Szukaj
Znalazłem 149 takich materiałów
Ostania część serii 3 filmików z RUDYM w roli głównej. Ten tutaj krótszy, bo bateria w kamerze padła
A tu linki do poprzednich filmików:
T-34-85 RUDY w ruchu - http://motokiller.pl/102115/T-34-85-RUDY-w-ruchu
T-34-85 RUDY - pokaz dynamiczny cz.1 - http://motokiller.pl/102222/T-34-85-RUDY-pokaz-dynamiczny-cz1
Wczoraj dodałem rozruch RUDEGO (http://motokiller.pl/102115/T-34-85-RUDY-w-ruchu), dziś wrzucam 1 cześć własnego nagrania z jego pokazu dynamicznego. Słychać wyraźnie lektora i można się trochę o tym czołgu i jego odrestaurowaniu dowiedzieć. Szacunek dla właścicieli za to, że go odratowali.
Fajnie było zobaczyć i usłyszeć kultowego RUDEGO w akcji i na żywo z bliska. Jak się podoba to mogę dorzucić jeszcze 2 filmiki z jego pokazu dynamicznego.
Samochód oparto na skróconej płycie podłogowej Sierry 4x4. Przystosowano do niej nadwozie Escorta MkV odpowiednio zmodyfikowane przez Karmanna. Pierwsze 2500 egzemplarzy powstało w celu uzyskania homologacji pozwalającej na start w rajdach Grupy A FIA. W serii tej zastosowano turbosprężarkę Garett T3/T04B, silniki w nią wyposażone charakteryzowały się dużą turbodziurą. W drugiej serii Escorta użyto mniejszej turbiny Garett T25, co pozwoliło zniwelować niekorzystne zjawisko. Z zewnątrz samochód wyróżniał się dużym spojlerem na klapie bagażnika.
Wersja drogowa '92
Silnik:
•R4 2,0 l (1993 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
•Turbodoładowanie Garett T3/T04B
•Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Marelli-Weber
•Stopień sprężania: 8,0:1
•Średnica cylindra × skok tłoka: 90,80 × 76,95 mm
•Moc maksymalna: 227 KM (167 kW) przy 6250 obr/min
•Maksymalny moment obrotowy: 304 N•m przy 3500 obr/min
Osiągi:
•Przyspieszenie 0-60 mph: 6,2 s
•Przyspieszenie 0-100 mph: 17,4 s
•Prędkość maksymalna: 220 km/h
Wersja rajdowa
Jak drogowa, z wyjątkiem:
•Turbodoładowanie Garrett T35, ciśnienie doładowania 3 bary, zwężka 34 mm
•Moc maksymalna: 315 KM przy 6250 obr/min
•Maksymalny moment obrotowy: 450 N•m przy 5000 obr/min
•Skrzynia biegów: 7-biegowa w układzie H (MS93)
•Zmodernizowany układ zawieszenia i hamulcowy (przystosowane do rajdów)
•Masa własna: 1230 kg