Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Mój Galancik – silnik 2.0, zawieszenie obniżone, sprężyny mtsy, amortyzatory na razie fabryczne
    Silnik 2.0, zawieszenie obniżone, sprężyny mtsy, amortyzatory na razie fabryczne
    2 lipca 2017, 23:56 przez ~snicky | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    mój aparat

    Kolejna drobna naprawa, należąca do kategorii tych potencjalnie irytujących - pokazujemy jak w prosty sposób wymienić siłownik / sprężynę gazową klapy bagażnika.
    13 czerwca 2017, 21:43 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lanos Sport – Jako, że ostatnio moja skarbonka przyjęła się bardzo fajnie, to postanowiłem pokazać wam ją bliżej i przy okazji przedstawić setup, do którego niedługo jeszcze dojdzie kolektor wydechowy 4-2-1 od c20xe: 
- Oryginalna wersja Sport
- 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45 
- Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G 
- Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
- Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR. 
- Rozpórka górna GSG 
- Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla 
- Filtr odmy Simota 
- Pasy Takata z homologacją drogową
- Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm 
- Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno 
- Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
- Tow Strap Takata 
- Tow Hook Epman
    Jako, że ostatnio moja skarbonka przyjęła się bardzo fajnie, to postanowiłem pokazać wam ją bliżej i przy okazji przedstawić setup, do którego niedługo jeszcze dojdzie kolektor wydechowy 4-2-1 od c20xe:
    - Oryginalna wersja Sport
    - 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45
    - Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G
    - Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
    - Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR.
    - Rozpórka górna GSG
    - Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla
    - Filtr odmy Simota
    - Pasy Takata z homologacją drogową
    - Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm
    - Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno
    - Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
    - Tow Strap Takata
    - Tow Hook Epman
    22 kwietnia 2017, 17:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Jedno z aut mojej kolekcji – Toyota Celica VI generacji z szatańskim 1.8 116KM. Kupiona za grosze i odrestaurowana. Stan na dzień dzisiejszy to 95%, pozostało wymienić amortyzatory i sprężyny z przodu. Szkoda, że idzie do ludzi.
    Toyota Celica VI generacji z szatańskim 1.8 116KM. Kupiona za grosze i odrestaurowana. Stan na dzień dzisiejszy to 95%, pozostało wymienić amortyzatory i sprężyny z przodu. Szkoda, że idzie do ludzi.
    31 stycznia 2017, 22:04 przez Yuukorashi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ford Fiesta 1.7 16v – Najzwyklejsza Fiesta MK4

Lista modów (skrócona):
- Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
- Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
- amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
- hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
- zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
- wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
    Najzwyklejsza Fiesta MK4

    Lista modów (skrócona):
    - Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
    - Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
    - amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
    - hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
    - zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
    - wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
    30 stycznia 2017, 19:23 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    26 października 2016, 17:22 przez kaniaes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    BFG racing MotoGP FIMEWC

    Golf 2 - Zmiany – Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
-Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
-Sprężyny -40mm
-Kubełki z Corrado
-Rozrząd
-przelot na końcówce z GTI
-halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
-Sebringi 15"
-miękka deska roździelcza
-ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
-duże chlapacze

W planach:
-Kanapa z Corrado
-Ogarnięcie audio
-Trójramienna kierownica
-Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
-stabilizator tył
-hamulce 280
-tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
-boczne listwy lub sierpy
-licznik MFA (naprawa podświetlania)
-lampy tył na dymione
-W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
    Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
    -Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
    -Sprężyny -40mm
    -Kubełki z Corrado
    -Rozrząd
    -przelot na końcówce z GTI
    -halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
    -Sebringi 15"
    -miękka deska roździelcza
    -ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
    -duże chlapacze

    W planach:
    -Kanapa z Corrado
    -Ogarnięcie audio
    -Trójramienna kierownica
    -Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
    -stabilizator tył
    -hamulce 280
    -tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
    -boczne listwy lub sierpy
    -licznik MFA (naprawa podświetlania)
    -lampy tył na dymione
    -W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Pierwsze auto - pierwsze mody! – Oto moje skromne volvo s40 (2.0d 136km), w stanie jakim zostało zakupione (po lewej), jak i już po malowaniu wykonanym przeze mnie  Plany na najbliższą przyszłość? Sprężyny obniżające, program, dokładka pakietu r-design oraz nowe alu.  Pozdrawiam!
    Oto moje skromne volvo s40 (2.0d 136km), w stanie jakim zostało zakupione (po lewej), jak i już po malowaniu wykonanym przeze mnie Plany na najbliższą przyszłość? Sprężyny obniżające, program, dokładka pakietu r-design oraz nowe alu. Pozdrawiam!
    Vectra B Zender – Vectra B Zender, sprężyny -30mm irmscher, ducktail irmscher, wydech remus.
    Vectra B Zender, sprężyny -30mm irmscher, ducktail irmscher, wydech remus.