Szukaj
Znalazłem 91 takich materiałów
- Oryginalna wersja Sport
- 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45
- Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G
- Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
- Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR.
- Rozpórka górna GSG
- Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla
- Filtr odmy Simota
- Pasy Takata z homologacją drogową
- Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm
- Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno
- Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
- Tow Strap Takata
- Tow Hook Epman
Lista modów (skrócona):
- Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
- Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
- amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
- hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
- zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
- wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
-Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
-Sprężyny -40mm
-Kubełki z Corrado
-Rozrząd
-przelot na końcówce z GTI
-halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
-Sebringi 15"
-miękka deska roździelcza
-ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
-duże chlapacze
W planach:
-Kanapa z Corrado
-Ogarnięcie audio
-Trójramienna kierownica
-Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
-stabilizator tył
-hamulce 280
-tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
-boczne listwy lub sierpy
-licznik MFA (naprawa podświetlania)
-lampy tył na dymione
-W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)