Szukaj
Znalazłem 91 takich materiałów
Widziałem, że niektórym się spodobało moje auto, dlatego też postanowiłem wrzucić kolejną fotkę i nieco rozszerzyć opis
Mitsubishi Colt CA4A z 1992 roku.
Mała część z rzeczy, które zostały wymienione/zrobione:
- Remont silnika
- Remont blacharki + kompletne malowanie
- Felgi z wersji GTI po renowacji i malowaniu proszkowym w czarny półmat.
- Wydech końcowy Remus - wygląda na ogromny, ale charakteryzuje się kulturalną pracą - mogę wrzucić jakiś film jak znajdą się chętni.
- Oprócz wydechu końcowego było też robione złącze elastyczne, rura idąca za katem do końcowego.
- Kierunki "amber"
- Nowe wnętrze
- Wygłuszenie wnętrza
Na założenie czekają:
- Sprężyny obniżające APEX
- Przednie hamulce z wersji GTI
- Lotka ze stopem z GTI
- Nowe "trójkąty" przy lusterkach - ktoś mądry ułamał mi jeden dwa dni po lakierowaniu(!)
- Nowe okładziny bębnów na tył
Aktualnie pracuję nad:
- Kompleksowe czyszczenie komory silnika
W tym sezonie do zrobienia:
- Przyciemnienie bocznych szyb
- Odświeżenie ramek drzwi
- Odświeżenie bębnów
- Lampy "smoked" na przodzie.
- Uzupełnienie wszelkich braków jeżeli chodzi o wyposażenie wnętrza
(Niestety "fachowcy", którzy malowali moje auto pogubili/przywłaszczyli sobie dość sporo elementów)
- Climatronic
- Wymiana deski rozdzielczej
Generalnie cała odbudowa tego auta przypomina mi drogę przez pole minowe, jednak odwdzięcza się świetnymi doznaniami z jazdy
Pozdrawiam wszystkich tych, którzy wiedzą co to znaczy włożyć serce w auto. Szanujcie stare auta(bez względu na ich markę), ponieważ takich niestety już nie będą produkować.
BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
Silnik:3s-gte rev3 2,0 Turbo
Układ dolotowy: Stożek Blitz SonicPower
Układ wydechowy: Mongoose
Zawieszenie:
Kayaba + obniżone sprężyny
Bilstein z czterostopniową regulacją twardości + obniżone sprężyny
BODY KIT:
przód: Border
boki: dokładki Greddy,
tył: Toms
Ciekawostka: Samochód odbudowany od podstaw. Poprzedni silnik to 5s-fe 2,2l,
W źródle link do zdjęcia samochodu przed rozpoczęciem pracy.