Citroen C2 1,4HDI
    Citroen C2 1,4HDI
    13 października 2013, 15:50 przez luczka1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Charger z silnikiem 440 – Jest to największy silnik koncernu chrysler w tamtych latach. 440 cale sześcienne, czyli nasze 7,2 litra. Około 380 koni i spalanie średnie rzędu 30 litrów/100 km. W mieście ponad 40 litrów, na trasie koło 20 litrów. Taka tam maszynka do drenażu portfela.
    Jest to największy silnik koncernu chrysler w tamtych latach. 440 cale sześcienne, czyli nasze 7,2 litra. Około 380 koni i spalanie średnie rzędu 30 litrów/100 km. W mieście ponad 40 litrów, na trasie koło 20 litrów. Taka tam maszynka do drenażu portfela.
    24 września 2013, 23:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lamborghini Aventador – Silnik: V12 6,5 l (6498 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC.
Moc maksymalna: 700 KM (514,5 kW) przy 8250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 689 Nm przy 5500 obr/min
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s
Prędkość maksymalna: 350 km/h
Średnie zużycie paliwa: 17,2 l/100 km
Waga: 1575kg
    Silnik: V12 6,5 l (6498 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC.
    Moc maksymalna: 700 KM (514,5 kW) przy 8250 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 689 Nm przy 5500 obr/min
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s
    Prędkość maksymalna: 350 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 17,2 l/100 km
    Waga: 1575kg
    10 września 2013, 21:54 przez RuTeK715 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Napotkane przeze mnie w Przemyślu LAMBORGHINI AVENTADOR – LAMBORGHINI AVENTADOR LP 760-2
Silnik: V12 6,5 700 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s
Prędkość maksymalna: 350 km/h
Średnie zużycie paliwa: 17,2 l/100 km
    LAMBORGHINI AVENTADOR LP 760-2
    Silnik: V12 6,5 700 KM
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s
    Prędkość maksymalna: 350 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 17,2 l/100 km
    1 września 2013, 11:19 przez wojtekjd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Renault Clio V6 – Czy ktoś pamięta jeszcze tego małego potwora?


Silnik:
V6 2,9 l (2946 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk Bosch ME7.4.6
Średnica × skok tłoka: 87,00 mm × 82,60 mm
Stopień sprężania: 11,4:1
Moc maksymalna: 255 KM (187,2 kW) przy 7150 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 300 N•m przy 4650 obr/min


Osiągi:
Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,1 s
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,0 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 15,2 s
Czas przejazdu ¼ mili: 14,6 s
Czas przejazdu 1 kilometra: 26,4 s
Prędkość maksymalna: 232 km/h
Średnie zużycie paliwa: 11,9 l / 100 km
    Czy ktoś pamięta jeszcze tego małego potwora?


    Silnik:
    V6 2,9 l (2946 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bosch ME7.4.6
    Średnica × skok tłoka: 87,00 mm × 82,60 mm
    Stopień sprężania: 11,4:1
    Moc maksymalna: 255 KM (187,2 kW) przy 7150 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 300 N•m przy 4650 obr/min


    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,1 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,0 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 15,2 s
    Czas przejazdu ¼ mili: 14,6 s
    Czas przejazdu 1 kilometra: 26,4 s
    Prędkość maksymalna: 232 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 11,9 l / 100 km
    18 sierpnia 2013, 13:00 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW Z8 – Silnik

    V8 4,9 l (4941 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, VANOS
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 94,00 mm × 89,00 mm
    Stopień sprężania: 11,0:1
    Moc maksymalna: 400 KM (294 kW) przy 6600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 500 N•m przy 3800 obr/min

Osiągi

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 10,2 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 12,9 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 23,4 s
    Prędkość maksymalna: 250 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 14,5 l / 100 km
    Silnik

    V8 4,9 l (4941 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, VANOS
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 94,00 mm × 89,00 mm
    Stopień sprężania: 11,0:1
    Moc maksymalna: 400 KM (294 kW) przy 6600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 500 N•m przy 3800 obr/min

    Osiągi

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 10,2 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 12,9 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 23,4 s
    Prędkość maksymalna: 250 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 14,5 l / 100 km
    28 kwietnia 2013, 16:40 przez Vertek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ach te ekologiczne auta – po odebraniu z warsztatu czas na testy recznego Średnie spalanie na odcinku 400m

silnik nie był katany na zimno zdjęcie zrobione po godzinie od jazdy 

Renault megane 1.6 8v 107 km
    Po odebraniu z warsztatu czas na testy recznego Średnie spalanie na odcinku 400m

    silnik nie był katany na zimno zdjęcie zrobione po godzinie od jazdy

    Renault megane 1.6 8v 107 km
    20 marca 2013, 18:27 przez ~adrian28091995 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    materiały własne

    FSO Wars – Do napędu prototypów Warsa zastosowano dwie wersje, 4-cylindrowych, rzędowych silników benzynowych.Pierwsza jednostka o pojemności skokowej 1092 cm³ osiągała moc maksymalną 54 KM. Drugi silnik o pojemności 1290 cm³ dysponował mocą 61 KM, osiąganą przy 5200 obr./min. oraz maksymalnym momentem obrotowym 93 Nm przy 2800 obr./min. Jednostki napędowe zblokowane zostały z 5-biegową manualną skrzynią biegów, poprzez którą napęd przekazywany był na przednie koła. Prototyp z mocniejszym silnikiem osiągał prędkość maksymalną 150 km/h, natomiast średnie zużycie paliwa wynosiło około 6,5 l/100 km.
    Do napędu prototypów Warsa zastosowano dwie wersje, 4-cylindrowych, rzędowych silników benzynowych.Pierwsza jednostka o pojemności skokowej 1092 cm³ osiągała moc maksymalną 54 KM. Drugi silnik o pojemności 1290 cm³ dysponował mocą 61 KM, osiąganą przy 5200 obr./min. oraz maksymalnym momentem obrotowym 93 Nm przy 2800 obr./min. Jednostki napędowe zblokowane zostały z 5-biegową manualną skrzynią biegów, poprzez którą napęd przekazywany był na przednie koła. Prototyp z mocniejszym silnikiem osiągał prędkość maksymalną 150 km/h, natomiast średnie zużycie paliwa wynosiło około 6,5 l/100 km.
    11 marca 2013, 16:23 przez motoman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu "jak wszyscy to i ja" – Mój Ford Puma

Puma 1.7 VCT
Pojemność skokowa: 1679 cm³
Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
Maks. moment obrotowy: 157 Nm przy 4500 obr/min, 85% maksymalnego momentu dostępne od 2000 obr/min
Tuleje niklowo-krzemowe o obniżonym tarciu
Zmienne fazy rozrządu VCT

Osiągi:
Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,2 s
Prędkość maksymalna: 204 km/h
Średnie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km
Stosunek mocy do masy: 0,119 KM/kg


125KM przy masie 1010kg robi z niego małą wyścigówkę

Podoba się?
    Mój Ford Puma

    Puma 1.7 VCT
    Pojemność skokowa: 1679 cm³
    Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
    Maks. moment obrotowy: 157 Nm przy 4500 obr/min, 85% maksymalnego momentu dostępne od 2000 obr/min
    Tuleje niklowo-krzemowe o obniżonym tarciu
    Zmienne fazy rozrządu VCT

    Osiągi:
    Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,2 s
    Prędkość maksymalna: 204 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km
    Stosunek mocy do masy: 0,119 KM/kg


    125KM przy masie 1010kg robi z niego małą wyścigówkę

    Podoba się?
    2 grudnia 2012, 10:21 przez DamianeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    ANTONOV 225 – Największy samolot transportowy świata. Do tej pory wyprodukowano tylko jeden egzemplarz, a produkcji drugiego nigdy nie ukończono.

    Wymiary:
        Rozpiętość: 88,40 m
        Długość: 84,00 m
        Wysokość 18,10 m
        Ładownia wewnętrzna: dł. 43 m, szer. 6,4 m, wys. 4,4 m
        Powierzchnia nośna: 905 m²
        Masa własna: ok. 200 000 kg
        Masa użyteczna: ok. 400 000 kg
        Masa ładunku: 250 000 kg
        Masa całkowita: 600 000 kg
        Silniki: 6 silników D-18T o ciągu 229,5 kN każdy
    Osiągi:
        Prędkość maksymalna: 850 km/h
        Prędkość minimalna: 250 km/h
        Prędkość przelotowa: 800 km/h
        Pułap: 10000 m
        Zasięg z pełnym ładunkiem: 4500 km
        Średnie zużycie paliwa: 18 ton na godzinę lotu
    Największy samolot transportowy świata. Do tej pory wyprodukowano tylko jeden egzemplarz, a produkcji drugiego nigdy nie ukończono.

    Wymiary:
    Rozpiętość: 88,40 m
    Długość: 84,00 m
    Wysokość 18,10 m
    Ładownia wewnętrzna: dł. 43 m, szer. 6,4 m, wys. 4,4 m
    Powierzchnia nośna: 905 m²
    Masa własna: ok. 200 000 kg
    Masa użyteczna: ok. 400 000 kg
    Masa ładunku: 250 000 kg
    Masa całkowita: 600 000 kg
    Silniki: 6 silników D-18T o ciągu 229,5 kN każdy
    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 850 km/h
    Prędkość minimalna: 250 km/h
    Prędkość przelotowa: 800 km/h
    Pułap: 10000 m
    Zasięg z pełnym ładunkiem: 4500 km
    Średnie zużycie paliwa: 18 ton na godzinę lotu
    13 września 2012, 16:37 przez magik2440 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj