Szukaj
Znalazłem 33 takie materiały
Między innymi chcemy się poznać przed Spałą, ale nie tylko, bo chciałabym zgrać nieco grupę warmińsko - mazurską i wpisać spoty w nasze kalendarze częściej.
Skorzystałam z gotowej mapki parkingu tpsy z forum Hondy warmińsko - mazurskiej.
Dajcie znać w temacie ze źródła.
Chcesz się załapać na wyśmienitą zabawę? Chcesz spędzić weekend w gronie kochających motoryzację z całej Polski? Zapraszamy na zlot - szczegóły tutaj:
http://motokiller.pl/forum/topic/1511-ii-og%C3%B3lnopolski-zlot-fan%C3%B3w-motokillerpl-spa%C5%82a-2015-zapisy-i-wp%C5%82aty/
Osoby z tematu rezerwacyjnego, które są zdecydowane jechać proszone są o dokonanie wpłat (jest tam około 70 chętnych zapisanych):
http://motokiller.pl/forum/topic/1742-zapisy-na-ii-og%C3%B3lnopolski-zlot-motokiller-lista-os%C3%B3b-ch%C4%99tnych-na-zlot/
Mysza - zajumałem Twoją fotkę na profilowo-zlotową, więc sorry - w razie czego wiesz gdzie mnie szukać.
Zlot jako wydarzenie na facebooku:
https://www.facebook.com/events/919152474837504/
„Pod maską” latającego motocykla znajdzie się chłodzony powietrzem silnik typu flat-twin o pojemności 1170 ccm i mocy 107 KM osiąganej przy 7500 obr./min. Cały „motocykl” ma ważyć 105 kg, a jego maksymalna ładowność to 270 kg. Hoverbike spala ok. 0,5 litra benzyny na minutę, co oznacza że można nim pokonać dystans do 148 km.
W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.
Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
Opel poinformował, że pod maskę Astry GTC trafił właśnie nowy silnik, który wg oficjalnej informacji jest bardzo dynamiczny, niezwykle cichy i jednocześnie oszczędny. Nowa jednostka napędowa zastępuje nieco słabszego poprzednika o pojemności 1.7 litra. Nowy, mniejszy silnik generuje 20 Nm momentu obrotowego więcej oraz dodatkowe 6 KM.
Jednostka nazywa się 1.6 CDTI, generuje 136 KM oraz 320 Nm przy średnim spalaniu 4,1 litra na 100 km. Silnik ma pokazywać swój dynamiczny charakter przede wszystkim przy wyprzedzaniu na trasie, bowiem przyspieszenie na szóstym biegu od 80 do 120 km/h zajmuje tylko 8,9 sekundy. Nie jest to jednak wyjątkowo sprawny sprinter od 0 do 100 km/h, tutaj czas wynosi 10,2 sekundy. Prędkość maksymalna auta to 198 km/h.
Pod względem konstrukcyjnym XL1 opiera się na wzorcu samochodów sportowych. Dzięki minimalnej masie (795 kg), znakomitej aerodynamice (cw 0,189) i niezwykle nisko położonemu punktowi ciężkości (wysokość 1153 mm), auto pali zaledwie 0,9 litra na 100 km. Pod maską znalazła się jednostka hybrydowa, czyli 2-cylindrowy diesel o pojemności 0.8 litra i mocy 48 KM współpracujący silnikiem elektrycznym generującym kolejne 27 KM. Auto ma też 7-biegową skrzynią DSG.
Osiągi samochodu wcale nie należą do najgorszych. Nie jest to wprawdzie auto wyścigowe, ale XL1 do 100 km/h może rozpędzić się w czasie 12,7 sekund, a przestaje się przyspieszać dopiero przy 160 km/h. Ponadto przy 100 km/h do zachowania prędkości potrzebuje tylko 8,4 KM, a w trybie elektrycznym – 0,1 kWh. XL1 może jeździć zupełnie bez pomocy silnika spalinowego, a jego zasięg wynosi 50 km. Wykorzystuje wtedy baterię litowo-jonową o pojemności 5,5 kWh. Innymi słowy, dysponując energią z ogniw słonecznych możemy dzięki XL1 codziennie podróżować do pracy zupełnie za darmo.
Ale to nie wszystko – w ciągu kilku minut Tarusa można rozłożyć na małe kawałki, spakować do niewielkich toreb i zmieścić w bagażniku miniaturowego samochodu!
Istnieje też druga wersja – ma trochę większy silnik, klasyczne opony i jest cięższy. Póki co projekt Tarusa jest jeszcze w fazie dopracowywania, a jego sprzedaż odbywała się będzie na dwa sposoby – jako gotowy produkt lub schematy do samodzielnej budowy.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›