Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 186 takich materiałów
    Wszystkie drogi fanów motoryzacji prowadzą do Ełku. Już po raz trzeci na ełckiej obwodnicy odbywa się Mazurski Moto Show. To największa tego typu impreza w północno-wschodniej Polsce. Podobnie jak podczas poprzednich edycji odbywają się m.in. wyścigi na 1/4 mili. Dla uczestników imprezy przygotowano skoki na bungee, przeloty widokowe helikopterem i możliwość skorzystania z symulatora dachowania wraz z alkogooglami. Największą atrakcją Moto Show był przejazd motocykla i samochodu z napędem odrzutowym. Podczas startu motocykla wystąpiły problemy, i nie pokazał on swoich prawdziwych możliwości. Nadrobił to start Jet Cara, samochodu o mocy 6 tysięcy koni mechanicznych, który rozpędza się do ponad 480 km na godzinę. - To właśnie starty odrzutowych pojazdów zrobiły na uczestnikach największe wrażenie. Impreza Moto Show co roku przyciąga kilka tysięcy widzów. W tym roku wystartowała również rekordowa liczba uczestników wyścigów samochodowych nie tylko z Polski, ale i z zagranicy. -To potwierdza, że impreza zyskuje co raz większą rangę, mówi Adam Bartoszewicz- organizator III Mazurskiego Moto Show. Organizatorzy zadbali również o atrakcje dla najmłodszych. Dzieciaki mogły usiąść za kierownicą popularnego z bajki "Auta" Zigzag Mcqueen'a oraz Batmobile. To przyciągnęło na imprezę całe rodziny. Jak powiedział Radiu 5 Tomasz Andrukiewicz- prezydent Ełku, Mazurski Moto Show to kolejna impreza, która promuje nasze miasto. Patronem medialnym wydarzenia jest Radio 5.
    22 sierpnia 2012, 21:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Radio informatyka –
    20 sierpnia 2012, 15:13 przez kubek_GTI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW e32 Klasyk – Piękna limuzyna BMW e32

E32

BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.

W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.

Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).

Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).

Wersje silnikowe:
730i 2986 ccm	188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min	260 Nm przy 4000 obr/min

735i 3430 ccm	211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min	305 Nm przy 4000 obr/min

740i 3982 ccm	286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min	400 Nm przy 4500 obr/min

750i 4988 ccm	300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min	450 Nm przy 4100 obr/min

B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min	325 Nm przy 4000 obr/min

B12 5.0	4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min	470 Nm przy 4000 obr/min

BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.

Alpina B11
 W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h. 

W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund. 

Alpina B11 posiadała m.in.:
ABS
bodykit Alpina
podgrzewane lusterka i klamki
elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
nową, czteroramienną kierownicę
antenę wmocowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem


Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h. 
B12 posiadała m.in.:
kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
ABS
EML
bodykit Alpina
nową, czteroramienną kierownicę Alpina
przyciemniane szyby
spryskiwacze przednich reflektorów
ogrzewane lusterka i klamki
system antywłamaniowy
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
wnętrze wyłożone skórą
ogrzewane przednie fotele
cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
dwustrefową klimatyzację
radio BMW BAVARIA z systemem głośników
antenę wbudowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
    Piękna limuzyna BMW e32

    E32

    BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.

    W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.

    Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).

    Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).

    Wersje silnikowe:
    730i 2986 ccm 188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min 260 Nm przy 4000 obr/min

    735i 3430 ccm 211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min 305 Nm przy 4000 obr/min

    740i 3982 ccm 286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min

    750i 4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min

    B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min 325 Nm przy 4000 obr/min

    B12 5.0 4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min 470 Nm przy 4000 obr/min

    BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.

    Alpina B11
    W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h.

    W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund.

    Alpina B11 posiadała m.in.:
    ABS
    bodykit Alpina
    podgrzewane lusterka i klamki
    elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
    poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
    nową, czteroramienną kierownicę
    antenę wmocowaną w tylną szybę
    srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem


    Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h.
    B12 posiadała m.in.:
    kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
    ABS
    EML
    bodykit Alpina
    nową, czteroramienną kierownicę Alpina
    przyciemniane szyby
    spryskiwacze przednich reflektorów
    ogrzewane lusterka i klamki
    system antywłamaniowy
    poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
    sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
    wnętrze wyłożone skórą
    ogrzewane przednie fotele
    cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
    dwustrefową klimatyzację
    radio BMW BAVARIA z systemem głośników
    antenę wbudowaną w tylną szybę
    srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
    30 lipca 2012, 10:15 przez matio2pl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    I wtedy otworzyłem okno – wyłączyłem radio i zrobiłem karpia
    Wyłączyłem radio i zrobiłem karpia
    9 lipca 2012, 19:55 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Priv

    Civic EJ9 B18C4 Jackson Racing Superchargers 255KM – SILNIK:
- D14A3 ---> B18C4
- kompresor z kolektorem Jackson Racing Superchargers
- gruba chłodnica,
- chłodnica oleju,
- wtryski H22,
- pompa Walbro,
- magnetyczne korki Option Racing,
- kable Vision,
- pokrywa VHT.

NADWOZIE:
- żółte fogi,
- przednia dokładka,
- grill,
- czysta tylna klapa,
- wlepki,
- JDM Fender Washers,
- skarpetki Skunk2,
- czarne wnętrza reflektorów,
- tylne lampy z polifta,
- chlapacze OEM tył,

UKŁAD DOLOTOWY:
- stożek K&N

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-1 2,5",
- środek przelotowy RM Motors 300 mm/2,5",
- końcowy Twin Loop OBX 2,5",
- całość nierdzewka.

UKŁAD HAMULCOWY:
- przód - 262 mm,
- tył - seria,

UKŁAD NAPĘDOWY:
- S9B
- lekkie koło Fidanza
- sprzęgło Denso

ZAWIESZENIE:
- -40/-40 mm
- rozpórka komory silnika NRG,
- tylna dolna OBX,

FELGI & OPONY:
AEZ 15" + Toyo Proxess T1-R 195/50/15

WNĘTRZE: dodatkowe wskaźniki w słupku (temp. oleju, EGT), fotele z Preludy IV, Domo Kun

CAR-AUDIO: radio z Biedronki

WYPOSAŻENIE: szyberdach, klima, wspomaganie, dwie poduszki, immobiliser, autoalarm, zabezpieczenie antykradzieżowe, regulacja kierownicy

PLANY: kucie + wałki, zmiana przełożeń w skrzyni z CRX-a, podniesienie doładowania, sprzęgło.

MOC: 255 KM

Jest to Honda wielkiego pasjonata z mojej okolicy. Wkłada w nią dużo czasu, pieniędzy, wysiłku i nerwów, ale chyba się opłaca?! Czyż nie?
Jeśli wyrazicie chęć to wrzucę więcej zdjęć.
    SILNIK:
    - D14A3 ---> B18C4
    - kompresor z kolektorem Jackson Racing Superchargers
    - gruba chłodnica,
    - chłodnica oleju,
    - wtryski H22,
    - pompa Walbro,
    - magnetyczne korki Option Racing,
    - kable Vision,
    - pokrywa VHT.

    NADWOZIE:
    - żółte fogi,
    - przednia dokładka,
    - grill,
    - czysta tylna klapa,
    - wlepki,
    - JDM Fender Washers,
    - skarpetki Skunk2,
    - czarne wnętrza reflektorów,
    - tylne lampy z polifta,
    - chlapacze OEM tył,

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - stożek K&N

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - kolektor 4-1 2,5",
    - środek przelotowy RM Motors 300 mm/2,5",
    - końcowy Twin Loop OBX 2,5",
    - całość nierdzewka.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - przód - 262 mm,
    - tył - seria,

