Szukaj
Znalazłem 186 takich materiałów
E32
BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.
W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.
Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).
Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).
Wersje silnikowe:
730i 2986 ccm 188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min 260 Nm przy 4000 obr/min
735i 3430 ccm 211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min 305 Nm przy 4000 obr/min
740i 3982 ccm 286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min
750i 4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min
B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min 325 Nm przy 4000 obr/min
B12 5.0 4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min 470 Nm przy 4000 obr/min
BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.
Alpina B11
W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h.
W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund.
Alpina B11 posiadała m.in.:
ABS
bodykit Alpina
podgrzewane lusterka i klamki
elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
nową, czteroramienną kierownicę
antenę wmocowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h.
B12 posiadała m.in.:
kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
ABS
EML
bodykit Alpina
nową, czteroramienną kierownicę Alpina
przyciemniane szyby
spryskiwacze przednich reflektorów
ogrzewane lusterka i klamki
system antywłamaniowy
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
wnętrze wyłożone skórą
ogrzewane przednie fotele
cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
dwustrefową klimatyzację
radio BMW BAVARIA z systemem głośników
antenę wbudowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
- D14A3 ---> B18C4
- kompresor z kolektorem Jackson Racing Superchargers
- gruba chłodnica,
- chłodnica oleju,
- wtryski H22,
- pompa Walbro,
- magnetyczne korki Option Racing,
- kable Vision,
- pokrywa VHT.
NADWOZIE:
- żółte fogi,
- przednia dokładka,
- grill,
- czysta tylna klapa,
- wlepki,
- JDM Fender Washers,
- skarpetki Skunk2,
- czarne wnętrza reflektorów,
- tylne lampy z polifta,
- chlapacze OEM tył,
UKŁAD DOLOTOWY:
- stożek K&N
UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-1 2,5",
- środek przelotowy RM Motors 300 mm/2,5",
- końcowy Twin Loop OBX 2,5",
- całość nierdzewka.
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód - 262 mm,
- tył - seria,
UKŁAD NAPĘDOWY:
- S9B
- lekkie koło Fidanza
- sprzęgło Denso
ZAWIESZENIE:
- -40/-40 mm
- rozpórka komory silnika NRG,
- tylna dolna OBX,
FELGI & OPONY:
AEZ 15" + Toyo Proxess T1-R 195/50/15
WNĘTRZE: dodatkowe wskaźniki w słupku (temp. oleju, EGT), fotele z Preludy IV, Domo Kun
CAR-AUDIO: radio z Biedronki
WYPOSAŻENIE: szyberdach, klima, wspomaganie, dwie poduszki, immobiliser, autoalarm, zabezpieczenie antykradzieżowe, regulacja kierownicy
PLANY: kucie + wałki, zmiana przełożeń w skrzyni z CRX-a, podniesienie doładowania, sprzęgło.
MOC: 255 KM
Jest to Honda wielkiego pasjonata z mojej okolicy. Wkłada w nią dużo czasu, pieniędzy, wysiłku i nerwów, ale chyba się opłaca?! Czyż nie?
Jeśli wyrazicie chęć to wrzucę więcej zdjęć.
Program zlotu przedstawia się następująco (program może ulec delikatnym jeszcze zmianom):
9:00 Zbiórka uczestników przed marketem budowlanym Mrówka, ul. Warszawska 133
11:30 – 12:00 Przejazd pod eskortą Policji na Błonia Siedleckie (parking stadionu miejskiego) Trasa przejazdu: Warszawska - Piłsudskiego - Armii Krajowej - 3 Maja - Wyszyńskiego - Starowiejska - Piłsudskiego - Wojskowa - Sokołowska - Północna - parking Stadionu Miejskiego
12:00 – 13:00 Konkursy dla uczestników zlotu oraz publiczności
13:00 – 13:20 Przejazd na Plac Sikorskiego - Trasa przejazdu: Północna - Kazimierzowska - Starowiejska - Floriańska - Sienkiewicza - Kilińskiego
13:20 – 17:30 Prezentacja pojazdów dla Siedlczan, konkursy dla publiczności i dla uczestników Zlotu, wybór pojazdu – zdobywcy Nagrody Publiczności, wręczenie pucharów i nagród od sponsorów
17:30 – 17:45 Powrót pod sklep Mrówka
17:45 – 18:30 Wręczenie pucharów w poszczególnych kategoriach zlotowych.
18:30 Zakończenie Zlotu
Na ulicy Kilińskiego przygotowaliśmy specjalną atrakcję dla najmłodszych - dzieci będą miały możliwość pomalowania Volkswagena Transportera - popularnego "Ogórka".
Rodziców prosimy o to, by ubrali dzieci w rzeczy, których nie będzie im potem żal wyrzucić.
Katolickie radio Podlasie i Regionalny Portal Informacyjny objęły patronat medialny nad III Zlotem Pojazdów Zabytkowych.
Silnik o pojemności 1.8l sześciocylindrowy boxer OHC o mocy 119KM.
Kufry mają łączną pojemność 141 l (Po bokach po 40 l, na górze 61 l)
Niestety jedynym minusem jest waga: 385kg (bez płynów)
W zależności od opcji ceny zaczynają się od 50 000zł