Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 149 takich materiałów
    Motoryzacja z innej strony – Czołg legenda T-34-85
    Czołg legenda T-34-85
    13 kwietnia 2014, 12:29 przez mb93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 marca 2014, 15:29 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Chevrolet Bel Air 1957 – Obniżony model Chevroleta skala 1:34 w tle znana chyba wszystkim motomaniakom Route 66
    Obniżony model Chevroleta skala 1:34 w tle znana chyba wszystkim motomaniakom Route 66
    16 marca 2014, 20:58 przez Pepe66 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti EB110 – Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
 Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
    Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    1 marca 2014, 23:02 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    tumblr

    Skyline R-34 Nismo –
    28 lutego 2014, 17:50 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skyline R-34 –
    12 lutego 2014, 18:37 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bo Skyline to nie tylko R-33, R-34 i R-35 – Skyline R-30
    Skyline R-30
    8 lutego 2014, 14:53 przez sajmek09 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    E-34 – Piękna !
    Piękna !
    29 stycznia 2014, 19:53 przez ceglaktouring (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nowosybirsk -34 – minus34 nowosybirsk 22.12.13
    Minus34 nowosybirsk 22.12.13
    5 stycznia 2014, 18:15 przez pawciu16v (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    priw