    UKŁAD NAPĘDOWY:
    - S9B
    - lekkie koło Fidanza
    - sprzęgło Denso

    ZAWIESZENIE:
    - -40/-40 mm
    - rozpórka komory silnika NRG,
    - tylna dolna OBX,

    FELGI & OPONY:
    AEZ 15" + Toyo Proxess T1-R 195/50/15

    WNĘTRZE: dodatkowe wskaźniki w słupku (temp. oleju, EGT), fotele z Preludy IV, Domo Kun

    CAR-AUDIO: radio z Biedronki

    WYPOSAŻENIE: szyberdach, klima, wspomaganie, dwie poduszki, immobiliser, autoalarm, zabezpieczenie antykradzieżowe, regulacja kierownicy

    PLANY: kucie + wałki, zmiana przełożeń w skrzyni z CRX-a, podniesienie doładowania, sprzęgło.

    MOC: 255 KM

    Jest to Honda wielkiego pasjonata z mojej okolicy. Wkłada w nią dużo czasu, pieniędzy, wysiłku i nerwów, ale chyba się opłaca?! Czyż nie?
    Jeśli wyrazicie chęć to wrzucę więcej zdjęć.
    3 lipca 2012, 11:16 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    forum.jdmstyle.pl

    Wnętrze Astry by Benizo :) – Wymianie właściwie podległa, kierownica, radio, nagłośnienie (800 w skrzynka w bagaju ;)) oraz podświetlenie zostało w całości zmienione z żółtego na śnieżno białe LED.
    Wymianie właściwie podległa, kierownica, radio, nagłośnienie (800 w skrzynka w bagaju ;)) oraz podświetlenie zostało w całości zmienione z żółtego na śnieżno białe LED.
    14 czerwca 2012, 11:22 przez AstraFan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    ZAPROSZENIE – W sobotę 9 czerwca 2012 roku odbędzie się III Siedlecki Zlot Pojazdów Zabytkowych Mrowisko 2012. Impreza organizowana jest pod patronatem honorowym Prezydenta Miasta Siedlce i odbywać się będzie w ramach tegorocznych obchodów Dni Siedlec.

Program zlotu przedstawia się następująco (program może ulec delikatnym jeszcze zmianom):


9:00 Zbiórka uczestników przed marketem budowlanym Mrówka, ul. Warszawska 133
11:30 – 12:00 Przejazd pod eskortą Policji na Błonia Siedleckie (parking stadionu miejskiego) Trasa przejazdu: Warszawska - Piłsudskiego - Armii Krajowej - 3 Maja - Wyszyńskiego - Starowiejska - Piłsudskiego - Wojskowa - Sokołowska - Północna - parking Stadionu Miejskiego
12:00 – 13:00 Konkursy dla uczestników zlotu oraz publiczności
13:00 – 13:20 Przejazd na Plac Sikorskiego  - Trasa przejazdu: Północna - Kazimierzowska - Starowiejska - Floriańska - Sienkiewicza - Kilińskiego
13:20 – 17:30 Prezentacja pojazdów dla Siedlczan, konkursy dla publiczności i dla uczestników Zlotu, wybór pojazdu – zdobywcy Nagrody Publiczności, wręczenie pucharów i nagród od sponsorów
17:30 – 17:45 Powrót pod sklep Mrówka
17:45 – 18:30 Wręczenie pucharów w poszczególnych kategoriach zlotowych.
18:30     Zakończenie Zlotu

Na ulicy Kilińskiego przygotowaliśmy specjalną atrakcję dla najmłodszych - dzieci będą miały możliwość pomalowania Volkswagena Transportera  - popularnego "Ogórka".
Rodziców prosimy o to, by ubrali dzieci w rzeczy, których nie będzie im potem żal wyrzucić.
Katolickie radio Podlasie i Regionalny Portal Informacyjny objęły patronat medialny nad III Zlotem Pojazdów Zabytkowych.
    W sobotę 9 czerwca 2012 roku odbędzie się III Siedlecki Zlot Pojazdów Zabytkowych Mrowisko 2012. Impreza organizowana jest pod patronatem honorowym Prezydenta Miasta Siedlce i odbywać się będzie w ramach tegorocznych obchodów Dni Siedlec.

    Program zlotu przedstawia się następująco (program może ulec delikatnym jeszcze zmianom):


    9:00 Zbiórka uczestników przed marketem budowlanym Mrówka, ul. Warszawska 133
    11:30 – 12:00 Przejazd pod eskortą Policji na Błonia Siedleckie (parking stadionu miejskiego) Trasa przejazdu: Warszawska - Piłsudskiego - Armii Krajowej - 3 Maja - Wyszyńskiego - Starowiejska - Piłsudskiego - Wojskowa - Sokołowska - Północna - parking Stadionu Miejskiego
    12:00 – 13:00 Konkursy dla uczestników zlotu oraz publiczności
    13:00 – 13:20 Przejazd na Plac Sikorskiego - Trasa przejazdu: Północna - Kazimierzowska - Starowiejska - Floriańska - Sienkiewicza - Kilińskiego
    13:20 – 17:30 Prezentacja pojazdów dla Siedlczan, konkursy dla publiczności i dla uczestników Zlotu, wybór pojazdu – zdobywcy Nagrody Publiczności, wręczenie pucharów i nagród od sponsorów
    17:30 – 17:45 Powrót pod sklep Mrówka
    17:45 – 18:30 Wręczenie pucharów w poszczególnych kategoriach zlotowych.
    18:30 Zakończenie Zlotu

    Na ulicy Kilińskiego przygotowaliśmy specjalną atrakcję dla najmłodszych - dzieci będą miały możliwość pomalowania Volkswagena Transportera - popularnego "Ogórka".
    Rodziców prosimy o to, by ubrali dzieci w rzeczy, których nie będzie im potem żal wyrzucić.
    Katolickie radio Podlasie i Regionalny Portal Informacyjny objęły patronat medialny nad III Zlotem Pojazdów Zabytkowych.
    7 czerwca 2012, 16:46 przez ~KINIO | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeszcze jedno:P – BMW 325is Alpine White
Przerobki:
Sportowy Tlumnik
Swiatla - ring′i
Filtr Stozkowy
Ciemne kierunkowskazy na boku
Audio:
Radio Pioneer
2x1000w Kicker 14"
Wzmacniacz Boss 3000w
    BMW 325is Alpine White
    Przerobki:
    Sportowy Tlumnik
    Swiatla - ring′i
    Filtr Stozkowy
    Ciemne kierunkowskazy na boku
    Audio:
    Radio Pioneer
    2x1000w Kicker 14"
    Wzmacniacz Boss 3000w
    29 maja 2012, 19:36 przez Peres325is (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Wlasne!!

    Marzenia ;) - Honda GoldWing 1800 – Jako jedyny motocykl na świecie jest wyposażony w airbaga. Prócz tego dostępna jest nawigacja, radio, podgrzewane siedzenia i manetki, ABS.

Silnik o pojemności 1.8l sześciocylindrowy boxer OHC o mocy 119KM. 

Kufry mają łączną pojemność 141 l (Po bokach po 40 l, na górze 61 l)

Niestety jedynym minusem jest waga: 385kg (bez płynów)

W zależności od opcji ceny zaczynają się od 50 000zł
    Jako jedyny motocykl na świecie jest wyposażony w airbaga. Prócz tego dostępna jest nawigacja, radio, podgrzewane siedzenia i manetki, ABS.

    Silnik o pojemności 1.8l sześciocylindrowy boxer OHC o mocy 119KM.

    Kufry mają łączną pojemność 141 l (Po bokach po 40 l, na górze 61 l)

    Niestety jedynym minusem jest waga: 385kg (bez płynów)

    W zależności od opcji ceny zaczynają się od 50 000zł
    4 maja 2012, 10:34 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jak słuchać na komputerze 19 kanał Cb Radia z Bydgoszczy. Działa 24/7
    15 kwietnia 2012, 17:46 przez adrian989 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj