Szukaj
Wynajem samochodów na kilometry to rozwiązanie związane z wieloma zaletami. Jedną z jego korzyści są kwestie finansowe. Bardzo dużo osób kojarzy wynajem pojazdów ze sporym wydatkiem, jednak analizując koszty związane z kupnem własnego samochodu, szybko można zmienić to myślenie. Auto na kilometry to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale też komfort oraz swoboda.
Zadbaj o stan swojego portfela
Dla wielu osób wynajem auta na kilometry wydaje się kosztowną opcją, ale czy w rzeczywistości tak jest? Przed dokonaniem wyboru zawsze warto dokładnie przeanalizować wszystkie koszty związane z posiadaniem i utrzymaniem własnego pojazdu. Kupno i ubezpieczenie go, wymiana części, paliwo oraz opłaty za parking — nie są to wszystkie wydatki, które mogą znacząco obciążyć domowy budżet.
Auto na kilometry to pełen pakiet korzyści. W cenie tej usługi zawarte jest ubezpieczenie, pakiet assistance i serwisowanie pojazdu. Dlatego wynajmując auto nawet na tydzień czy dwa, nie musimy martwić się niespodziewanymi wydatkami związanymi z awariami czy naprawami. Stawiając na nowszy model, zużyjemy też mniej paliwa — zaoszczędzimy na kosztach benzyny.
Wygoda i spokój - auto na kilometry Łódź
Wynajem pojazdu to nie tylko koszt — to również inwestycja w niezależność, komfort i spokój ducha. Szczegółowa analiza kosztów pozwoli dostrzec, że auto na kilometry Łódź to opcja pozwalająca zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale też czas i wysiłek. Podróżowanie zatłoczoną komunikacją miejską nie jest przyjemne. Co więcej, jest też czasochłonne. Także częste kursy taksówkami są drogie w porównaniu do wynajęcia auta na dobę. Dlatego koniecznie rozważ takie rozwiązanie.
Jeżeli chcesz wynająć auto na kilometry, postaw na renomowaną wypożyczalnię samochodów. Panek to firma, która działa na rynku od lat. Oferuje inteligentny system cennikowy i wygodne pakiety. Jej oferta zagwarantuje Ci swobodę podróżowania bez presji czasu. Wynajmując samochodów, otrzymasz więcej niż tylko kluczyki do auta. Okazuje się, że w cenie wynajmu zawarte są też koszty paliwa i opłaty za publiczne parkingi SPP w wyznaczonych strefach. Wszystko to sprawia, że nie musisz martwić się o dodatkowe koszty — cena, którą widzisz, to cena, którą finalnie płacisz.
„Z wielkim żalem przekazałem Jeremy’emu Clarksonowi, że BBC nie odnowi jego kontraktu. Nie była to łatwa decyzja. Podjąłem ją po starannym przeanalizowaniu faktów i spotkaniu z obiema stronami sporu, Jeremym i Oisinem Tymonem
Jestem wdzięczny Kenowi MacQuarrie, za dokładne przeprowadzenie śledztwa w sprawie incydentu z 4 marca. Biorąc pod uwagę oczywiste i naturalne zainteresowanie publiczne tym tematem przedstawiamy wyniki raportu, choć muszę podkreślić, że nie jest to dla mnie przyjemne. Ujawniam te informacje po to, by opinia publiczna zrozumiała powody tej decyzji. Mam świadomość, jak popularny jest ten program i jak ta decyzja podzieli opinię publiczną. Najważniejsze fakty nie zostały zakwestionowane przez strony sporu.
Chciałbym podkreślić trzy kwestie:
Po pierwsze: BBC jest dużą instytucją, a jej siła leży w otwartości. Potrzebujemy wybijających się i różnorodnych poglądów, ale nie za wszelką cenę. Wszyscy powinni stosować standardy BBC opierające się na przyzwoitości i szacunku. Nie można tolerować tego, co wydarzyło się w tym wypadku. Niewinna osoba z naszego zespołu została zaatakowana fizycznie, po tym jak przez długi czas była w ekstremalny sposób obrażana werbalnie. Dla mnie granica została przekroczona. Nie możemy stosować taryfy ulgowej ze względów komercyjnych lub kierować się faktem, że ktoś cieszy się dużą popularnością.
Po drugie: śledztwo oczywiście było trudne dla każdego zaangażowanego, a szczególnie dla Oisina. Chciałbym podkreślić, że w incydencie nie stwierdzono jego winy. Zachował się w sposób nienaganny. Jako starszy producent BBC będzie nadal odgrywał ważną rolę w naszej firmie.
Po trzecie: nikt z nas nie chciał się znaleźć w takiej sytuacji. Ta decyzja nie powinna w żaden sposób umniejszać wyjątkowej roli, jaką Jeremy Clarkson odegrał w BBC. Zawsze byłem wielkim fanem jego pracy w TopGear. Jeremy ma wielki talent. Opuści BBC, ale z pewnością będzie jeszcze przez wiele lat bawił publiczność.
BBC musi teraz zastanowić się, jak będzie wyglądał TopGear w 2016 roku. To wielkie wyzwanie i nie będziemy udawać, że jest inaczej. Poprosiłem Kim Shillinglaw, by pomyślała, jak najlepiej rozwiązać tę sytuację w najbliższych miesiącach i jak będą wyglądały kolejne odcinki obecnej serii”.
Wyraźnym przykładem na rozrzutność jest autostrada A2 z Warszawy do Łodzi. Na 91 kilometrowym odcinku po obu stronach trasy zainstalowano 107 km ekranów akustycznych. Łączny koszt budowy barier wyniósł prawie 200 mln zł (7% kosztów całej inwestycji). Tutaj NIK wskazuje przykład budowy 4,1 km ekranów akustycznych ustawionych równolegle do wałów ziemnych, które pełnią tą samą funkcję. Kolejnym przykładem jest budowa 600 metrów barier w celu ochrony siedliska opuszczonego 15 lat wcześniej. Dodatkowo błędem zdaniem NIK było budowanie barier dźwiękochłonnych na obszarach na których istniały tylko plany zagospodarowania przestrzeni.
Zdaniem NIK przyczyną takiego stanu rzeczy było rozporządzenie ministra TBiGM z 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. W rozporządzeniu o którym mowa znalazły się wysokie normy poziomu hałasu. Kolejne podniesienie normy miało miejsce w 2007 roku. Po zmianach w 2007 roku Polska miała najbardziej rygorystyczne przepisy ze wszystkich krajów Unii Europejskiej, wyższe niż w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Silnik: R4
Pojemność: 2,3 l
Moc: 280 KM
Moment obrotowy: 280 Nm
Liczba zaworów: 16
Liczba zaworów na cylinder: 2 DOHC
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
Prędkość maksymalna: 274 km/h
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »