Szukaj
Znalazłem 186 takich materiałów
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
Po przespacerowaniu się pomiędzy nowymi autami na pierwszej hali, postanowiłem nagrać kilku wystawców, usiąść w ciekawszych modelach, porozmawiać ze zwiedzającymi i czym prędzej pobiec do hali nr 2.
Tam przywitał mnie widok krążącego tłumu, biegających dzieci, gwar rozmów na tematy sprzed kilku dekad i dumnie stojące pojazdy. Ale nie takie, jak w poprzedniej hali - spokojniejsze, bardziej dostojne, cieplejsze, a przede wszystkim, starsze. Z pewnością każdy z nich mógłby opowiedzieć niezliczoną ilość historii jakie przeżył, pożalić się na usterki jakie mu dokuczają oraz pochwalić ludzi, dzięki którym dziś wygląda tak pięknie. Właściciele na szczęście okazali się być równie wyjątkowi, jak ich auta, dzięki czemu rozmowy zawiązywały się same.
Tym oto sposobem poznałem pana Janusza, który od prawie 50ciu lat ma w swojej rodzinie garbatą Warszawę i Harley'a Davidson'a. Niesamowite, jak z uśmiechem i ironią był w stanie opowiedzieć mi kilka z kilkuset niezwykłych historii ze swojego życia, przewieźć autem, opowiadając o tym, że to naprawdę szybki wóz, śmiejąc się na widok kupki śniegu i ciesząc się, że jest młode pokolenie, kochające motoryzację, które zaopiekuje się Warszawami, kiedy on już będzie musiał odejść. Poczułem, jak łza wychyla się zza powieki w momencie, kiedy siedząc we wnętrzu jego Warszawy, włączyliśmy radio marki "Warszawa", nastrojone na stację "Warszawa" a z głośników popłynął "Sen o Warszawie" Czesława Niemena... Za tę niezwykłą godzinę z Panem - bardzo dziękuję!
- Rok produkcji: 1989
- Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989
- Typ: Sedan
- Kolor: Diamant Schwartz Metalic
- Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie]
- Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni
- Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power
- Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar
Tył: seria
- Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%)
- Sportowa wkładka filtra powietrza K&N
- Rozpórka: przód & tył Weichers
- Wspomaganie kierownicy
- ABS
- Osłona pod silnik [sanki]
- Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw
tył: Oryginalne MHW
- Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie]
- Fotele a'la Recaro [Eco skóra]
- Lusterko M Technic 2
- Czarna podsufitka M Technic 2
- Gałka zmiany biegów M Technic 2
- Roleta tylnej szyby
- CB radio + antena
- CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity
- Elektryczne Lusterka
- Centralny zamek
- Komputer pokładowy Check Control
- Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17"
- Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2
Filmy :
On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c
Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.
Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S652A BMW BAVARIA C II Radio Bavaria C II
S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety
Wersja krajowa Niemcy/Austria
Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j.
Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
Co sądzicie?
Niestety nigdy nie było wiadomo jak ten samochód szybko pojedzie, ponieważ nigdy nie miał zamontowanego baku paliwa.
Koncepcyjny BUICK CENTURION z roku 56 od General Motors, to tylko pojazd którym możemy się poruszać w naszej wyobraźni
Cała konstrukcja samochodu opierała się na samolotach odrzutowych: radio było pokrętłem jak z F15, tył samochodu przypominał silnik odrzutowy.
Autko ma silnik wspomagany sprężarką o mocy maksymalnej 193 KM oraz 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
W środku znajduje się piękne skórzane wnętrze w kolorze popielatym. Owy egzemplarz nie jest full opcją. Na pokładzie standardowo znajdują się elektrycznie szyby, lusterka, pół automatyczne fotele, klimatyzacja, radio, komputer pokładowy, multifunkcyjna kierownica, dodatkowe oświetlenie wnętrza własnej roboty. Zapewniam, że nie są to niebieskie neony, które świecą jak szyld domu towarzyskiego w Las Vegas :)