Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 117 takich materiałów
    Top Gear powraca do TVN Turbo! – Premiera: 6 października, sobota, godz. 9.55 
Yea Panowie!
    Premiera: 6 października, sobota, godz. 9.55
    Yea Panowie!
    20 września 2012, 21:04 przez dziurka08 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Pamiętacie rajdy z jego udziałem? – Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy[1] z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 260 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał.

W 1977 r. na trasę Rajdu Polskiego wyruszył Andrzej Jaroszewicz, syn premiera Jaroszewicza, prowadząc Lancię Stratos. Nie ukończył jednak rajdu rozbijając samochód na drzewie. Nadwozie nie nadawało się już do niczego, jednak z wypadku bez szwanku wyszedł silnik wraz z układem przeniesienia napędu. Elementy te trafiły do Ośrodka Badawczo-Rozwojowego FSO. W 1978 r. Dział Badań Specjalnych Ośrodka Badawczo Rozwojowego FSO w ramach programu badawczego otrzymał zadanie skonstruowania i zbudowania samochodu wyścigowego, Poloneza z silnikiem umieszczonym centralnie. W efekcie powstał samochód o niezależnym przednim zawieszeniu, z centralnie umieszczonym silnikiem, z chłodnicą od Stara i napędem na koła tylne. Podłogę Poloneza usunięto, wstawiając ramę z Lancii. By ograniczyć problemy z trakcją zastosowano tylne opony o szerokości 350 mm. Aby je zmieścić znacznie poszerzono tylne błotniki.
    Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy[1] z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 260 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał.

    W 1977 r. na trasę Rajdu Polskiego wyruszył Andrzej Jaroszewicz, syn premiera Jaroszewicza, prowadząc Lancię Stratos. Nie ukończył jednak rajdu rozbijając samochód na drzewie. Nadwozie nie nadawało się już do niczego, jednak z wypadku bez szwanku wyszedł silnik wraz z układem przeniesienia napędu. Elementy te trafiły do Ośrodka Badawczo-Rozwojowego FSO. W 1978 r. Dział Badań Specjalnych Ośrodka Badawczo Rozwojowego FSO w ramach programu badawczego otrzymał zadanie skonstruowania i zbudowania samochodu wyścigowego, Poloneza z silnikiem umieszczonym centralnie. W efekcie powstał samochód o niezależnym przednim zawieszeniu, z centralnie umieszczonym silnikiem, z chłodnicą od Stara i napędem na koła tylne. Podłogę Poloneza usunięto, wstawiając ramę z Lancii. By ograniczyć problemy z trakcją zastosowano tylne opony o szerokości 350 mm. Aby je zmieścić znacznie poszerzono tylne błotniki.
    9 maja 2012, 9:56 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen Numero 9 – Dotychczasowe modele z linii DS, to dopiero namiastka możliwości Citroëna. Concept car Numéro 9 otwiera nowe horyzonty w świecie samochodów klasy premium. Za to kochamy francuską motoryzację!

W tym roku Citroën wkracza na chiński rynek. By uczcić ten fakt, francuski producent zaprezentuje na zbliżającym się salonie samochodowym w Pekinie coś specjalnego - będzie to światowa premiera prototypu Numéro 9, który zapowiada przyszłość linii DS, zwiastując kierunek stylistyczny trzech nadchodzących modeli: kompaktowego sedana, SUV-a oraz sedana segmentu D. Prognozujemy, że produkcyjna wersja największego „DS-a” zastąpi wysłużonego Citroëna C6, który pomimo 7 lat od rynkowego debiutu nadal wygląda świeżo i oryginalnie, ale spoglądając na Numéro 9... nie mamy wątpliwości, że czas na zmianę warty.


Trzydrzwiowe nadwozie typu „shooting brake” urzeka, łącząc w sobie cechy kombi i coupe. Długa pokrywa silnika, bardzo niskie nadwozie (1,27 m) osadzone na 21-calowych kołach sprawiają, że auto pomimo dużych rozmiarów prezentuje się niezwykle dynamicznie. 4,93 m długości, 1,94 m szerokości oraz trzymetrowy rozstaw osi zapewnia dużą ilość miejsca w kabinie i komfort podróżowania na najwyższym poziomie.

Koncept z Paryża jest hybrydą typu plug-in, która jest połączeniem spalinowego silnika (benzynowego lub wysokoprężnego) z jednostką elektryczną, znajdującą się z tyłu pojazdu. Pierwszy napędza koła przednie, a drugi tylne. Model prezentowany w Pekinie jest wyposażony w turbodoładowany motor 1.6 THP o mocy 225 KM i momencie 275 Nm. Silnik elektryczny zasilany litowo-jonowymi akumulatorami generuje 70 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wyłącznie na napędzie elektrycznym prototyp może dostojnie przejechać odległość 50 km, na kolejnych 50 zużyć zaledwie 1,7 l. Proekologiczne źródło napędu nie zabiera wcale przyjemności z jazdy. Dzięki funkcji „boost” i połączeniu momentów obu silników kierowca ma do dyspozycji moc 295 KM i wysokie osiągi auta (0-100 km/h w 5,4 s, V-max 244 km/h).


Ile z Citroëna Numéro 9 zostanie we flagowym „DS-ie” i kolejnych modelach? Oby jak najwięcej! Najgorzej jest się potem rozczarować. Jesteśmy jednak dobrej myśli. Po ostatnim modelu linii – DS5, najbliższa przyszłość u Citroëna zapowiada się niezwykle ciekawie.

Mnie się bardzo podoba :D
    Dotychczasowe modele z linii DS, to dopiero namiastka możliwości Citroëna. Concept car Numéro 9 otwiera nowe horyzonty w świecie samochodów klasy premium. Za to kochamy francuską motoryzację!

    W tym roku Citroën wkracza na chiński rynek. By uczcić ten fakt, francuski producent zaprezentuje na zbliżającym się salonie samochodowym w Pekinie coś specjalnego - będzie to światowa premiera prototypu Numéro 9, który zapowiada przyszłość linii DS, zwiastując kierunek stylistyczny trzech nadchodzących modeli: kompaktowego sedana, SUV-a oraz sedana segmentu D. Prognozujemy, że produkcyjna wersja największego „DS-a” zastąpi wysłużonego Citroëna C6, który pomimo 7 lat od rynkowego debiutu nadal wygląda świeżo i oryginalnie, ale spoglądając na Numéro 9... nie mamy wątpliwości, że czas na zmianę warty.


    Trzydrzwiowe nadwozie typu „shooting brake” urzeka, łącząc w sobie cechy kombi i coupe. Długa pokrywa silnika, bardzo niskie nadwozie (1,27 m) osadzone na 21-calowych kołach sprawiają, że auto pomimo dużych rozmiarów prezentuje się niezwykle dynamicznie. 4,93 m długości, 1,94 m szerokości oraz trzymetrowy rozstaw osi zapewnia dużą ilość miejsca w kabinie i komfort podróżowania na najwyższym poziomie.

    Koncept z Paryża jest hybrydą typu plug-in, która jest połączeniem spalinowego silnika (benzynowego lub wysokoprężnego) z jednostką elektryczną, znajdującą się z tyłu pojazdu. Pierwszy napędza koła przednie, a drugi tylne. Model prezentowany w Pekinie jest wyposażony w turbodoładowany motor 1.6 THP o mocy 225 KM i momencie 275 Nm. Silnik elektryczny zasilany litowo-jonowymi akumulatorami generuje 70 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wyłącznie na napędzie elektrycznym prototyp może dostojnie przejechać odległość 50 km, na kolejnych 50 zużyć zaledwie 1,7 l. Proekologiczne źródło napędu nie zabiera wcale przyjemności z jazdy. Dzięki funkcji „boost” i połączeniu momentów obu silników kierowca ma do dyspozycji moc 295 KM i wysokie osiągi auta (0-100 km/h w 5,4 s, V-max 244 km/h).


    Ile z Citroëna Numéro 9 zostanie we flagowym „DS-ie” i kolejnych modelach? Oby jak najwięcej! Najgorzej jest się potem rozczarować. Jesteśmy jednak dobrej myśli. Po ostatnim modelu linii – DS5, najbliższa przyszłość u Citroëna zapowiada się niezwykle ciekawie.

    Mnie się bardzo podoba :D
    13 kwietnia 2012, 15:07 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zawsze jest jakiś Variant KONKURS – Kombi zawsze kojarzyło się z autem rodzinnym. lecz wyszły i wersje "specjalne" 
Passat B6 (3C)
W skrócie...
Premiera Passata B6 (3C) odbyła się w marcu 2005 roku. Na początek Volkswagen zaprezentował tylko model sedan .Wersja Variant (kombi) dołączyła do sedana w sierpniu tego samego roku. W momencie pojawienia się nowego Passata, Volkswagen pozyskał nową „broń” , dzięki której miał umocnić swoją lekko nadwyrężoną pozycję na rynku motoryzacyjnym. W 2006 roku Passat B6 zdobywa drugie miejsce w konkursie na samochód roku. Ta generacja Volkswagena Passata jest zdecydowanie większa o d poprzednika- jego długość to 4,765 m .Szerokość 1,82 m. Zwiększono też rozstaw osi do 2,709 m jak i bagażnik , który jest aż o 90 litrów większy niż w modelu B5.
Passat zyskał zupełnie nową sylwetkę (jest dużo bardziej smuklejszy) i wnętrze , tu Volkswagen odszedł od stylu „poprawnej geometrii” co nadało zupełnie inny wymiar dla tego auta, całkowicie odbiegający od poprzedników. Zmiany wnętrza są łato zauważalne , inna deska rozdzielcza , zmienione zegary oraz design foteli. Mimo to jest nadal uporządkowane , ergonomiczne i dające poczucie lekkości.

Silniki w B6
Na rynki europejskie przewidziano jednostki:
Benzynowe:
•	1.4 TSI - 1398 cm³ o mocy 122KM (90kW)
•	1.4 TSI EcoFuel - 1398 cm³ o mocy 150 KM;
•	1.6 16V - 1595 cm³ o mocy 102 KM (75kW)
•	1.6 FSI – 1598 cm³ o mocy 115 KM; skrzynia biegów M6/A6-(Tiptronic)
•	1.8 TSI – 1798 cm³ o mocy 160 KM (118kW)
•	1.8 TSI - 1798 cm³ o mocy 160 KM; skrzynia biegów M6/A6-(DSG) (118kW)
•	2.0 FSI – 1984 cm³ o mocy 150 KM; skrzynia biegów M6 (napęd przedni/4 Motion)/A6-(Tiptronic)
•	2.0 TSI – 1984 cm³ o mocy 200 KM; skrzynia biegów M6/A6-(Tiptronic) (147kW)
•	3.2 FSI VR6 - o mocy 250 KM; skrzynia biegów M6/(4 Motion)/A6-(DSG) (184kW)
•	R36 3.6 FSI VR6 - o mocy 300KM; skrzynia biegów M6/(4 Motion)/A6-(DSG)
Diesel :
•	1.6 TDI 16V (CR) 1598 cm³ o mocy 105 KM ( BlueMotion Technology*)
•	1.9 TDI (PD) – 1896 cm³ o mocy 105 KM; skrzynia biegów M5;
•	2.0 TDI 16V (CR) - 1968 cm³ o mocy 110 KM;
•	2.0 TDI (PD) – 1968 cm³ o mocy 136 KM;
•	2.0 TDI (PD) – 1968 cm³ o mocy 140 KM;
•	2.0 TDI 16V (PD) – 1968 cm³ o mocy 140 KM;
•	2.0 TDI 16V (CR) – 1968 cm³ o mocy 140 KM; skrzynia biegów M6 (napęd przedni/4 Motion)/A6-(DSG)
•	2.0 TDI 16V (CR) – 1968 cm³ o mocy 143 KM;
•	2.0 TDI 16V (PD) – 1968 cm³ o mocy 170 KM;
•	2.0 TDI 16V (CR) – 1968 cm³ o mocy 170 KM; skrzynia biegów M6/A6-(DSG)

DSG (Direktschaltgetriebe) - Silnik wraz z nowatorską, dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG tworzy najbardziej sportowy i oszczędny układ napędowy na świecie. Jednocześnie zapewnia niespotykany dotychczas komfort zmiany przełożeń. Skrzynia biegów DSG rozwiązuje odwieczny konflikt między dynamiką, komfortem i ekonomicznością, łącząc wszystkie powyższe zalety. Zużycie paliwa typowe dla manualnej skrzyni biegów w połączeniu z wygodą przekładni automatycznej, zapewnia wydajność, jakiej nie osiągają konwencjonalne automatyczne skrzynie biegów. Dodatkowo zmiana przełożeń odbywa się bez zakłócenia ciągu siły napędowej i trwa zaledwie 0,03 sekundy – znacznie krócej niż w przypadku ręcznej skrzyni biegów obsługiwanej przez kierowcę.
DSG pracuje w dwóch programach: normalnym (D) oraz sportowym (S). W programie sportowym przełączanie biegów następuje przy wyższych prędkościach obrotowych silnika. Program normalny oferuje tryb Tiptronic, w którym biegi można zmieniać ręcznie, przy użyciu dźwigni zmiany biegów lub przełączników w kierownicy multifunkcyjnej. Tryb Tiptronic z sekwencyjnym wyborem biegów gwarantuje sportowe wrażenia.
Sprzęgła i zespoły przekładni są obsługiwane hydraulicznie. Funkcja ta jest możliwa dzięki połączeniu mechaniki i elektroniki w jednym kompaktowym układzie. Zawiera on elektroniczny moduł kontroli przekładni, czujniki i hydrauliczny moduł kontrolny. W celu wybrania optymalnego biegu oraz określenia idealnego momentu jego włączenia, moduł kontrolny wykorzystuje takie informacje, jak prędkość obrotowa silnika, chwilowa prędkość samochodu, pozycja pedału przyspieszania, aktualny bieg oraz program jazdy. Hydrauliczny zespół kontrolny wykonuje następnie polecenia przełączenia poprzez złożoną sekwencję precyzyjnie skoordynowanych działań
(źródło : passat.pl)

Wersje B6
TRENDLINE - Wyposażenie seryjne wersji Trendline oferuje wszystko to, czego należy oczekiwać od nieprzeciętnego samochodu – wyższy komfort, większe bezpieczeństwo, a przede wszystkim większą przyjemność jazdy. Zarówno przednie szyby boczne jak i ogrzewane lusterka zewnętrzne posiadają elektryczną regulację. Pokrywa bagażnika unosi się automatycznie po naciśnięciu przycisku w kluczyku. Ułatwia to załadunek, szczególnie w przypadku większych zakupów lub bagażu zajmującego ręce.
Wyposażone w podłokietnik oparcie tylnej kanapy łatwo się składa, a wysokość kierownicy można dopasować indywidualnie do potrzeb kierowcy. Volkswagen Passat w wersji Trendline spełnia oczekiwania i daje wiele powodów do radości.
Przyjemność sprawia też sama jazda. 16-calowe obręcze kół nie tylko doskonale się prezentują, lecz także gwarantują optymalną dynamikę jazdy. Doskonały nastrój potęguje piękne nowoczesne wnętrze z elementami dekoracyjnymi „Dark Rhodium”.
Wersja Trendline oferuje szereg praktycznych schowków. W drzwiach po stronie kierowcy jest miejsce na parasol – własny lub firmowy Volkswagena.
Aby podczas podróży towarzyszyła nam niezakłócona radość i dobre samopoczucie, wersja Trendline gwarantuje wysokie bezpieczeństwo. Zapewniają je seryjnie montowane: elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego (servotronic), ESP, ABS i ASR, czołowe i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne oraz zagłówki w przednich fotelach.

COMFORTLINE - Trudno o większą wszechstronność niż tę, którą reprezentuje Passat w wersji Comfortline. Fotel kierowcy z elektryczną regulacją i możliwością 6 wariantów ustawień oraz fotel pasażera z manualną regulacją gwarantują wygodną pozycję podczas jazdy.
Wydłużona konsola środkowa z podłokietnikiem i schowkiem oraz otwór w oparciu tylnej kanapy (przeznaczony do przewożenia długich przedmiotów) podnoszą funkcjonalność wnętrza. Wysoki komfort podkreślają eleganckie detale wyposażenia oraz najwyższej jakości tapicerki.
Tempomat, który już po przekroczeniu prędkości 30 km/h utrzymuje zadaną szybkość jazdy. Jest to praktyczne rozwiązanie zwłaszcza podczas dłuższych wypraw. Dzięki tym wszystkim elementom podróżowanie Passatem Comfortline to czysta przyjemność, niezależnie od liczby pokonywanych kilometrów.
Dodatkowe wyposażenie Passata w wersji Comfortline w automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne zapewni doskonałą widoczność nawet podczas najgorszej pogody. Natomiast czujnik światła z funkcją „coming home” i „leaving home” (opcja) ułatwi pasażerom wieczorny powrót do domu. Reflektory i światła tylne oświetlą przestrzeń wokół samochodu.

HIGHLINE - Zewnętrzna stylistyka Passata Highline zaspakaja najbardziej wyszukane oczekiwania. Ekskluzywność tej wersji podkreślają liczne chromowane elementy: osłona chłodnicy, ozdobne listwy na drzwiach i wokół bocznych szyb. Całość dopełniają 16-calowe aluminiowe obręcze „Adelaide”.
Komfort jazdy na najwyższym poziomie zapewniają w sposób szczególny tempomat, komputer pokładowy ze wskaźnikiem temperatury zewnętrznej oraz podwójne osłony przeciwsłoneczne.
wygoda podróżowania w wersji Highline zapewnia sportowy fotel kierowcy z elektryczną regulacją i możliwością 6 wariantów ustawień wraz z funkcją ogrzewania przednich siedzeń. Fotele pokryte są najwyższej jakości tapicerką Alcantara, a trójramienna kierownica oraz gałka drążka skrzyni biegów zostały obszyte skórą.
Passat Highline działa na wszystkie zmysły, przede wszystkim jednak cieszy oczy. Wnętrze samochodu wyposażono w wysokiej jakości elementy dekoracyjne z drewna orzechowego lub aluminium. Szczególny komfort zapewnia dwustrefowa klimatyzacja „Climatronic” z niezależną regulacją temperatury dla kierowcy i pasażera oraz wentylacją, w której strumień powietrza nie jest kierowany bezpośrednio na pasażerów. Mają oni możliwość wyboru optymalnej dla siebie temperatury wnętrza. Volkswagen Passat jeszcze nigdy nie oferował tak wiele.

Dane techniczne B6 :
Długość : 4765 mm
Szerokość : 1820 mm
Wysokość : 1472 mm
Prześwit : 114 mm
Rozstaw kół przód/tył : 1552mm / 1551 mm
Rozstaw osi : 2709 mm
Średnica zawracania : 11,4 m
Pojemność zbiornika paliwa : ca. 70 l (ca. 68 l dla 4motion)
    Kombi zawsze kojarzyło się z autem rodzinnym. lecz wyszły i wersje "specjalne"
    Passat B6 (3C)
    W skrócie...
    Premiera Passata B6 (3C) odbyła się w marcu 2005 roku. Na początek Volkswagen zaprezentował tylko model sedan .Wersja Variant (kombi) dołączyła do sedana w sierpniu tego samego roku. W momencie pojawienia się nowego Passata, Volkswagen pozyskał nową „broń” , dzięki której miał umocnić swoją lekko nadwyrężoną pozycję na rynku motoryzacyjnym. W 2006 roku Passat B6 zdobywa drugie miejsce w konkursie na samochód roku. Ta generacja Volkswagena Passata jest zdecydowanie większa o d poprzednika- jego długość to 4,765 m .Szerokość 1,82 m. Zwiększono też rozstaw osi do 2,709 m jak i bagażnik , który jest aż o 90 litrów większy niż w modelu B5.
    Passat zyskał zupełnie nową sylwetkę (jest dużo bardziej smuklejszy) i wnętrze , tu Volkswagen odszedł od stylu „poprawnej geometrii” co nadało zupełnie inny wymiar dla tego auta, całkowicie odbiegający od poprzedników. Zmiany wnętrza są łato zauważalne , inna deska rozdzielcza , zmienione zegary oraz design foteli. Mimo to jest nadal uporządkowane , ergonomiczne i dające poczucie lekkości.

    Silniki w B6
    Na rynki europejskie przewidziano jednostki:
    Benzynowe:
    • 1.4 TSI - 1398 cm³ o mocy 122KM (90kW)
    • 1.4 TSI EcoFuel - 1398 cm³ o mocy 150 KM;
    • 1.6 16V - 1595 cm³ o mocy 102 KM (75kW)
    • 1.6 FSI – 1598 cm³ o mocy 115 KM; skrzynia biegów M6/A6-(Tiptronic)
    • 1.8 TSI – 1798 cm³ o mocy 160 KM (118kW)
    • 1.8 TSI - 1798 cm³ o mocy 160 KM; skrzynia biegów M6/A6-(DSG) (118kW)
    • 2.0 FSI – 1984 cm³ o mocy 150 KM; skrzynia biegów M6 (napęd przedni/4 Motion)/A6-(Tiptronic)
    • 2.0 TSI – 1984 cm³ o mocy 200 KM; skrzynia biegów M6/A6-(Tiptronic) (147kW)
    • 3.2 FSI VR6 - o mocy 250 KM; skrzynia biegów M6/(4 Motion)/A6-(DSG) (184kW)
    • R36 3.6 FSI VR6 - o mocy 300KM; skrzynia biegów M6/(4 Motion)/A6-(DSG)
    Diesel :
    • 1.6 TDI 16V (CR) 1598 cm³ o mocy 105 KM ( BlueMotion Technology*)
    • 1.9 TDI (PD) – 1896 cm³ o mocy 105 KM; skrzynia biegów M5;
    • 2.0 TDI 16V (CR) - 1968 cm³ o mocy 110 KM;
    • 2.0 TDI (PD) – 1968 cm³ o mocy 136 KM;
    • 2.0 TDI (PD) – 1968 cm³ o mocy 140 KM;
    • 2.0 TDI 16V (PD) – 1968 cm³ o mocy 140 KM;
    • 2.0 TDI 16V (CR) – 1968 cm³ o mocy 140 KM; skrzynia biegów M6 (napęd przedni/4 Motion)/A6-(DSG)
    • 2.0 TDI 16V (CR) – 1968 cm³ o mocy 143 KM;
    • 2.0 TDI 16V (PD) – 1968 cm³ o mocy 170 KM;
    • 2.0 TDI 16V (CR) – 1968 cm³ o mocy 170 KM; skrzynia biegów M6/A6-(DSG)

    DSG (Direktschaltgetriebe) - Silnik wraz z nowatorską, dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG tworzy najbardziej sportowy i oszczędny układ napędowy na świecie. Jednocześnie zapewnia niespotykany dotychczas komfort zmiany przełożeń. Skrzynia biegów DSG rozwiązuje odwieczny konflikt między dynamiką, komfortem i ekonomicznością, łącząc wszystkie powyższe zalety. Zużycie paliwa typowe dla manualnej skrzyni biegów w połączeniu z wygodą przekładni automatycznej, zapewnia wydajność, jakiej nie osiągają konwencjonalne automatyczne skrzynie biegów. Dodatkowo zmiana przełożeń odbywa się bez zakłócenia ciągu siły napędowej i trwa zaledwie 0,03 sekundy – znacznie krócej niż w przypadku ręcznej skrzyni biegów obsługiwanej przez kierowcę.
    DSG pracuje w dwóch programach: normalnym (D) oraz sportowym (S). W programie sportowym przełączanie biegów następuje przy wyższych prędkościach obrotowych silnika. Program normalny oferuje tryb Tiptronic, w którym biegi można zmieniać ręcznie, przy użyciu dźwigni zmiany biegów lub przełączników w kierownicy multifunkcyjnej. Tryb Tiptronic z sekwencyjnym wyborem biegów gwarantuje sportowe wrażenia.
    Sprzęgła i zespoły przekładni są obsługiwane hydraulicznie. Funkcja ta jest możliwa dzięki połączeniu mechaniki i elektroniki w jednym kompaktowym układzie. Zawiera on elektroniczny moduł kontroli przekładni, czujniki i hydrauliczny moduł kontrolny. W celu wybrania optymalnego biegu oraz określenia idealnego momentu jego włączenia, moduł kontrolny wykorzystuje takie informacje, jak prędkość obrotowa silnika, chwilowa prędkość samochodu, pozycja pedału przyspieszania, aktualny bieg oraz program jazdy. Hydrauliczny zespół kontrolny wykonuje następnie polecenia przełączenia poprzez złożoną sekwencję precyzyjnie skoordynowanych działań
    (źródło : passat.pl)

    Wersje B6
    TRENDLINE - Wyposażenie seryjne wersji Trendline oferuje wszystko to, czego należy oczekiwać od nieprzeciętnego samochodu – wyższy komfort, większe bezpieczeństwo, a przede wszystkim większą przyjemność jazdy. Zarówno przednie szyby boczne jak i ogrzewane lusterka zewnętrzne posiadają elektryczną regulację. Pokrywa bagażnika unosi się automatycznie po naciśnięciu przycisku w kluczyku. Ułatwia to załadunek, szczególnie w przypadku większych zakupów lub bagażu zajmującego ręce.
    Wyposażone w podłokietnik oparcie tylnej kanapy łatwo się składa, a wysokość kierownicy można dopasować indywidualnie do potrzeb kierowcy. Volkswagen Passat w wersji Trendline spełnia oczekiwania i daje wiele powodów do radości.
    Przyjemność sprawia też sama jazda. 16-calowe obręcze kół nie tylko doskonale się prezentują, lecz także gwarantują optymalną dynamikę jazdy. Doskonały nastrój potęguje piękne nowoczesne wnętrze z elementami dekoracyjnymi „Dark Rhodium”.
    Wersja Trendline oferuje szereg praktycznych schowków. W drzwiach po stronie kierowcy jest miejsce na parasol – własny lub firmowy Volkswagena.
    Aby podczas podróży towarzyszyła nam niezakłócona radość i dobre samopoczucie, wersja Trendline gwarantuje wysokie bezpieczeństwo. Zapewniają je seryjnie montowane: elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego (servotronic), ESP, ABS i ASR, czołowe i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne oraz zagłówki w przednich fotelach.

    COMFORTLINE - Trudno o większą wszechstronność niż tę, którą reprezentuje Passat w wersji Comfortline. Fotel kierowcy z elektryczną regulacją i możliwością 6 wariantów ustawień oraz fotel pasażera z manualną regulacją gwarantują wygodną pozycję podczas jazdy.
    Wydłużona konsola środkowa z podłokietnikiem i schowkiem oraz otwór w oparciu tylnej kanapy (przeznaczony do przewożenia długich przedmiotów) podnoszą funkcjonalność wnętrza. Wysoki komfort podkreślają eleganckie detale wyposażenia oraz najwyższej jakości tapicerki.
    Tempomat, który już po przekroczeniu prędkości 30 km/h utrzymuje zadaną szybkość jazdy. Jest to praktyczne rozwiązanie zwłaszcza podczas dłuższych wypraw. Dzięki tym wszystkim elementom podróżowanie Passatem Comfortline to czysta przyjemność, niezależnie od liczby pokonywanych kilometrów.
    Dodatkowe wyposażenie Passata w wersji Comfortline w automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne zapewni doskonałą widoczność nawet podczas najgorszej pogody. Natomiast czujnik światła z funkcją „coming home” i „leaving home” (opcja) ułatwi pasażerom wieczorny powrót do domu. Reflektory i światła tylne oświetlą przestrzeń wokół samochodu.

    HIGHLINE - Zewnętrzna stylistyka Passata Highline zaspakaja najbardziej wyszukane oczekiwania. Ekskluzywność tej wersji podkreślają liczne chromowane elementy: osłona chłodnicy, ozdobne listwy na drzwiach i wokół bocznych szyb. Całość dopełniają 16-calowe aluminiowe obręcze „Adelaide”.
    Komfort jazdy na najwyższym poziomie zapewniają w sposób szczególny tempomat, komputer pokładowy ze wskaźnikiem temperatury zewnętrznej oraz podwójne osłony przeciwsłoneczne.
    wygoda podróżowania w wersji Highline zapewnia sportowy fotel kierowcy z elektryczną regulacją i możliwością 6 wariantów ustawień wraz z funkcją ogrzewania przednich siedzeń. Fotele pokryte są najwyższej jakości tapicerką Alcantara, a trójramienna kierownica oraz gałka drążka skrzyni biegów zostały obszyte skórą.
    Passat Highline działa na wszystkie zmysły, przede wszystkim jednak cieszy oczy. Wnętrze samochodu wyposażono w wysokiej jakości elementy dekoracyjne z drewna orzechowego lub aluminium. Szczególny komfort zapewnia dwustrefowa klimatyzacja „Climatronic” z niezależną regulacją temperatury dla kierowcy i pasażera oraz wentylacją, w której strumień powietrza nie jest kierowany bezpośrednio na pasażerów. Mają oni możliwość wyboru optymalnej dla siebie temperatury wnętrza. Volkswagen Passat jeszcze nigdy nie oferował tak wiele.

    Dane techniczne B6 :
    Długość : 4765 mm
    Szerokość : 1820 mm
    Wysokość : 1472 mm
    Prześwit : 114 mm
    Rozstaw kół przód/tył : 1552mm / 1551 mm
    Rozstaw osi : 2709 mm
    Średnica zawracania : 11,4 m
    Pojemność zbiornika paliwa : ca. 70 l (ca. 68 l dla 4motion)
    12 kwietnia 2012, 17:55 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Impreza - II generacja     KONKURS – Subaru Impreza – model samochodu osobowego marki Subaru. Produkowany od roku 1993, jest następcą modelu Leone (pierwszego masowo produkowanego samochodu osobowego z napędem na cztery koła). Wszystkie silniki montowane w modelu Impreza to silniki typu boxer.

Druga generacja:
W roku 2000 firma wprowadziła nową stylistykę swoich samochodów osobowych. Wnętrze oraz nadwozie zostały zaprojektowane od podstaw, a model oznaczany jest od tej pory jako GDA (sedan) lub GDB (kombi). Ujednolicono też nazwę wersji turbodoładowanej, która na całym świecie nazywa się Impreza WRX. Po raz pierwszy na starym kontynencie pojawiła się oficjalnie kultowa odmiana o jeszcze bardziej agresywnych parametrach: Subaru Impreza WRX STi (265 KM), którego premiera nastąpiła we wrześniu 2001 roku. Pierwsza wersja karoserii GD zwana jest (ze względu na charakterystyczne okrągłe reflektory) "bug-eye" (ang.: "robakooki").
    Subaru Impreza – model samochodu osobowego marki Subaru. Produkowany od roku 1993, jest następcą modelu Leone (pierwszego masowo produkowanego samochodu osobowego z napędem na cztery koła). Wszystkie silniki montowane w modelu Impreza to silniki typu boxer.

    Druga generacja:
    W roku 2000 firma wprowadziła nową stylistykę swoich samochodów osobowych. Wnętrze oraz nadwozie zostały zaprojektowane od podstaw, a model oznaczany jest od tej pory jako GDA (sedan) lub GDB (kombi). Ujednolicono też nazwę wersji turbodoładowanej, która na całym świecie nazywa się Impreza WRX. Po raz pierwszy na starym kontynencie pojawiła się oficjalnie kultowa odmiana o jeszcze bardziej agresywnych parametrach: Subaru Impreza WRX STi (265 KM), którego premiera nastąpiła we wrześniu 2001 roku. Pierwsza wersja karoserii GD zwana jest (ze względu na charakterystyczne okrągłe reflektory) "bug-eye" (ang.: "robakooki").
    11 kwietnia 2012, 22:39 przez Maycin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga – Poniżej fragmenty wypowiedzi organizatora protestu - Łukasza Jasińskiego (pozdrawiamy), z którym Motokiller nawiązał kontakt i odtąd juz razem się wspieramy w słusznej sprawie - obniżenia cen paliw:

W Unii Europejskiej jesteśmy już długo, przez ten czas zdążyliśmy dostosować się do cen i podatków na poziomie zachodnim. Niestety zapomnieliśmy o naszych zarobkach, które nadal są na poziomie wschodnim. Właśnie dysproporcja w możliwości zakupu paliwa zmusiła nas do protestu. Obecnie przeciętny Polak za godzinę pracy może zakupić trochę ponad 2 litry benzyny podczas, gdy inni członkowie UE mogą zakupić nawet 10 razy tyle.

Blokada dróg ma pokazać, że jeżeli Rząd nic nie zrobi z cenami paliw lub naszymi zarobkami to zablokujemy drogi, granice, lotniska i stadiony podczas Euro 2012. Działamy dla wszystkich, nie tylko kierowców, lecz także ludzi kupujących chleb. Cena chleba również zależna jest od transportu, czyli od ceny paliwa. 

Czy blokada dróg na EURO2012 jest ciągle aktualnym tematem?

Tak, poinformowałem o tym Premiera Donalda Tuska w liście który do niego wysłałem. Myślę, że Premier nie potraktował nas poważnie, dlatego już 24 marca będziemy powtarzali protest. Podczas EURO 2012, zablokujemy nie tylko drogi, ale i przejścia graniczne, lotniska i stadiony.

Rząd nigdy nie był wieczny. Dlatego skompromitujemy go na arenie międzynarodowej. Jeżeli Rząd nie chce działać dla ludzi, którzy przecież podczas wyborów oddali na nich swoje głosy to ludzie nie będą ich popierać i doprowadzimy do ich usunięcia. 

A poniżej szczegóły - będziemy uzupełniać na bieżąco. Ta informacja będzie do czasu protestu na stronie głównej naszego portalu. Zachęcamy do wzięcia udziału w proteście!

Po proteście 28 stycznia i apelu do Premiera nie było odzewu. Ogranizujemy kolejny protest, który jest ostrzeżeniem, że nie żartujemy. Ponownie zablokujemy wszystkie drogi w kraju poruszając się prędkością maksymalnie 40 km/h. Jest to ostateczne ostrzeżenie przed zablokowaniem EURO 2012.

W ostatnim proteście udział wzięło 109 miast i ponad 10 000 kierowców. Pokażmy, że teraz będzie nas więcej.

Lista miast biorących udział w Proteście:

Brzeg:
Zbiórka: 24.03.12 godz. 12:00 - Obwodnica – Parking zajazdu Rybiorz
Trasa Przejazdu: Blokowanie Autostrady A4 na trasie Brzeg – Wrocław i powrót tą samą drogą. Prędkość przejazdu 40 km/h
Organizator: Jasiński Łukasz Tel: 886-33-07-33 yasiu@twojepaliwo.pl

Białystok:
Zbiórka: 24.03.2012 godz. 11:30 Giełda samochodowa- Krywlany 
Trasa przejazdu: Giełda samochodowa Krywlany- Adama Mickiewicza- Czesława Miłosza- Jana Klemensa Branickiego- Nowowarszawska- Księdza Stanisława Suchowolca- Zabłudowska- Zwierki- Zabłudów (zawracamy na rondzie przy ul. Adama Mickiewicza w Zabłudowie). 

BOLESŁAWIEC: 
Zbiórka: 24.03.12, godz. 12:00, parking TESCO 
Trasa przejazdu: Bolesławiec (parking Tesco) -> obwodnica -> Łąka -> A4 (w kierunku Wrocławia) -> aż do zjazdu koło KFC w Szczytnicy -> blokada stacji ORLEN (tankujemy za 1 zł) -> a następnie będziemy zawracać -> A4 -> Łąka -> Bolesławiec.
Bolesławiecki Serwis Informacyjny:
Kontakt: Radosław Majchrzyk tel. 784-373-862

Gliwice:
Miejsce i godzina zbiórki : 24.03 godz 12:00 Parking AUCHAN Gliwice ul. Rybnicka
Trasa przejazdu :Gliwice-Katowice-Gliwice (A4)
kontakt : Maria Czajkowska-Tarała tel. 889-554-539 Sebastian Piontek tel 787-817-071

Inowrocław:
godz 12 , Parking nieczynnego marketu Albert ul.Solna 20 ( vis a vis Stacji BP) 
Trasa Przejazdu: Solna,Poznańska ,St Staszica, Dworcowa ,Szosa Bydgoska, Dworcowa,Kopernika, Rosevelta,al.Niepodległości, Miechowicka, Poznańska,Górnicza,Szymborska, Andrzeja do Stacji PKN Orlen. Wariant dłuższy ( zgoda i chęci uczestników) od ul.Miechowickiej ulicami Niepodległości, Staropoznańską,Fabryczna ,Poznańska-Mątwy, Poznańska do ul.Górniczej i dalej jak w podstawowej
kontakt: Leszek Urbaniak nr tel 603-047-547, kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl, GG 7395120 
Wydarzenie na facebooku

Poznań:
Zbiórka: godz 11:30 stacja paliw Orlen na ul. Zgoda przy dworcu autobusowym na Poznańskim Górczynie (po prawej stronie przed wiaduktem na Komorniki) 
Trasa przejazdu: Start ORLEN Zgoda, Głogowska do zjazdu na nie płatny odcinek A2 w kierunku Kórnika , Dolna Wilda , Piastwska , Droga Dębińska , Królowej Jadwigi, Estakada Katowicka do zjazdu na A2, tam zawracamy na estakadę Katowicką, kończymy na parkingu na Franowie 
kontakt: ADAM TYRANOWSKI TEL 514 132 264 wielkopolskie@twojepaliwo.pl

Rzeszów:
Zbiórka o godzinie 11:30 na parkingu pomiedzy auchan a Leroy Merlin ( przy trasie E4 Rzeszów Łancut)
Auchan-> łancut -> rzeszów ( po drodze "tankowanie" na orlenie) -zawracamy na rondzie pobitno i kierujemy sie w strone parkingu auchan.
Kontakt: Paweł Wilk tel: 507-130-290 podkarpackie@twojepaliwo.pl

SOSNOWIEC/JAWORZNO:
Miejsce i godzina zbiórki Orląt Lwowskich 138, SOSNOWIEC,GODZ 11.30 :) 
Trasa przejazdu : S1, a następnie A4 jezdzac w kolo do zjazdu na Załęże i
spowrotem do zjazdu na mysłowice 
Kontakt : ANGELIKA DYBKA ( WOJEWÓDZKI + LOKALNY) 515-793-566 ; LOKALNY Michał Kaczor 696457369

Tarnów: 
Zbiórka: 24.03 Stacja GROSAR, Al.Jana Pawła II godzina 12:00 
Przejazd Al. Jana Pawła II, ul.Lwowską obok szpitala Św. Łukasza, wjazd na drogę A4 w kierunku Krakowa, zjazd na ul. Krakowską, koniec na Bp na ul. Pułaskiego, blokujemy wszystkie stacje po drodze, tankujemy za najniższe kwoty.
Kontakt: Aneta Lawrenc 608 270 851 malopolskie@twojepaliwo.pl

Włocławek:
godz 12,  Parking przed Halą Mistrzów al. Fryderyka Chopina
Trasa Przejazdu: Trasa w realizacji 
kontakt: Kuba Zieliński  nr tel 791-875-505, zielok_88@tlen.pl , GG 50370707


Chcesz zgłosić się do organizacji? Napisz do naszych koordynatorów:

Spis koordynatorów wojewódzkich:
Dolnośląskie:

Kujawsko-Pomorskie
Leszek Urbaniak
tel: 603047547
kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl

Lubelskie
Kamil Włodarczyk
lubelskie@twojepaliwo.pl

Lubuskie
Łukasz Kuczenko
tel: 697-624-862
lubuskie@twojepaliwo.pl

Łódzkie
Piotr Kabza
lodzkie@twojepaliwo.pl

Małopolskie
Aneta Lawrenc
malopolskie@twojepaliwo.pl

Mazowieckie

Opolskie
Jasiński Łukasz
tel: 886-33-07-33
opolskie@twojepaliwo.pl

Podkarpackie
Paweł Wilk
tel: 507-130-290
podkarpackie@twojepaliwo.pl

Podlaskie
Petelski Rafał
tel: 513 582 414
podlaskie@twojepaliwo.pl

Pomorskie
Kasia Sawczuk
tel: 516440302
pomorskie@twojepaliwo.pl

Śląskie
Angelika Dybka
tel: 515793566
slaskie@twojepaliwo.pl

Warmińsko-Mazurskie

Wielkopolskie
Adam Tyranowski
TEL. 514-132-264
wielkopolskie@twojepaliwo.pl

Zachodnio-Pomorskie
Piotr Dołżonek
zachodniopomorskie@twojepaliwo.pl

Prosimy zgłaszać miasta i organizatorów oraz formę protestu i godziny spotkania bezpośrednio do Łukasza lub osób zajmujących się danymi województwami - kontakt podany w linku poniżej:

http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076
    Poniżej fragmenty wypowiedzi organizatora protestu - Łukasza Jasińskiego (pozdrawiamy), z którym Motokiller nawiązał kontakt i odtąd juz razem się wspieramy w słusznej sprawie - obniżenia cen paliw:

    W Unii Europejskiej jesteśmy już długo, przez ten czas zdążyliśmy dostosować się do cen i podatków na poziomie zachodnim. Niestety zapomnieliśmy o naszych zarobkach, które nadal są na poziomie wschodnim. Właśnie dysproporcja w możliwości zakupu paliwa zmusiła nas do protestu. Obecnie przeciętny Polak za godzinę pracy może zakupić trochę ponad 2 litry benzyny podczas, gdy inni członkowie UE mogą zakupić nawet 10 razy tyle.

    Blokada dróg ma pokazać, że jeżeli Rząd nic nie zrobi z cenami paliw lub naszymi zarobkami to zablokujemy drogi, granice, lotniska i stadiony podczas Euro 2012. Działamy dla wszystkich, nie tylko kierowców, lecz także ludzi kupujących chleb. Cena chleba również zależna jest od transportu, czyli od ceny paliwa.

    Czy blokada dróg na EURO2012 jest ciągle aktualnym tematem?

    Tak, poinformowałem o tym Premiera Donalda Tuska w liście który do niego wysłałem. Myślę, że Premier nie potraktował nas poważnie, dlatego już 24 marca będziemy powtarzali protest. Podczas EURO 2012, zablokujemy nie tylko drogi, ale i przejścia graniczne, lotniska i stadiony.

    Rząd nigdy nie był wieczny. Dlatego skompromitujemy go na arenie międzynarodowej. Jeżeli Rząd nie chce działać dla ludzi, którzy przecież podczas wyborów oddali na nich swoje głosy to ludzie nie będą ich popierać i doprowadzimy do ich usunięcia.

    A poniżej szczegóły - będziemy uzupełniać na bieżąco. Ta informacja będzie do czasu protestu na stronie głównej naszego portalu. Zachęcamy do wzięcia udziału w proteście!

    Po proteście 28 stycznia i apelu do Premiera nie było odzewu. Ogranizujemy kolejny protest, który jest ostrzeżeniem, że nie żartujemy. Ponownie zablokujemy wszystkie drogi w kraju poruszając się prędkością maksymalnie 40 km/h. Jest to ostateczne ostrzeżenie przed zablokowaniem EURO 2012.

    W ostatnim proteście udział wzięło 109 miast i ponad 10 000 kierowców. Pokażmy, że teraz będzie nas więcej.

    Lista miast biorących udział w Proteście:

    Brzeg:
    Zbiórka: 24.03.12 godz. 12:00 - Obwodnica – Parking zajazdu Rybiorz
    Trasa Przejazdu: Blokowanie Autostrady A4 na trasie Brzeg – Wrocław i powrót tą samą drogą. Prędkość przejazdu 40 km/h
    Organizator: Jasiński Łukasz Tel: 886-33-07-33 yasiu@twojepaliwo.pl

    Białystok:
    Zbiórka: 24.03.2012 godz. 11:30 Giełda samochodowa- Krywlany
    Trasa przejazdu: Giełda samochodowa Krywlany- Adama Mickiewicza- Czesława Miłosza- Jana Klemensa Branickiego- Nowowarszawska- Księdza Stanisława Suchowolca- Zabłudowska- Zwierki- Zabłudów (zawracamy na rondzie przy ul. Adama Mickiewicza w Zabłudowie).

    BOLESŁAWIEC:
    Zbiórka: 24.03.12, godz. 12:00, parking TESCO
    Trasa przejazdu: Bolesławiec (parking Tesco) -> obwodnica -> Łąka -> A4 (w kierunku Wrocławia) -> aż do zjazdu koło KFC w Szczytnicy -> blokada stacji ORLEN (tankujemy za 1 zł) -> a następnie będziemy zawracać -> A4 -> Łąka -> Bolesławiec.
    Bolesławiecki Serwis Informacyjny:
    Kontakt: Radosław Majchrzyk tel. 784-373-862

    Gliwice:
    Miejsce i godzina zbiórki : 24.03 godz 12:00 Parking AUCHAN Gliwice ul. Rybnicka
    Trasa przejazdu :Gliwice-Katowice-Gliwice (A4)
    kontakt : Maria Czajkowska-Tarała tel. 889-554-539 Sebastian Piontek tel 787-817-071

    Inowrocław:
    godz 12 , Parking nieczynnego marketu Albert ul.Solna 20 ( vis a vis Stacji BP)
    Trasa Przejazdu: Solna,Poznańska ,St Staszica, Dworcowa ,Szosa Bydgoska, Dworcowa,Kopernika, Rosevelta,al.Niepodległości, Miechowicka, Poznańska,Górnicza,Szymborska, Andrzeja do Stacji PKN Orlen. Wariant dłuższy ( zgoda i chęci uczestników) od ul.Miechowickiej ulicami Niepodległości, Staropoznańską,Fabryczna ,Poznańska-Mątwy, Poznańska do ul.Górniczej i dalej jak w podstawowej
    kontakt: Leszek Urbaniak nr tel 603-047-547, kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl, GG 7395120
    Wydarzenie na facebooku

    Poznań:
    Zbiórka: godz 11:30 stacja paliw Orlen na ul. Zgoda przy dworcu autobusowym na Poznańskim Górczynie (po prawej stronie przed wiaduktem na Komorniki)
    Trasa przejazdu: Start ORLEN Zgoda, Głogowska do zjazdu na nie płatny odcinek A2 w kierunku Kórnika , Dolna Wilda , Piastwska , Droga Dębińska , Królowej Jadwigi, Estakada Katowicka do zjazdu na A2, tam zawracamy na estakadę Katowicką, kończymy na parkingu na Franowie
    kontakt: ADAM TYRANOWSKI TEL 514 132 264 wielkopolskie@twojepaliwo.pl

    Rzeszów:
    Zbiórka o godzinie 11:30 na parkingu pomiedzy auchan a Leroy Merlin ( przy trasie E4 Rzeszów Łancut)
    Auchan-> łancut -> rzeszów ( po drodze "tankowanie" na orlenie) -zawracamy na rondzie pobitno i kierujemy sie w strone parkingu auchan.
    Kontakt: Paweł Wilk tel: 507-130-290 podkarpackie@twojepaliwo.pl

    SOSNOWIEC/JAWORZNO:
    Miejsce i godzina zbiórki Orląt Lwowskich 138, SOSNOWIEC,GODZ 11.30 :)
    Trasa przejazdu : S1, a następnie A4 jezdzac w kolo do zjazdu na Załęże i
    spowrotem do zjazdu na mysłowice
    Kontakt : ANGELIKA DYBKA ( WOJEWÓDZKI + LOKALNY) 515-793-566 ; LOKALNY Michał Kaczor 696457369

    Tarnów:
    Zbiórka: 24.03 Stacja GROSAR, Al.Jana Pawła II godzina 12:00
    Przejazd Al. Jana Pawła II, ul.Lwowską obok szpitala Św. Łukasza, wjazd na drogę A4 w kierunku Krakowa, zjazd na ul. Krakowską, koniec na Bp na ul. Pułaskiego, blokujemy wszystkie stacje po drodze, tankujemy za najniższe kwoty.
    Kontakt: Aneta Lawrenc 608 270 851 malopolskie@twojepaliwo.pl

    Włocławek:
    godz 12, Parking przed Halą Mistrzów al. Fryderyka Chopina
    Trasa Przejazdu: Trasa w realizacji
    kontakt: Kuba Zieliński nr tel 791-875-505, zielok_88@tlen.pl , GG 50370707


    Chcesz zgłosić się do organizacji? Napisz do naszych koordynatorów:

    Spis koordynatorów wojewódzkich:
    Dolnośląskie:

    Kujawsko-Pomorskie
    Leszek Urbaniak
    tel: 603047547
    kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl

    Lubelskie
    Kamil Włodarczyk
    lubelskie@twojepaliwo.pl

    Lubuskie
    Łukasz Kuczenko
    tel: 697-624-862
    lubuskie@twojepaliwo.pl

    Łódzkie
    Piotr Kabza
    lodzkie@twojepaliwo.pl

    Małopolskie
    Aneta Lawrenc
    malopolskie@twojepaliwo.pl

    Mazowieckie

    Opolskie
    Jasiński Łukasz
    tel: 886-33-07-33
    opolskie@twojepaliwo.pl

    Podkarpackie
    Paweł Wilk
    tel: 507-130-290
    podkarpackie@twojepaliwo.pl

    Podlaskie
    Petelski Rafał
    tel: 513 582 414
    podlaskie@twojepaliwo.pl

    Pomorskie
    Kasia Sawczuk
    tel: 516440302
    pomorskie@twojepaliwo.pl

    Śląskie
    Angelika Dybka
    tel: 515793566
    slaskie@twojepaliwo.pl

    Warmińsko-Mazurskie

    Wielkopolskie
    Adam Tyranowski
    TEL. 514-132-264
    wielkopolskie@twojepaliwo.pl

    Zachodnio-Pomorskie
    Piotr Dołżonek
    zachodniopomorskie@twojepaliwo.pl

    Prosimy zgłaszać miasta i organizatorów oraz formę protestu i godziny spotkania bezpośrednio do Łukasza lub osób zajmujących się danymi województwami - kontakt podany w linku poniżej:

    http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076
    13 marca 2012, 23:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ferrari F40 – Ferrari F40 powstał z okazji 40 lecia, wyprodukowania pierwszego samochodu przez Enzo Ferrariego. Premiera odbyła sie w 1987 roku, a produkcja trwała 5 lat, do 1992 roku. F40 był ostatnim samochodem, wypuszczonym na rynek za życia Enzo, który zmarł w wieku 90 lat w 1988 roku. F40 napędza benzynowy silnik V8 o mocy 478 koni mechanicznych. Silnik ten nawiązuje do jednostek stosowanych w tamtych latach w Formule 1. Jest jednak pomiędzy nimi parę różnic. Bolidy F1 napędzały silniki V8 o mocy 400 KM, a pojemność skokowa wynosiła 2,8l- w Ferrari zwiększono moc, a pojemność wzrosła do 2,9l. Nadwozie z włókna szklanego, lakier tak cienki, że było widać fakturę nadwozia, w środku absolutnie nic. Prędkość maksymalna 324 km/h 0-100 w 3,8 S. Do dziś to wartości imponujące. Prowadził się wyśmienicie. Przez Jeremiego Clarksona Ferrari F 40 uznane zostało za samochód wszechczasów. Zero komputerów - tylko czysta mechanika.
    Ferrari F40 powstał z okazji 40 lecia, wyprodukowania pierwszego samochodu przez Enzo Ferrariego. Premiera odbyła sie w 1987 roku, a produkcja trwała 5 lat, do 1992 roku. F40 był ostatnim samochodem, wypuszczonym na rynek za życia Enzo, który zmarł w wieku 90 lat w 1988 roku. F40 napędza benzynowy silnik V8 o mocy 478 koni mechanicznych. Silnik ten nawiązuje do jednostek stosowanych w tamtych latach w Formule 1. Jest jednak pomiędzy nimi parę różnic. Bolidy F1 napędzały silniki V8 o mocy 400 KM, a pojemność skokowa wynosiła 2,8l- w Ferrari zwiększono moc, a pojemność wzrosła do 2,9l. Nadwozie z włókna szklanego, lakier tak cienki, że było widać fakturę nadwozia, w środku absolutnie nic. Prędkość maksymalna 324 km/h 0-100 w 3,8 S. Do dziś to wartości imponujące. Prowadził się wyśmienicie. Przez Jeremiego Clarksona Ferrari F 40 uznane zostało za samochód wszechczasów. Zero komputerów - tylko czysta mechanika.
    24 sierpnia 2011, 23:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj