Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 186 takich materiałów
    Honda Prelude Vgen – Moja Preludka
Silnik 2.0, rocznik 1997
Ogólnie nic szczególnego: Felgi 17", radio Pioneer 2DIN z domontowanym Playstation2, kamera cofania. Ogólnie zadbany samochodzik
    Moja Preludka
    Silnik 2.0, rocznik 1997
    Ogólnie nic szczególnego: Felgi 17", radio Pioneer 2DIN z domontowanym Playstation2, kamera cofania. Ogólnie zadbany samochodzik
    10 lutego 2013, 23:29 przez kobek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Honda Prelude – Moja Preludka
Silnik 2.0, rocznik 1997
Ogólnie nic szczególnego: Felgi 17", radio Pioneer 2DIN z domontowanym Playstation2, kamera cofania. Ogólnie zadbany samochodzik
    Moja Preludka
    Silnik 2.0, rocznik 1997
    Ogólnie nic szczególnego: Felgi 17", radio Pioneer 2DIN z domontowanym Playstation2, kamera cofania. Ogólnie zadbany samochodzik
    10 lutego 2013, 23:40 przez kobek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Honda Prelude – Moja Preludka
Silnik 2.0, rocznik 1997
Ogólnie nic szczególnego: Felgi 17", radio Pioneer 2DIN z domontowanym Playstation2, kamera cofania. Ogólnie zadbany samochodzik
    Moja Preludka
    Silnik 2.0, rocznik 1997
    Ogólnie nic szczególnego: Felgi 17", radio Pioneer 2DIN z domontowanym Playstation2, kamera cofania. Ogólnie zadbany samochodzik
    10 lutego 2013, 23:36 przez kobek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Renault Fuego - Charseria samochodów wyjątkowych – W roku 1980 świat ujrzał to cudeńko. Samochód z charakterystycznym czarnym plastikowym pasem bocznym idącym od świateł przednich do tylnych. Światło dzienne ujrzał bowiem wtedy pierwszy Renault Fuego. Pojawił się i świat go pokochał. Ogółem wyprodukowano ponad 220 000 egzemplarzy tego modelu, co jak dla auta sportowego to wynik imponujący. Fuego to znaczy po Hiszpańsku ogień. Nazwa zapożyczona od aktywnego wulkanu znajdującego się w Hszpanii. Miała się kojarzyć z dynamiką. I o ile o podstawowej wersji 1,4 o mocy 64 KM nie można powiedzieć, że była Fuego, o tyle o topowej 1,6 turbo o mocy 133 koni można śmiało rzec, że była Fuego. Auto przyspieszało do 100 km/h w około 9 sekund (wtedy Ferrari 308 GTB przyspieszało w 7 sekund do setki), więc było żwawe. I dość tanie. Kosztowało tyle co popularny model 18. Za design nadwozia odpowiadali szef Service Style Automobile Renault (dział designu), Gaston Juchet oraz nowy designer Robert Opron, który do Renault trafił wprost z firmy Citroen, gdzie projektował m.in. model SM i CX. O ile auta sportowe były proste i skromnie wyposażone (liczyła się moc) o tyle Fuego kusiło luksusem. W topowej wersji kusiło sprzętem grającym Philipsa (radio 1 din + wzmacniacz z equalizerem 1 din). Klimatyzacja, zamek centralny, elektrycznie podnoszone szyby, elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka czy skórzana (lub pół skórzana) tapicerka były standardem w wersji GTX (tylko silniki 1,6 Turbo i 2000). Jednak nawet i najsłabsze autka można było całkiem nieźle wyposażyć (w standardzie było wspomaganie kierownicy i centralny zamek w przypadku silnika 1,4). I to wszystko było dostępne w roku 1980...
    W roku 1980 świat ujrzał to cudeńko. Samochód z charakterystycznym czarnym plastikowym pasem bocznym idącym od świateł przednich do tylnych. Światło dzienne ujrzał bowiem wtedy pierwszy Renault Fuego. Pojawił się i świat go pokochał. Ogółem wyprodukowano ponad 220 000 egzemplarzy tego modelu, co jak dla auta sportowego to wynik imponujący. Fuego to znaczy po Hiszpańsku ogień. Nazwa zapożyczona od aktywnego wulkanu znajdującego się w Hszpanii. Miała się kojarzyć z dynamiką. I o ile o podstawowej wersji 1,4 o mocy 64 KM nie można powiedzieć, że była Fuego, o tyle o topowej 1,6 turbo o mocy 133 koni można śmiało rzec, że była Fuego. Auto przyspieszało do 100 km/h w około 9 sekund (wtedy Ferrari 308 GTB przyspieszało w 7 sekund do setki), więc było żwawe. I dość tanie. Kosztowało tyle co popularny model 18. Za design nadwozia odpowiadali szef Service Style Automobile Renault (dział designu), Gaston Juchet oraz nowy designer Robert Opron, który do Renault trafił wprost z firmy Citroen, gdzie projektował m.in. model SM i CX. O ile auta sportowe były proste i skromnie wyposażone (liczyła się moc) o tyle Fuego kusiło luksusem. W topowej wersji kusiło sprzętem grającym Philipsa (radio 1 din + wzmacniacz z equalizerem 1 din). Klimatyzacja, zamek centralny, elektrycznie podnoszone szyby, elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka czy skórzana (lub pół skórzana) tapicerka były standardem w wersji GTX (tylko silniki 1,6 Turbo i 2000). Jednak nawet i najsłabsze autka można było całkiem nieźle wyposażyć (w standardzie było wspomaganie kierownicy i centralny zamek w przypadku silnika 1,4). I to wszystko było dostępne w roku 1980...
    29 stycznia 2013, 15:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Akcja toczy się w Rosji gdy kierowca tira zmienia oponę podjeżdżają do niego jacyś ludzie i chcą pieniądze. Kierowca tira przez CB Radio prosi o pomoc oto efekty zobaczcie filmik
    2 stycznia 2013, 21:42 przez Czaruss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Radio w tym aucie nie jest potrzebne
    8 grudnia 2012, 19:07 przez SLAWIKBP (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    CB RADIO – Misiaczki
    Misiaczki
    11 listopada 2012, 11:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii jak wszyscy to i ja – Moja laleczka z silnikiem 1.8 115KM / aktualnie jest silnik 2.0 136KM

Pomału chce ją zmodyfikować na razie  zmieniłem:
-lampy Angel eyes + xenon 4300k
-lampy dzienne 
-brewki na lampy
-naklejka na stop BERTONE ładnie wygląda 
-cale podświetlenie wnętrza niebieskie pod otwartymi drzwiami tez niebieskie
- końcówka wydechu REMUS 
- radio JVC 4x50w na oryginalnych głośnikach do tego kondensator wzmacniacz 750wat i skrzynia basowa magnata 400rms daje czadu ;)
w planach mam:
-lotkę na tylnej klapie irmscher
-lampy tył ledowe

-malowanie alu w jakiś ciekawy kolor
-przyciemniane szyby
-kierka od wersji turbo
-spryskiwacze reflektorów 
-przedni zderzak Opc
-i może skórzane wnętrze
    Moja laleczka z silnikiem 1.8 115KM / aktualnie jest silnik 2.0 136KM

    Pomału chce ją zmodyfikować na razie zmieniłem:
    -lampy Angel eyes + xenon 4300k
    -lampy dzienne
    -brewki na lampy
    -naklejka na stop BERTONE ładnie wygląda
    -cale podświetlenie wnętrza niebieskie pod otwartymi drzwiami tez niebieskie
    - końcówka wydechu REMUS
    - radio JVC 4x50w na oryginalnych głośnikach do tego kondensator wzmacniacz 750wat i skrzynia basowa magnata 400rms daje czadu ;)
    w planach mam:
    -lotkę na tylnej klapie irmscher
    -lampy tył ledowe

    -malowanie alu w jakiś ciekawy kolor
    -przyciemniane szyby
    -kierka od wersji turbo
    -spryskiwacze reflektorów
    -przedni zderzak Opc
    -i może skórzane wnętrze
    5 listopada 2012, 20:39 przez toldi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Beczka, nie ma nic piękniejszego! – Tylko wsiadać i jechać! Nie potrzebne radio, wystarczy sam klekot Beczki.
    Tylko wsiadać i jechać! Nie potrzebne radio, wystarczy sam klekot Beczki.
    29 września 2012, 14:11 przez Snup (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Mój mk2 GTI style – Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)  
Model: Golf Mk2 Madison 
Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
Kolor: ApinWeis 
Rok produkcji: 1989/1990
Dokonane zmiany:
Wygląd:
całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup  z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi, 
Silnik:
Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
Audio:
radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)
    Model: Golf Mk2 Madison
    Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
    Kolor: ApinWeis
    Rok produkcji: 1989/1990
    Dokonane zmiany:
    Wygląd:
    całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi,
    Silnik:
    Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
    Audio:
    radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    19 września 2012, 19:38 przez ~tooslow77 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne