Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Rozrząd Desmodromiczny – Ciekawe rozwiązanie, gdzie zamykany zawór był nie przez wszechobecną sprężynę, a krzywkę. Co najlepsze: eliminuje straty związane z pokonaniem siły działania sprężyny (btw. przy np. 5000 obr./ min. to bardzo duża siła).
    Ciekawe rozwiązanie, gdzie zamykany zawór był nie przez wszechobecną sprężynę, a krzywkę. Co najlepsze: eliminuje straty związane z pokonaniem siły działania sprężyny (btw. przy np. 5000 obr./ min. to bardzo duża siła).
    29 maja 2014, 21:41 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mój colt z innego ujęcia – Hej! 

Widziałem, że niektórym się spodobało moje auto, dlatego też postanowiłem wrzucić kolejną fotkę i nieco rozszerzyć opis

Mitsubishi Colt CA4A z 1992 roku.
Mała część z rzeczy, które zostały wymienione/zrobione:

- Remont silnika
- Remont blacharki + kompletne malowanie
- Felgi z wersji GTI po renowacji i malowaniu proszkowym w czarny półmat.
- Wydech końcowy Remus - wygląda na ogromny, ale charakteryzuje się kulturalną pracą - mogę wrzucić jakiś film jak znajdą się chętni.
- Oprócz wydechu końcowego było też robione złącze elastyczne, rura idąca za katem do końcowego.
- Kierunki "amber"
- Nowe wnętrze
- Wygłuszenie wnętrza


Na założenie czekają:

- Sprężyny obniżające APEX
- Przednie hamulce z wersji GTI
- Lotka ze stopem z GTI
- Nowe "trójkąty" przy lusterkach - ktoś mądry ułamał mi jeden dwa dni po lakierowaniu(!)
- Nowe okładziny bębnów na tył

Aktualnie pracuję nad:

- Kompleksowe czyszczenie komory silnika

W tym sezonie do zrobienia:

- Przyciemnienie bocznych szyb
- Odświeżenie ramek drzwi
- Odświeżenie bębnów
- Lampy "smoked" na przodzie.
- Uzupełnienie wszelkich braków jeżeli chodzi o wyposażenie wnętrza 
(Niestety "fachowcy", którzy malowali moje auto pogubili/przywłaszczyli sobie dość sporo elementów)
- Climatronic
- Wymiana deski rozdzielczej

Generalnie cała odbudowa tego auta przypomina mi drogę przez pole minowe, jednak odwdzięcza się świetnymi doznaniami z jazdy

Pozdrawiam wszystkich tych, którzy wiedzą co to znaczy włożyć serce w auto. Szanujcie stare auta(bez względu na ich markę), ponieważ takich niestety już nie będą produkować.
    Hej!

    Widziałem, że niektórym się spodobało moje auto, dlatego też postanowiłem wrzucić kolejną fotkę i nieco rozszerzyć opis

    Mitsubishi Colt CA4A z 1992 roku.
    Mała część z rzeczy, które zostały wymienione/zrobione:

    - Remont silnika
    - Remont blacharki + kompletne malowanie
    - Felgi z wersji GTI po renowacji i malowaniu proszkowym w czarny półmat.
    - Wydech końcowy Remus - wygląda na ogromny, ale charakteryzuje się kulturalną pracą - mogę wrzucić jakiś film jak znajdą się chętni.
    - Oprócz wydechu końcowego było też robione złącze elastyczne, rura idąca za katem do końcowego.
    - Kierunki "amber"
    - Nowe wnętrze
    - Wygłuszenie wnętrza


    Na założenie czekają:

    - Sprężyny obniżające APEX
    - Przednie hamulce z wersji GTI
    - Lotka ze stopem z GTI
    - Nowe "trójkąty" przy lusterkach - ktoś mądry ułamał mi jeden dwa dni po lakierowaniu(!)
    - Nowe okładziny bębnów na tył

    Aktualnie pracuję nad:

    - Kompleksowe czyszczenie komory silnika

    W tym sezonie do zrobienia:

    - Przyciemnienie bocznych szyb
    - Odświeżenie ramek drzwi
    - Odświeżenie bębnów
    - Lampy "smoked" na przodzie.
    - Uzupełnienie wszelkich braków jeżeli chodzi o wyposażenie wnętrza
    (Niestety "fachowcy", którzy malowali moje auto pogubili/przywłaszczyli sobie dość sporo elementów)
    - Climatronic
    - Wymiana deski rozdzielczej

    Generalnie cała odbudowa tego auta przypomina mi drogę przez pole minowe, jednak odwdzięcza się świetnymi doznaniami z jazdy

    Pozdrawiam wszystkich tych, którzy wiedzą co to znaczy włożyć serce w auto. Szanujcie stare auta(bez względu na ich markę), ponieważ takich niestety już nie będą produkować.
    28 maja 2014, 21:31 przez Schizo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    coltmania.pl

    Honda Civic  W.T.C.C .2014 – FIA World Touring Car Championship

BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    FIA World Touring Car Championship

    BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
    DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    22 maja 2014, 18:07 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    internet

    Moje BMW E39 M57D30 – W planach jeszcze:
- boczne listwy ///M
- sprężyny przód -60 (aktualnie 40/30) bo nie jest dostatecznie nisko
- dystanse
- kawałek listwy na przedni zderzak
- kierunki USA 
oraz parę innych drobnych zmian :)
    W planach jeszcze:
    - boczne listwy ///M
    - sprężyny przód -60 (aktualnie 40/30) bo nie jest dostatecznie nisko
    - dystanse
    - kawałek listwy na przedni zderzak
    - kierunki USA
    oraz parę innych drobnych zmian :)
    11 maja 2014, 17:44 przez David18b (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Lada Granta 1600T W.T.C.C – Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

    BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
    16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    11 maja 2014, 15:37 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    FB/WorldTouringCarChampionship

    Dobre bo z Polski – Toyota MR2 SW21 
Silnik:3s-gte rev3 2,0 Turbo
Układ dolotowy: Stożek Blitz SonicPower
Układ wydechowy: Mongoose
Zawieszenie: 
Kayaba + obniżone sprężyny
Bilstein z czterostopniową regulacją twardości + obniżone sprężyny
BODY KIT: 
przód: Border
boki: dokładki Greddy,
tył: Toms
Ciekawostka: Samochód odbudowany od podstaw. Poprzedni silnik to 5s-fe 2,2l, 
W źródle link do zdjęcia samochodu przed rozpoczęciem pracy.
    Toyota MR2 SW21
    Silnik:3s-gte rev3 2,0 Turbo
    Układ dolotowy: Stożek Blitz SonicPower
    Układ wydechowy: Mongoose
    Zawieszenie:
    Kayaba + obniżone sprężyny
    Bilstein z czterostopniową regulacją twardości + obniżone sprężyny
    BODY KIT:
    przód: Border
    boki: dokładki Greddy,
    tył: Toms
    Ciekawostka: Samochód odbudowany od podstaw. Poprzedni silnik to 5s-fe 2,2l,
    W źródle link do zdjęcia samochodu przed rozpoczęciem pracy.
    Mój komar – Witam, chciałem wam pokazać moją małą perełkę. Jest to Romet Komar z 1967r. Miał on kilka poważnych zmian m.in. przystosowanie go do jazdy we 2 osoby (kanapa), zmiana silnika na nowszy (bez pedałów). Założone zostały także tylne sprężyny od WSK ,obudowa sprężyn od junaka, a także mała skrzynka na narzędzia własnej roboty. Motorower został wyciągnięty z piwnicy po 5 letnim postoju u dziadka. Jeśli się spodoba to wstawię więcej zdjęć.
    Witam, chciałem wam pokazać moją małą perełkę. Jest to Romet Komar z 1967r. Miał on kilka poważnych zmian m.in. przystosowanie go do jazdy we 2 osoby (kanapa), zmiana silnika na nowszy (bez pedałów). Założone zostały także tylne sprężyny od WSK ,obudowa sprężyn od junaka, a także mała skrzynka na narzędzia własnej roboty. Motorower został wyciągnięty z piwnicy po 5 letnim postoju u dziadka. Jeśli się spodoba to wstawię więcej zdjęć.
    29 marca 2014, 15:24 przez McBobek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Moja Fabka – moja Fabia 1.9 tdi 105hp level 3.
nowe felgi w tym roku 17 wolf race
plus sprężyny obniżające jak na razie, przy dwójce dzieciaków gwint to nie najlepszy pomysł... remap na 140km takze powoli do przodu!!
    Moja Fabia 1.9 tdi 105hp level 3.
    nowe felgi w tym roku 17 wolf race
    plus sprężyny obniżające jak na razie, przy dwójce dzieciaków gwint to nie najlepszy pomysł... remap na 140km takze powoli do przodu!!
    20 marca 2014, 17:55 przez RAPTOR06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    W oczekiwaniu na wiosnę – Kombinowanie kasy na kolejne mody.
Sprężyny na tył już są, jeszcze dokładka przód, folia na lampy i kilka detali.
    Kombinowanie kasy na kolejne mody.
    Sprężyny na tył już są, jeszcze dokładka przód, folia na lampy i kilka detali.
    24 lutego 2014, 20:57 przez Wieczny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Teraz moja kolej – Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    2 lutego 2014, 21:47 przez mucharadzdza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne