Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 186 takich materiałów
    Moja " Laleczka " – Renault Laguna 1.8 90hp 1996

2 X Airbag
El. Szyby
El. Lusterka
Automatyczna klimatyzacja ( Klimatronic)
ABS
Podgrzewane szyby i lusterka
Welurowa tapicerka
Radio CD + 2 x 250 W i 2 x 50 W Blaupunkt
Światła przeciwmgłowe
Wspomaganie kierownicy
    Renault Laguna 1.8 90hp 1996

    2 X Airbag
    El. Szyby
    El. Lusterka
    Automatyczna klimatyzacja ( Klimatronic)
    ABS
    Podgrzewane szyby i lusterka
    Welurowa tapicerka
    Radio CD + 2 x 250 W i 2 x 50 W Blaupunkt
    Światła przeciwmgłowe
    Wspomaganie kierownicy
    Radio montowane w Mercedesach W115 W114. Luksus, na który nie każdy mógł sobie pozwolić w czasach świetności tych aut. Cena tej wersji z przed 40stu lat to 215 DM.
    27 lutego 2015, 14:37 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Forman – Moje pierwsze autko. Bardzo dobrze je wspominam. Łatwe w naprawie, tanie części, mocy wystarczało. Z tego co pamiętam to skodzina miała chyba 75KM. Jedyne mankamenty to pokazująca się rdza i tylna klapa źle zrobiona, co widać na zdjęciu. Z mojej strony były zmienione tylne lampy z oryginałów na takie jak widać, wrzucone radio z dvd, przyciemnienie szyb i mały wzmacniacz z małą tubą dla poprawy dźwięku.
    Moje pierwsze autko. Bardzo dobrze je wspominam. Łatwe w naprawie, tanie części, mocy wystarczało. Z tego co pamiętam to skodzina miała chyba 75KM. Jedyne mankamenty to pokazująca się rdza i tylna klapa źle zrobiona, co widać na zdjęciu. Z mojej strony były zmienione tylne lampy z oryginałów na takie jak widać, wrzucone radio z dvd, przyciemnienie szyb i mały wzmacniacz z małą tubą dla poprawy dźwięku.
    7 lutego 2015, 8:17 przez chris85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Red Golf Mk2 by kamyk – Więcej info i fotek w źródle. 

MODEL: Golf MK2.
SILNIK: 2.0 2e GTI.
MOC: 115KM, 164Nm.
ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Więcej info i fotek w źródle.

    MODEL: Golf MK2.
    SILNIK: 2.0 2e GTI.
    MOC: 115KM, 164Nm.
    ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
    KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
    NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
    WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
    AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Moje nowe toczydełko – Witam. Powyżej moja nowa zabawka. Skromny Opel Astra 1.6 8v B+G z 1994 roku, blachy ma po remoncie, podłoga bez grama rdzy. Na wiosnę będzie zakonserwowana, przebieg 226 tys. Czy mam jakieś plany wobec niego? Raczej nie, ma tylko jechać i mało palić i dowieźć od punku A do B i tyle. Jedynie założę jakieś fajne radio na USB, żebym miał sobie czego posłuchać. Pozdrawiam Marcin.
    Witam. Powyżej moja nowa zabawka. Skromny Opel Astra 1.6 8v B+G z 1994 roku, blachy ma po remoncie, podłoga bez grama rdzy. Na wiosnę będzie zakonserwowana, przebieg 226 tys. Czy mam jakieś plany wobec niego? Raczej nie, ma tylko jechać i mało palić i dowieźć od punku A do B i tyle. Jedynie założę jakieś fajne radio na USB, żebym miał sobie czego posłuchać. Pozdrawiam Marcin.
    Chevrolet Lacetti Sport 1.8 – Mój nowy nabytek po przyjechaniu do Anglii. 
Chevrolet Lacetti Sport 
1.8 121km 
2005r 
61 tyś mil (ok 98tyś km) 
4x Air Bag
Wspomaganie
Radio wraz z sterowaniem z kierownicy
ABS
Kontrola Trakcji
Klimatyzacja
Skóra

Największą wadą tego samochodu to spalanie... w trasie 8l w mieście... 11
Na wakację sie pożegnam z nim... zmiana pewnie na Lagune 2 ph2 2.0T
    Mój nowy nabytek po przyjechaniu do Anglii.
    Chevrolet Lacetti Sport
    1.8 121km
    2005r
    61 tyś mil (ok 98tyś km)
    4x Air Bag
    Wspomaganie
    Radio wraz z sterowaniem z kierownicy
    ABS
    Kontrola Trakcji
    Klimatyzacja
    Skóra

    Największą wadą tego samochodu to spalanie... w trasie 8l w mieście... 11
    Na wakację sie pożegnam z nim... zmiana pewnie na Lagune 2 ph2 2.0T
    Becker Mexico TG. Najwyższa półka, jeśli chodzi o radia montowane w latach 50-tych, 60-tych.
    Ten egzemplarz pochodzi z 1958 roku i zamontowany był w Pontonie Coupe. Mimo swoich 56 lat nadal pięknie gra.
    Automatyczne wyszukiwanie stacji radiowych, żywotność, chromowane dodatki, lampy, to charakterystyka sprzętu minionych kilku dekad. Katalogowa cena radia w 58 roku to 980 marek.
    20 grudnia 2014, 7:21 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Radio bez UKF-u montowane w Mercedesach importowanych do USA. Nazwa nadana na cześć słynnego rajdu Monte Carlo.
    31 października 2014, 15:53 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki Swift mk3 – Moje wozidełko na co dzień. 
Było w dość opłakanym stanie kiedy zacząłem nim jeździć, jednak ten sezon mogę uznać za udany, ponieważ:
-wpadły nowe felgi (na zdjęciu) i akumulator,
-została zrobiona konserwacja podwozia, przy okazji której zostały zaspawane 2 dziury oraz zrobione nowe mocowanie stabilizatora.
Ponadto udało mi się tez wymienić:
-przewody hamulcowe które przegniły i "puściły" 200km od domu,
-okładziny hamulcowe,
-radio.
Naprawiłem też podgrzewanie tylnej szyby oraz podświetlenie przełączników (zrobione na diodach)

Plany na przyszłość:
-zrobić podświetlenie diodowe zegarów oraz reszty przełączników,
-zrobić oświetlenie diodowe wnętrza auta,
-zamontować stabilizator,
-wymienić potłuczony reflektor,
-wyremontować zawieszenie,
-naprawić spryskiwacze przednich reflektorów.
Jak wam się podoba?
    Moje wozidełko na co dzień.
    Było w dość opłakanym stanie kiedy zacząłem nim jeździć, jednak ten sezon mogę uznać za udany, ponieważ:
    -wpadły nowe felgi (na zdjęciu) i akumulator,
    -została zrobiona konserwacja podwozia, przy okazji której zostały zaspawane 2 dziury oraz zrobione nowe mocowanie stabilizatora.
    Ponadto udało mi się tez wymienić:
    -przewody hamulcowe które przegniły i "puściły" 200km od domu,
    -okładziny hamulcowe,
    -radio.
    Naprawiłem też podgrzewanie tylnej szyby oraz podświetlenie przełączników (zrobione na diodach)

    Plany na przyszłość:
    -zrobić podświetlenie diodowe zegarów oraz reszty przełączników,
    -zrobić oświetlenie diodowe wnętrza auta,
    -zamontować stabilizator,
    -wymienić potłuczony reflektor,
    -wyremontować zawieszenie,
    -naprawić spryskiwacze przednich reflektorów.
    Jak wam się podoba?
    15 października 2014, 18:03 przez leniwiec_13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj