Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 117 takich materiałów
    McLaren 570S Coupe – Premiera już jutro!

Dziś świat obiegła informacja o tym, że McLaren szykuje się do walki z Porsche i wystawia do niej zupełnie nowy model-570S Coupe. Dlaczego akurat do walki z Porsche i dlaczego ten samochód jest na tyle nietypowy, że postanowiłem o nim napisać? Zapraszam do przeczytania pełnego artykułu.
    Premiera już jutro!

    Dziś świat obiegła informacja o tym, że McLaren szykuje się do walki z Porsche i wystawia do niej zupełnie nowy model-570S Coupe. Dlaczego akurat do walki z Porsche i dlaczego ten samochód jest na tyle nietypowy, że postanowiłem o nim napisać? Zapraszam do przeczytania pełnego artykułu.
    Skoda Superb 2015 – Wczoraj w godzinach wieczornych, miała miejsce oficjalna premiera nowej generacji Skody Superb. 

Nowy model, bazuję na platformie MQB znanej z VW Passata B8. I dzieli z nim wiele podzespołów. Ale stylistycznie jest całkowicie innym samochodem celującym w inną grupę odbiorców.

Najmocniejsza jednostka będzie miała 2 litry pojemności o mocy 280 KM, które na wszystkie 4 koła przeniesie 6 biegowa skrzynia DSG. 

Osiągi to 5,8s do 100 km/h i V-max 250 km/h 

Wymiarami nowa Skoda urosła odpowiednio:

długość: (+28 mm)
szerokość: (+47 mm)
wysokość: (+6 mm)
rozstaw osi: (+ 80 mm)
bagażnik: 625-1760 l
    Wczoraj w godzinach wieczornych, miała miejsce oficjalna premiera nowej generacji Skody Superb.

    Nowy model, bazuję na platformie MQB znanej z VW Passata B8. I dzieli z nim wiele podzespołów. Ale stylistycznie jest całkowicie innym samochodem celującym w inną grupę odbiorców.

    Najmocniejsza jednostka będzie miała 2 litry pojemności o mocy 280 KM, które na wszystkie 4 koła przeniesie 6 biegowa skrzynia DSG.

    Osiągi to 5,8s do 100 km/h i V-max 250 km/h

    Wymiarami nowa Skoda urosła odpowiednio:

    długość: (+28 mm)
    szerokość: (+47 mm)
    wysokość: (+6 mm)
    rozstaw osi: (+ 80 mm)
    bagażnik: 625-1760 l
    18 lutego 2015, 8:08 przez hondacbr11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.autocentrum.pl

    Premiera już w niedziele.
    12 lutego 2015, 23:16 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 488 GTB – Jakiś czas temu "Italianiec" opracował materiał o Ferrari z turbosprężarką. Jak się okazuje, Ferrari powróciło do tej koncepcji. Oto Ferrari 488 GTB - następca popularnej Italii. Premiera ma odbyć się na tegorocznych targach w Genewie, które trwać będą od 5 do 15 marca. Zmodyfikowano przedni zderzak, maskę, przednie i tylne lampy, progi oraz tylny zderzak. Charakterystyczny, potrójny wydech zastąpiono podwójnym. Najbardziej kontrowersyjnym elementem stylistycznym są jednak nowe, boczne wloty powietrza. Ocenę ich wyglądu pozostawię wam. Inżynierowie chwalą się znaczącą poprawą aerodynamiki i wzrostem siły docisku. Przejdźmy jednak do najważniejszej zmiany. 4,5 litrowe V8 o mocy 562km i osiągające 540 Nm zostało zastąpione przez 3,9 litrowe, podwójnie doładowane V8, które ma osiągać 661km i 760Nm. Ferrari zapewnia, że ich nowe dzieło jest w stanie rozpędzić się do 100km/h w zaledwie 3 sekundy, a prędkość maksymalna ma wynosić 330km/h. Nowy silnik połączono z siedmiostopniową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną wyposażoną w system zarządzania momentem obrotowym, nazwany "Variable Torque Management". Ma on pozwalać na jak najefektywniejsze wykorzystanie momentu obrotowego. Wnętrze również przeszło facelifting. Jak wam się podoba nowy koń w stadninie Ferrari?
    Jakiś czas temu "Italianiec" opracował materiał o Ferrari z turbosprężarką. Jak się okazuje, Ferrari powróciło do tej koncepcji. Oto Ferrari 488 GTB - następca popularnej Italii. Premiera ma odbyć się na tegorocznych targach w Genewie, które trwać będą od 5 do 15 marca. Zmodyfikowano przedni zderzak, maskę, przednie i tylne lampy, progi oraz tylny zderzak. Charakterystyczny, potrójny wydech zastąpiono podwójnym. Najbardziej kontrowersyjnym elementem stylistycznym są jednak nowe, boczne wloty powietrza. Ocenę ich wyglądu pozostawię wam. Inżynierowie chwalą się znaczącą poprawą aerodynamiki i wzrostem siły docisku. Przejdźmy jednak do najważniejszej zmiany. 4,5 litrowe V8 o mocy 562km i osiągające 540 Nm zostało zastąpione przez 3,9 litrowe, podwójnie doładowane V8, które ma osiągać 661km i 760Nm. Ferrari zapewnia, że ich nowe dzieło jest w stanie rozpędzić się do 100km/h w zaledwie 3 sekundy, a prędkość maksymalna ma wynosić 330km/h. Nowy silnik połączono z siedmiostopniową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną wyposażoną w system zarządzania momentem obrotowym, nazwany "Variable Torque Management". Ma on pozwalać na jak najefektywniejsze wykorzystanie momentu obrotowego. Wnętrze również przeszło facelifting. Jak wam się podoba nowy koń w stadninie Ferrari?
    Nowe hybrydowe superauto Hondy/Acury napędzane jest trzema silnikami: umieszczonym centralnie benzynowym V6 twin-turbo zasilającym tylną oś oraz dwoma elektrycznymi, które odpowiadają za przeniesienie mocy na oś przednią: jeden koło prawe, drugi koło lewe. Nie znamy dokładnych danych technicznych, ponieważ Honda nie chcę się nimi podzielić aż do premiery samochodu.
    Premiera miała nastąpić 12 stycznia ale nadal niewiele wiadomo.
    30 stycznia 2015, 23:03 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z filmem Fast and Furious spotkał się chyba każdy. Jestem jednak pewien, że tak niesamowitego pomysłu na przerobienie trailera nie miał jeszcze nikt.

    Grupka uczniów mojej szkoły i jednocześnie moi znajomi postanowili nagrać MATURALNY trailer, którego premiera miała miejsce na studniówce, kilka dni temu. Co o tym sądzicie?
    27 stycznia 2015, 19:57 przez 3afro3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    Ostatnie etapy tworzenia polskiego supersamochodu – Arrinera Hussarya przechodzi ostatnie testy, dotyczą one aerodynamiki i układu kierowniczego. Zespół pracujący nad autem otrzymał na to dotację 2,7 mln zł. Twórcy podkreślają, że ma to duże przełożenie na ostateczne prowadzenie pojazdu. Premiera samochodu ma odbyć się w przyszłym roku.

Wg Dr. Janusza Piechny z Politechniki Warszawskiej, który jest zaangażowany m.in. w budowanie pojazdów eksperymentalnych dla Shell Eco Marathon, w supersamochodach wszystko ma olbrzymie znaczenie. Dodaje, że nie ma tu miejsca na przypadkowe kształty i elementy karoserii. Mają one bowiem duży wpływ na stabilność podczas jazdy, pokonywanie zakrętów oraz skuteczność hamowania. Dodaje, że aktualne testy są momentem, kiedy wszystkie modele teoretyczne są sprawdzane w warunkach rzeczywistych, czyli na torze wyścigowym.

Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy – 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi wykazuje się Hussarya są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy po 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h!
    Arrinera Hussarya przechodzi ostatnie testy, dotyczą one aerodynamiki i układu kierowniczego. Zespół pracujący nad autem otrzymał na to dotację 2,7 mln zł. Twórcy podkreślają, że ma to duże przełożenie na ostateczne prowadzenie pojazdu. Premiera samochodu ma odbyć się w przyszłym roku.

    Wg Dr. Janusza Piechny z Politechniki Warszawskiej, który jest zaangażowany m.in. w budowanie pojazdów eksperymentalnych dla Shell Eco Marathon, w supersamochodach wszystko ma olbrzymie znaczenie. Dodaje, że nie ma tu miejsca na przypadkowe kształty i elementy karoserii. Mają one bowiem duży wpływ na stabilność podczas jazdy, pokonywanie zakrętów oraz skuteczność hamowania. Dodaje, że aktualne testy są momentem, kiedy wszystkie modele teoretyczne są sprawdzane w warunkach rzeczywistych, czyli na torze wyścigowym.

    Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy – 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi wykazuje się Hussarya są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy po 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h!
    Alfa Romeo Giulia – Nieoficjalna wizja nowej Alfy, która ma być następcą modeli 159 i 166. Premiera jest zaplanowana na połowę przyszłego roku. Giulia ma dzielić płytę podłogową z Maserati Ghibli, i co za tym idzie, będzie mieć napęd na tył (lub 4x4), oraz mocne silniki (nawet do 400KM jeśli wierzyć pogłoskom). Alfa w końcu wkracza na dobrą drogę!
    Nieoficjalna wizja nowej Alfy, która ma być następcą modeli 159 i 166. Premiera jest zaplanowana na połowę przyszłego roku. Giulia ma dzielić płytę podłogową z Maserati Ghibli, i co za tym idzie, będzie mieć napęd na tył (lub 4x4), oraz mocne silniki (nawet do 400KM jeśli wierzyć pogłoskom). Alfa w końcu wkracza na dobrą drogę!
    Kawasaki Ninja H2R – Proponuję wszystkim oderwać się na chwilę od Golfów, Trójek, Imprez, Lancerów, Polonezów itp... Dziś Kawasaki odsłoniło kolejną kartę w historii motocykli. Oto ciemna strona mocy. 300 koni mechanicznych w seryjnie produkowanym motocyklu. Za miesiąc premiera wersji "słabszej", dopuszczonej do ruchu.
    Proponuję wszystkim oderwać się na chwilę od Golfów, Trójek, Imprez, Lancerów, Polonezów itp... Dziś Kawasaki odsłoniło kolejną kartę w historii motocykli. Oto ciemna strona mocy. 300 koni mechanicznych w seryjnie produkowanym motocyklu. Za miesiąc premiera wersji "słabszej", dopuszczonej do ruchu.
    30 września 2014, 23:35 przez cmam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękny – Światowa premiera Mercedes-AMG GT: pod maską jest 4-litrowy V8 bi-turbo z 462 lub 510 koni mechanicznych.
    Światowa premiera Mercedes-AMG GT: pod maską jest 4-litrowy V8 bi-turbo z 462 lub 510 koni mechanicznych.
    9 września 2014, 20:54 przez ~profffi | Do ulubionych | Skomentuj (4)