Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 186 takich materiałów
    Dopieszczanie samochodu - IBI po miesiącu u mnie – Moja Ibiza miesiąc po zakupie.
Z zewnątrz zmieniła się nieznacznie, prawie wszystko co najlepsze kryje się tam, gdzie tego zupełnie nie widać.

Plan był taki aby na początku zająć się sprawami mechanicznymi, następnie wnętrzem, nadwoziem, a na samym końcu zabawą.
Tak więc lista rzeczy które na chwilę obecną zostały zrobione:

- prawie nowe opony na tył, bo balony powyłaziły. Z przodu w miarę nowe i rześkie więc na razie nie ma sensu wymieniać.
- wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza, kabinowy)
- przewody podciśnieniowe, przelewowe
- pasek rozrządu
- uszczelka pod klawiaturę
- uszczelka podstawy filtra oleju
- wąż od odmy do bloku silnika
- wszystkie płyny (olej, chłodniczy, hamulcowy..)
- osłony przegubów 
- pompa wody
- główne koło pasowe od wału
- zawór n75
- tarcze
- klocki
- pasek klinowy
- pasek wspomagania
- łożyska tył
- wycięty kat
- oryginalny grill
- nowe radio
- jakiś mały sprzęcik w bagażniku

Jak widać dużo części, ale auto ma być przede wszystkim sprawne i bezpieczne :)

Plany:
- polutować kable które jeszcze są niepewne albo wręcz urwane (np od czujnika ABSu)
- odnowić wnętrze (mieszki, plastiki, gdzie niegdzie coś odstaje więc trzeba dokręcić itd. trzeba dać do obszycia kierownicę.. ogólnie zadbać aby nic nie trzeszczało i było ładnie.
- nadwozie. gdzieś tam jakieś ogniska rdzy wyłażą, tu coś pęknięte, tu czegoś brakuje.. przedni zderzak jest popękany i zobaczę czy da się pokleić, jeśli nie to kupuję nowy.
- pompa wspomagania chyba się kończy

Życzcie mi powodzenia.

Bat de łej, komentarze o naklejkach na aucie proszę sobie darować.
    Moja Ibiza miesiąc po zakupie.
    Z zewnątrz zmieniła się nieznacznie, prawie wszystko co najlepsze kryje się tam, gdzie tego zupełnie nie widać.

    Plan był taki aby na początku zająć się sprawami mechanicznymi, następnie wnętrzem, nadwoziem, a na samym końcu zabawą.
    Tak więc lista rzeczy które na chwilę obecną zostały zrobione:

    - prawie nowe opony na tył, bo balony powyłaziły. Z przodu w miarę nowe i rześkie więc na razie nie ma sensu wymieniać.
    - wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza, kabinowy)
    - przewody podciśnieniowe, przelewowe
    - pasek rozrządu
    - uszczelka pod klawiaturę
    - uszczelka podstawy filtra oleju
    - wąż od odmy do bloku silnika
    - wszystkie płyny (olej, chłodniczy, hamulcowy..)
    - osłony przegubów
    - pompa wody
    - główne koło pasowe od wału
    - zawór n75
    - tarcze
    - klocki
    - pasek klinowy
    - pasek wspomagania
    - łożyska tył
    - wycięty kat
    - oryginalny grill
    - nowe radio
    - jakiś mały sprzęcik w bagażniku

    Jak widać dużo części, ale auto ma być przede wszystkim sprawne i bezpieczne :)

    Plany:
    - polutować kable które jeszcze są niepewne albo wręcz urwane (np od czujnika ABSu)
    - odnowić wnętrze (mieszki, plastiki, gdzie niegdzie coś odstaje więc trzeba dokręcić itd. trzeba dać do obszycia kierownicę.. ogólnie zadbać aby nic nie trzeszczało i było ładnie.
    - nadwozie. gdzieś tam jakieś ogniska rdzy wyłażą, tu coś pęknięte, tu czegoś brakuje.. przedni zderzak jest popękany i zobaczę czy da się pokleić, jeśli nie to kupuję nowy.
    - pompa wspomagania chyba się kończy

    Życzcie mi powodzenia.

    Bat de łej, komentarze o naklejkach na aucie proszę sobie darować.
    31 lipca 2014, 15:00 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Markę "Becker" głównie upodobał sobie Mercedes.
    Pierwsze europejskie radio było wyposażone we wszystko czego potrzeba kierowcy: podświetlenie do obsługi w nocy, zabezpieczenie przed kradzieżą i możliwość odsłuchiwania płyt gramofonowych. Głośność i stację radiową ustawiało się korzystając ze specjalnych wałków. Sprzęt był jednak dość duży i ciężki. Becker podaje kubaturę: ponad 10 litrów! Tyle co nieduży współczesny subwoofer. Do tego barierą była cena: 660 marek niemieckich.
    17 lipca 2014, 19:45 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Spotkane na drodze – Jadać do pracy spotkałem piękne auto - Mercedes SL65 AMG Black Series. Dźwięk auta ruszającego ze świateł genialny, wyłączyłem radio, odsunąłem szyby i słuchałem...
Spotkany w Radomiu.
    Jadać do pracy spotkałem piękne auto - Mercedes SL65 AMG Black Series. Dźwięk auta ruszającego ze świateł genialny, wyłączyłem radio, odsunąłem szyby i słuchałem...
    Spotkany w Radomiu.
    13 lipca 2014, 22:35 przez The_Mechanic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Film z przed kilku lat przedstawiający Audio w skuterze.
    Radio LTC 4x50w
    Głośniki Pionier 2x280w
    bez wzmacniacza .
    13 lipca 2014, 22:09 przez mastejasyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Ubogie wnętrze mojego Passacika – Climatronic, radio Blaupunkt, elektryczne, tylko przednie szyby i 2 poduszki powietrzne.
    Climatronic, radio Blaupunkt, elektryczne, tylko przednie szyby i 2 poduszki powietrzne.
    5 lipca 2014, 20:31 przez Lygrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Moja Megi cz.1 – Renault Megane I phI 97
Wprowadziłem szereg zmian m.in
- zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki Alpine, radio z wysuwanym ekranem,
- wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
- pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
- wymienione fotele i boczki na pół skórzane z wersji ph II
- został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
- wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
- wymieniłem masę części mechanicznych,
- i wiele innych drobiazgów.
    Renault Megane I phI 97
    Wprowadziłem szereg zmian m.in
    - zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki Alpine, radio z wysuwanym ekranem,
    - wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
    - pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
    - wymienione fotele i boczki na pół skórzane z wersji ph II
    - został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
    - wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
    - wymieniłem masę części mechanicznych,
    - i wiele innych drobiazgów.
    3 lipca 2014, 11:40 przez ~dawid199078 | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Renault Laguna – W dniu zakupu,
1999 rok produkcji (grudzień)
2.0 16V 140 KM
Wersja Concorde - najbogatsza
Pełna elektryka, podgrzewane fotele, radio sterowane z kierownicy i ze zmieniarką na 6 płyt CD, climatronic, komputer pokładowy (gadający), podgrzewana przednia i tylna szyba, roleta tylnej szyby i wiele wiele innych.
    W dniu zakupu,
    1999 rok produkcji (grudzień)
    2.0 16V 140 KM
    Wersja Concorde - najbogatsza
    Pełna elektryka, podgrzewane fotele, radio sterowane z kierownicy i ze zmieniarką na 6 płyt CD, climatronic, komputer pokładowy (gadający), podgrzewana przednia i tylna szyba, roleta tylnej szyby i wiele wiele innych.
    27 czerwca 2014, 16:28 przez Johny91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Auta z " 60 sekund " – Auto nr 7. Cadillac El Dorado Brougham  1958r. - Patricia

Pierwszy egzemplarz w wersji Hardtop zjechał z taśmy produkcyjnej w 1957 roku.
Brougham był czterodrzwiową najbardziej ekskluzywną limuzyną w rodzinie Cadillac`ów.
Auto wyposażone było w ogrzewanie, klimatyzacje, radio i zawieszenie pneumatyczne. Poza tym dostępne były: elektrycznie regulowane siedzenia i okna, antena, automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika i elektryczne zamki w drzwiach.
Ewenementem był skórzany notes i elektryczny zegarek :)
Tylne drzwi otwierają się pod wiatr.

silnik - V8 6l (5.980 cm³)

Moc maksymalna: 325 KM

Wyprodukowano (najdroższego modelu w ówczesnej ofercie) tylko 704 sztuk.
Cena dwukrotnie wyższa od pozostałych modeli z tego samego roku, oscylowała -/+ w okolicach 16 tyś. dolarów (50 tyś. zł).
Obecnie perfekcyjnie zadbane auta za oceanem kosztują w okolicach 140 tyś dolarów (430 tyś. zł).
    Auto nr 7. Cadillac El Dorado Brougham 1958r. - Patricia

    Pierwszy egzemplarz w wersji Hardtop zjechał z taśmy produkcyjnej w 1957 roku.
    Brougham był czterodrzwiową najbardziej ekskluzywną limuzyną w rodzinie Cadillac`ów.
    Auto wyposażone było w ogrzewanie, klimatyzacje, radio i zawieszenie pneumatyczne. Poza tym dostępne były: elektrycznie regulowane siedzenia i okna, antena, automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika i elektryczne zamki w drzwiach.
    Ewenementem był skórzany notes i elektryczny zegarek :)
    Tylne drzwi otwierają się pod wiatr.

    silnik - V8 6l (5.980 cm³)

    Moc maksymalna: 325 KM

    Wyprodukowano (najdroższego modelu w ówczesnej ofercie) tylko 704 sztuk.
    Cena dwukrotnie wyższa od pozostałych modeli z tego samego roku, oscylowała -/+ w okolicach 16 tyś. dolarów (50 tyś. zł).
    Obecnie perfekcyjnie zadbane auta za oceanem kosztują w okolicach 140 tyś dolarów (430 tyś. zł).
    4 czerwca 2014, 17:56 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1993 Renault Safrane Biturbo - Ciekawe wnętrza #5 – Co jak co, ale Safrane udało się dla Renault, jak żaden inny model. Jego wnętrze robi wrażenie nawet dziś. Skóra, prawdziwe drewno i  bogate wyposażenie (m.in elektrycznie regulowane tylne fotele, rozbudowane radio z CD i equalizerem a nawet telefon).
    Co jak co, ale Safrane udało się dla Renault, jak żaden inny model. Jego wnętrze robi wrażenie nawet dziś. Skóra, prawdziwe drewno i bogate wyposażenie (m.in elektrycznie regulowane tylne fotele, rozbudowane radio z CD i equalizerem a nawet telefon).
    31 maja 2014, 18:05 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Moje pierwsze autko – Ford LTD Crown Victoria

1984 rocznik
5,8 L, V8, 182 KM (134 kW) przy 3600 obr/min, Maksymalny moment obrotowy: 386 Nm przy 2400 obr/min.
napęd na tył.
długość:  5359 mm
szerokość: 1968 mm
rozstaw osi: 2903 mm
waga: 1744 kg
prędkość max: 181 km/h 
0- 100 km/h 11.2 s 
średnie spalanie: 21.2 l/100km 

z wyposażenia:
-centralny zamek
-klimatyzacja
-el. 4 szyby
-radio
-automatyczna 4 biegowa skrzynia biehów z wajchą przy kierownicy
-kanapa z przodu el. ustawiana część kierowcy

po 7 latach nadal za nim tęsknie
    Ford LTD Crown Victoria

    1984 rocznik
    5,8 L, V8, 182 KM (134 kW) przy 3600 obr/min, Maksymalny moment obrotowy: 386 Nm przy 2400 obr/min.
    napęd na tył.
    długość: 5359 mm
    szerokość: 1968 mm
    rozstaw osi: 2903 mm
    waga: 1744 kg
    prędkość max: 181 km/h
    0- 100 km/h 11.2 s
    średnie spalanie: 21.2 l/100km

    z wyposażenia:
    -centralny zamek
    -klimatyzacja
    -el. 4 szyby
    -radio
    -automatyczna 4 biegowa skrzynia biehów z wajchą przy kierownicy
    -kanapa z przodu el. ustawiana część kierowcy

    po 7 latach nadal za nim tęsknie
    29 maja 2014, 12:10 przez ~Kalin | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne zasoby