Szukaj
Znalazłem 91 takich materiałów
Na chwile obecna auto trochę doinwestowane kupione 4 miesiące temu.
Wszystko jest na oryginalnych częściach Forda.
Zrobione było:
Zawieszenie tył (amorki i sprężyny)
tuleje na tylnej belce
przód - drążki stabilizatora
pasek klinowy
hamulce przód i tył
wymieniony olej
dokupione oryginalne alufelgi Forda
(Niestety ich stan według mnie jest średni poprzedni właściciel nie dbał o nie)
Może tez posłużyć jako poradnik jak wymienić amortyzator, poduszkę, łożysko kolumny McPherson.
Osobiście czekam na śnieg. Jestem jeszcze młody więc chęć wyszalenia się jest i to duża. Oczywiście wszystko z rozsądkiem.
Żeby przybliżyć wam nieco egzemplarza:
nowa pompa paliwa, regeneracja lamp przednich, wszelkie pierdoły (wycieraczki, żarówki, płyny), reanimacja (dwukrotnie nieudana) dyfra, załatanie jedynej dziury w podłodze.
Tego dokonałem od zakupu-koniec lipca. Przyszłe plany są ambitne i wiem, że nie wszystko zrealizuje, ale: nowe letnie opony, używany sprawny dyfer, amortyzatory bielstein B8, sprężyny -40, zrobienie paru ognisk rdzy(szyberdach, pod klamkami i listwami), polerka lakieru i kilka drobiazgów do wnętrza - uchwyt do schowka wewnątrz, spinki i zatrzaski. Plany ambitne, tym bardziej, że student. Powoli się zrobi.
Na śniegi myślę że zagości filmik z małych zabaw i historii ciąg dalszy. Pozdrawiam. Ogólnie co do E30, z miłą chęcią dowiem się wielu różnych ciekawostek.
- wydech przelotowy 2.5"-2.75" od kata do końcowego,
- wtryski od Megane 3 RS,
- skrzynia PK4 018 od Megane 3 RS (wersja ze szperą),
- strojenie na 237KM/368Nm,
- sprężyny -30/-25,
- hamulce z Espace IV (324 mm przód, 200 mm tył),
- oryginalne felgi Renault O.Z. Superturismo malowane na biało,
- rozpórka kielichów,
- wnętrze lamp malowane na czarno,
- seryjne dokładki zderzaków i progów.