Szukaj
Znalazłem 117 takich materiałów
Samochód oferowany będzie w dwóch wariantach nadwozia (osobowym i pick-up z podwójną kabiną), z 4-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem benzynowym o mocy 231 KM. Toyota zakłada sprzedaż w Japonii na poziomie 200 sztuk miesięcznie.
Samochód skonstruowany od podstaw przez fabrycznego tunera Mercedesa - firmę AMG. Model został zaprezentowany we Frankfurcie w 2009r. Design i sposób otwierania drzwi miał przywodzić na myśl model 300SL z lat 50.
W marcu 2014r zakończyła się produkcja wszystkich dotychczasowych wersji auta i zastąpiono je jedną: SLS AMG GT Final Edition. Powstało tylko 350 sztuk. W czerwcu 2014 ostatecznie zakończono produkcję współczesnego Gullwing'a.
Jego następcą ma być model SLC / C190, który wejdzie do produkcji dopiero w 2015 roku. Mercedes tłumaczy to tym, że chce aby SLS AMG wpisał się do kart historii nieprzyćmiony premierą nowego modelu.
Do grona 129 przedstawicieli na całym świecie dołączył dzisiaj warszawski salon. Jego oferta obejmie trzy modele z aktualnej gamy - Aventador, Aventador Roadster oraz Huracan, a także ekskluzywną linię odzieżową Collezione Automobili Lamborghini. Showroom zlokalizowany jest w centralnym punkcie stolicy, przy ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie 45, naprzeciwko Centrum Nauki Kopernik.
Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).
Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas.
Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).
Trochę danych technicznych:
silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)
12szt kutych korobowodów
2 wyważone dynamicznie wały korbowe
2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)
12x wtryskiwacze 1600ccm boscha
2x pompa 044 (docelowo 4x)
zawieszenie tył custom od podstaw
zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana
sterowanie silnikami 2x EMU.
A tu ciekawostka:
Egzemplarz, który wystawiono po raz pierwszy na widok publiczny na salonie samochodowym w Genewie to pierwszy i ostatni Aventador J. Lamborghini nie zamierza zbudować kolejnej sztuki, nawet dla fabrycznego muzeum i nie zamierza zachować jedynego egzemplarza dla siebie. Jeszcze przed premierą auto sprzedano jednemu z najbardziej zaufanych klientów marki. Aventador J od momentu rzucenia pierwszego pomysłu powstał w... sześć tygodni!!!