Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 186 takich materiałów
    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mega ciekawe radio radio Kenwooda z lat 80.
    2 lipca 2013, 19:45 przez Pawelloo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Golf mk II 1.6 1987r – Sprowadzony z Niemiec do Polski z przebiegiem 150~tyś.Przez 6 lat miał wymieniony amortyzator oraz radio.Sprzedany przy przebiegu 723~tyś. Niezawodził nas na każdym kroku.
Pozdrawiam :)
    Sprowadzony z Niemiec do Polski z przebiegiem 150~tyś.Przez 6 lat miał wymieniony amortyzator oraz radio.Sprzedany przy przebiegu 723~tyś. Niezawodził nas na każdym kroku.
    Pozdrawiam :)
    2 czerwca 2013, 22:53 przez pravy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Taki tam kawał – Jedzie gość BMW, i spostrzega że złapał gumę. Zjeżdża na pobocze, odkręca koło itd. Nagle obok niego zatrzymuje się Mercedes, i jego kierowca mówi:
- Co pan robi?
- Odkręcam koło.
Na to kierowca Mercedesa wysiada, bierze kamień, wybija szybę w BMW i mówi:
- To ja wezmę radio.
    Jedzie gość BMW, i spostrzega że złapał gumę. Zjeżdża na pobocze, odkręca koło itd. Nagle obok niego zatrzymuje się Mercedes, i jego kierowca mówi:
    - Co pan robi?
    - Odkręcam koło.
    Na to kierowca Mercedesa wysiada, bierze kamień, wybija szybę w BMW i mówi:
    - To ja wezmę radio.
    30 maja 2013, 19:14 przez Absolwent (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Po raz pierwszy wzruszyłem się podczas przeprowadzania wywiadu, z trudem powstrzymując łzy. Nigdy nie przypuszczałbym, że stanie się to w tłumie ludzi podczas targów motoryzacyjnych.

    Po przespacerowaniu się pomiędzy nowymi autami na pierwszej hali, postanowiłem nagrać kilku wystawców, usiąść w ciekawszych modelach, porozmawiać ze zwiedzającymi i czym prędzej pobiec do hali nr 2.

    Tam przywitał mnie widok krążącego tłumu, biegających dzieci, gwar rozmów na tematy sprzed kilku dekad i dumnie stojące pojazdy. Ale nie takie, jak w poprzedniej hali - spokojniejsze, bardziej dostojne, cieplejsze, a przede wszystkim, starsze. Z pewnością każdy z nich mógłby opowiedzieć niezliczoną ilość historii jakie przeżył, pożalić się na usterki jakie mu dokuczają oraz pochwalić ludzi, dzięki którym dziś wygląda tak pięknie. Właściciele na szczęście okazali się być równie wyjątkowi, jak ich auta, dzięki czemu rozmowy zawiązywały się same.

    Tym oto sposobem poznałem pana Janusza, który od prawie 50ciu lat ma w swojej rodzinie garbatą Warszawę i Harley'a Davidson'a. Niesamowite, jak z uśmiechem i ironią był w stanie opowiedzieć mi kilka z kilkuset niezwykłych historii ze swojego życia, przewieźć autem, opowiadając o tym, że to naprawdę szybki wóz, śmiejąc się na widok kupki śniegu i ciesząc się, że jest młode pokolenie, kochające motoryzację, które zaopiekuje się Warszawami, kiedy on już będzie musiał odejść. Poczułem, jak łza wychyla się zza powieki w momencie, kiedy siedząc we wnętrzu jego Warszawy, włączyliśmy radio marki "Warszawa", nastrojone na stację "Warszawa" a z głośników popłynął "Sen o Warszawie" Czesława Niemena... Za tę niezwykłą godzinę z Panem - bardzo dziękuję!
    BMW E30 M20B25 – Opis: 

- Rok produkcji: 1989 

- Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989 

- Typ: Sedan 

- Kolor: Diamant Schwartz Metalic 

- Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie] 

- Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni 

- Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power 

- Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar 
Tył: seria 

- Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%) 

- Sportowa wkładka filtra powietrza K&N 

- Rozpórka: przód & tył Weichers 

- Wspomaganie kierownicy 

- ABS 

- Osłona pod silnik [sanki] 

- Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw 
tył: Oryginalne MHW 

- Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie] 

- Fotele a'la Recaro [Eco skóra] 

- Lusterko M Technic 2 

- Czarna podsufitka M Technic 2 

- Gałka zmiany biegów M Technic 2 

- Roleta tylnej szyby 

- CB radio + antena 

- CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity 

- Elektryczne Lusterka 

- Centralny zamek 

- Komputer pokładowy Check Control 

- Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17" 

- Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2 



Filmy : 

On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c 

Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
    Opis:

    - Rok produkcji: 1989

    - Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989

    - Typ: Sedan

    - Kolor: Diamant Schwartz Metalic

    - Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie]

    - Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni

    - Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power

    - Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar
    Tył: seria

    - Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%)

    - Sportowa wkładka filtra powietrza K&N

    - Rozpórka: przód & tył Weichers

    - Wspomaganie kierownicy

    - ABS

    - Osłona pod silnik [sanki]

    - Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw
    tył: Oryginalne MHW

    - Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie]

    - Fotele a'la Recaro [Eco skóra]

    - Lusterko M Technic 2

    - Czarna podsufitka M Technic 2

    - Gałka zmiany biegów M Technic 2

    - Roleta tylnej szyby

    - CB radio + antena

    - CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity

    - Elektryczne Lusterka

    - Centralny zamek

    - Komputer pokładowy Check Control

    - Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17"

    - Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2



    Filmy :

    On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c

    Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
    Następny projekt BMW E30 318is 90" – Moja Beemka E30 318is z 1990r.
W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

S209A	 SPERRDIFFERENTIAL 25%	 Blokada dyrefencjału
S210A	 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )	 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S215A	 SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG	 Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S300A	 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH	 Centralny zamek z autoalarmem
S314A	 FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT	 Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A	 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL	 Brak napisu modelu
S350A	 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM	 Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A	 SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH	 Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A	 WARNDREIECK	 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S481A	 SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER	 Fotel sportowy
S510A	 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT	 Regulator zasięgu świateł
S520A	 NEBELSCHEINWERFER	 Lampa przeciwmgłowa
S652A	 BMW BAVARIA C II	 Radio Bavaria C II
S680A	 RADIOANTENNE MANUELL	 Antena radiowa ręczna
S690A	 CASSETTENHALTERUNG	 Uchwyt kasety
	
 Wersja krajowa Niemcy/Austria

Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j. 
Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
Co sądzicie?
    Moja Beemka E30 318is z 1990r.
    W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

    Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

    S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
    S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
    S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
    S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
    S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
    S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
    S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
    S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
    S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
    S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
    S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
    S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
    S652A BMW BAVARIA C II Radio Bavaria C II
    S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
    S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

    Wersja krajowa Niemcy/Austria

    Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j.
    Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
    Co sądzicie?
    2 maja 2013, 12:18 przez dzikuPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Buick Centurion 1956 – 350 KM w 5,7 Litrowym V8

Niestety nigdy nie było wiadomo jak ten samochód szybko pojedzie, ponieważ nigdy nie miał zamontowanego baku paliwa.

Koncepcyjny BUICK CENTURION z roku 56 od General Motors, to tylko pojazd którym możemy się poruszać w naszej wyobraźni

Cała konstrukcja samochodu opierała się na samolotach odrzutowych: radio było pokrętłem jak z F15, tył samochodu przypominał silnik odrzutowy.
    350 KM w 5,7 Litrowym V8

    Niestety nigdy nie było wiadomo jak ten samochód szybko pojedzie, ponieważ nigdy nie miał zamontowanego baku paliwa.

    Koncepcyjny BUICK CENTURION z roku 56 od General Motors, to tylko pojazd którym możemy się poruszać w naszej wyobraźni

    Cała konstrukcja samochodu opierała się na samolotach odrzutowych: radio było pokrętłem jak z F15, tył samochodu przypominał silnik odrzutowy.
    19 marca 2013, 12:40 przez Tivis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    18 marca 2013, 9:11 przez Menline (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje CLK 2.3 Kompressor – Witam. Nazywam się Sebastian pochodzę z Mazur, dokładnie z Olecka. Ta ślicznotka jest moim pierwszym samochodem, a zarazem prezentem na 18-tkę. Kupiona została latem 2010 roku.
Autko ma silnik wspomagany sprężarką o mocy maksymalnej 193 KM oraz 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
W środku znajduje się piękne skórzane wnętrze w kolorze popielatym. Owy egzemplarz nie jest full opcją. Na pokładzie standardowo znajdują się elektrycznie szyby, lusterka, pół automatyczne fotele, klimatyzacja, radio, komputer pokładowy, multifunkcyjna kierownica, dodatkowe oświetlenie wnętrza własnej roboty. Zapewniam, że nie są to niebieskie neony, które świecą jak szyld domu towarzyskiego w Las Vegas :)
    Witam. Nazywam się Sebastian pochodzę z Mazur, dokładnie z Olecka. Ta ślicznotka jest moim pierwszym samochodem, a zarazem prezentem na 18-tkę. Kupiona została latem 2010 roku.
    Autko ma silnik wspomagany sprężarką o mocy maksymalnej 193 KM oraz 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
    W środku znajduje się piękne skórzane wnętrze w kolorze popielatym. Owy egzemplarz nie jest full opcją. Na pokładzie standardowo znajdują się elektrycznie szyby, lusterka, pół automatyczne fotele, klimatyzacja, radio, komputer pokładowy, multifunkcyjna kierownica, dodatkowe oświetlenie wnętrza własnej roboty. Zapewniam, że nie są to niebieskie neony, które świecą jak szyld domu towarzyskiego w Las Vegas :)
    10 lutego 2013, 17:22 przez mercmaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne