Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 149 takich materiałów
    Ford Focus RS 2016 będzie miał aż 330 KM – Nieoficjalnie wiadomo, że pod maskę wersji 2016 trafi 4-cylindrowy silnik 2.3 litra EcoBoost, znany z Mustanga 2015. Jednak w tym przypadku jednostka zostanie wzmocniona do 330 KM i 440 Nm momentu obrotowego. Moc będzie przenoszona na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej przekładni manualnej.

Wszystko wskazuje również na to, że prace nad autem są już na ukończeniu. Przed weekendem prototyp udało przyłapać się na torze Nürburgring w Niemczech. Auto miało zamaskowany przód, a z tyłu dla zmylenia naklejono napis ST. To oznaczenie nieco słabszego modelu dostępnego na rynku od 2012 roku, pod którego maską pracuje 4-cylindrowy silnik o pojemności 2 litrów i mocy 252 KM. W Sieci krąży też nieoficjalna cena nowego modelu RS. To 34 000 euro czyli ok. 140 000 zł.
    Nieoficjalnie wiadomo, że pod maskę wersji 2016 trafi 4-cylindrowy silnik 2.3 litra EcoBoost, znany z Mustanga 2015. Jednak w tym przypadku jednostka zostanie wzmocniona do 330 KM i 440 Nm momentu obrotowego. Moc będzie przenoszona na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej przekładni manualnej.

    Wszystko wskazuje również na to, że prace nad autem są już na ukończeniu. Przed weekendem prototyp udało przyłapać się na torze Nürburgring w Niemczech. Auto miało zamaskowany przód, a z tyłu dla zmylenia naklejono napis ST. To oznaczenie nieco słabszego modelu dostępnego na rynku od 2012 roku, pod którego maską pracuje 4-cylindrowy silnik o pojemności 2 litrów i mocy 252 KM. W Sieci krąży też nieoficjalna cena nowego modelu RS. To 34 000 euro czyli ok. 140 000 zł.
    Nissan Skyline GT-R 34 –
    26 lipca 2014, 14:34 przez krychun3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    R-34 Skyline –
    10 lipca 2014, 19:33 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Skyline GT-R 34 –
    29 czerwca 2014, 10:15 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi RS 5 TDI concept z elektryczną turbosprężarką – Seria RS z TDI? Brzmi niedorzecznie, ale RS 5 TDI przyspiesza do 100 km/h szybciej, niż klasyczna wersja z benzynowym V8. Ponadto auto z dieslem potrzebuje dwa razy mniej paliwa – zaledwie 5.3 litra na 100 km.

Audi podkreśla, że RS 5 TDI najbardziej wyróżnia ogromny moment obrotowy, który dostępny jest bardzo nisko – od 1250 do 2000 obr./min. To powoduje, że samochód znacznie lepiej sprawdza się w codziennym użytkowaniu, kiedy trzeba szybko wystartować z miejsca. Kolejną zaletą elektrycznego doładowania jest krótki czas reakcji. Silnik elektryczny zastępuje tu koło turbiny, rozpędzając koło kompresora do ponad 70 tys. obr./min. w zaledwie kilka setnych sekundy. Łącznie turbosprężarki generują do 2,4 bara (34 psi).

Producent wyjaśnia, że elektryczna turbosprężarka zasilana jest z akumulatora litowo-jonowego, a energia pozyskiwana jest głównie z rekuperacji. Ponadto do zasilenia turbo producent wykorzystał osobną, 48-voltową sieć połączoną za pomocą przetwornicy prądu stałego z konwencjonalną siecią 12 voltową. Audi zaznacza, że dzięki takiemu rozwiązaniu można przenosić znacznie większe ilości energii.
    Seria RS z TDI? Brzmi niedorzecznie, ale RS 5 TDI przyspiesza do 100 km/h szybciej, niż klasyczna wersja z benzynowym V8. Ponadto auto z dieslem potrzebuje dwa razy mniej paliwa – zaledwie 5.3 litra na 100 km.

    Audi podkreśla, że RS 5 TDI najbardziej wyróżnia ogromny moment obrotowy, który dostępny jest bardzo nisko – od 1250 do 2000 obr./min. To powoduje, że samochód znacznie lepiej sprawdza się w codziennym użytkowaniu, kiedy trzeba szybko wystartować z miejsca. Kolejną zaletą elektrycznego doładowania jest krótki czas reakcji. Silnik elektryczny zastępuje tu koło turbiny, rozpędzając koło kompresora do ponad 70 tys. obr./min. w zaledwie kilka setnych sekundy. Łącznie turbosprężarki generują do 2,4 bara (34 psi).

    Producent wyjaśnia, że elektryczna turbosprężarka zasilana jest z akumulatora litowo-jonowego, a energia pozyskiwana jest głównie z rekuperacji. Ponadto do zasilenia turbo producent wykorzystał osobną, 48-voltową sieć połączoną za pomocą przetwornicy prądu stałego z konwencjonalną siecią 12 voltową. Audi zaznacza, że dzięki takiemu rozwiązaniu można przenosić znacznie większe ilości energii.
    T-34/85 –
    9 czerwca 2014, 18:19 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Dwie piąteczki – E 39 i E 34
    E 39 i E 34
    18 maja 2014, 12:16 przez ~Basiu | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Praca marzeń #5 – Opel Rekord 1700 1966r. Na oryginalnych częściach, w idealnym stanie. Tylko 34.000 km przebiegu.
    Opel Rekord 1700 1966r. Na oryginalnych częściach, w idealnym stanie. Tylko 34.000 km przebiegu.
    15 maja 2014, 22:22 przez michalmichal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Nissan Skyline R-34 –
    11 maja 2014, 21:46 przez davion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    0:01 Hans Schori, Mitsubishi Lancer Evo RS, 2.3 Turbo
    0:33 Dusan Borkovic, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    1:48 Robert Immoos, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    2:15 Ronnie Bratschie, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    4:07 Thomas Kessler, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    4:34 Christian Hofmänner, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
    4:59 Michael Widmer, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
    6:27 Gottlieb Häfliger, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.4 Turbo
    7:52 Roger Schnellmann, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    8:23 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    8:35 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 6 RS, 2.3 Turbo
    11:00 René Marti, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.1 Turbo
    12:20 René Laubscher, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.2 Turbo
    14:00 Jérôme Raeli, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
    15:16 Cédric Junod, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    15:34 Yanick Bodson, Mitsubishi Lancer Evo 8 RS, 2.0 Turbo
    15:54 Domenika Benesova, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    16:01 Oskar Benes, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
    16:09 Jiry Los, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    16:19 Jaromir Maly, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    16:30 Yves Fischer, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    16:41 Hansruedi Geizendanner, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    16:52 Christian Schweiger, Mitsubishi Lancer Evo 7, 2.0 Turbo
    16:59 Lukas Vojacek, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    17:07 Oswald Kothgassner, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
    10 maja 2014, 16:06 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)