Szukaj
Znalazłem 149 takich materiałów
- Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model)
- Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
- Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
- na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
- zderzaki pół na pół czarno białe
- w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
W takim modelu, tyle że z '31, Enzo Ferrari rozstrzygnął ostatni wyścig w jego karierze: Il Giro delle Tre Province ( okrążenie trzech województw) 9 sierpnia 1931 roku, ukończył wyścig na drugim miejscu, za Tazio Nuvolari.
Silnik R8 o pojemności 2336cm³ generował 165 KM, co pozwalało ośiągnąć 195 km/h
Tej maszyny nie trzeba chyba nikomu przedstawiać! Sam, jako dziecko jarałem się nim strasznie, a i wciąż moim marzeniem jest poprowadzić takie cudo! :)
Zajął mi 19 godzin, ołówki. Format A3
Prawdopodobnie ten sam co wcześniej, ale już na innych blachach.
Triumph Spitfire Mk4 produkowany był w Angielskim Coventry w latach 1970 - 1980, z czego mocniejsza wersja oznaczona jako 1500 od 1976r. Zwiększono w niej pojemność z 1296 do 1493cm3 poprzez zwiększenie skoku tłoka. Wyprodukowano odpowiednio 70 021 i 95 829 sztuk. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć która wersja jest na zdjęciu, ponieważ z zewnątrz nie różnią się absolutnie niczym.