Szukaj
Znalazłem 42 takie materiały
Podczas luźnej rozmowy podczas lekcji w bieżący weekend rozmawialiśmy o rejestracji SAM'ów do ruchu publicznego. (Pozdrawiam Pana Adama).
Tworzy on trajkę z silnikiem od malucha. Projekt jakich wiele, jednak Pan Adam pragnie zarejestrować swój projekt w przyszłości, jednak jest to niemożliwe. Pytacie czemu? "Dowiedziałem się, że po 22 czerwca, konstrukcje typu SAM najpierw muszą trafić do PIMOTu, na badania (koszt 1500 zł) i muszą być atesty na wszystkie elementy pojazdu itp. Następnie SAM ma trafiać na OSKP w celu nabicia nr vin i pierwszego badania (badanie w granicach 1000 zł + nabicie nr 80 zł) i dopiero do urzędu w celu zarejestrowania SAMa." (cytat: http://www.kitcarforum.pl/)
Sam Pan wykładowca mówił o tym, że rama musi być wykonana z rury grubościennej bezszwowej i wiele innych wymagań, których aktualnie nie pamiętam. Więc się pytam, czy taki pojazd produkcji chińskiej spełniłby te normy? SAM'y są przeważnie kilkakrotnie bezpieczniejsze od chińskich odkurzaczy, bo każdy kto je robi, czyni to przeważnie dla własnej pasji. Miałem chiński pojazd i rama w nim, ujmując delikatnie - nie jest wykonana zbyt dokładnie i profesjonalnie, więc podejrzewam, że takowych testów, które muszą przejść SAMy, raczej by nie przeszły.
Jaki z tego wniosek?
Lepiej ściągać coś z Chin, niż poprzeć jakąkolwiek formę rozwoju motoryzacyjnego - chociażby chałupniczego. W Stanach w firmie Orange County Choppers (OCC - Amerykański Chopper na Discovery) ludzie sami spawają ramy, później rejestrują i jeżdżą. A w Polsce? Jest to niemożliwe.
Myślicie tak jak ja?
Auto przez ostatni rok i 2 miesiące dostało nowy silnik po kapitalce i drobnych zabiegach usprawniających, krótką skrzynie z długą 5, kompletnie nową instalację elektryczną, regeneracje układu zawieszenia i hamulców, nowe amorki i springi, retrofit, usunięte wszelkie ogniska korozji i wieeele wiele innych. Generalnie wszystkie części poza maglownicą i przednimi fotelami były wymieniane, ulepszane, odnawiane, bądź modernizowane. Wszystkie prace, poza obróbką głowicy wykonywałem sam osobiście. Nie woziłem auta od pana Stasia do pana Gienia chwaląc się jak fajnie jest zbudować samemu auto. I zdaje sobie sprawę że scenie stance się nie spodoba, bo brak airride i sytej felgi w naciągu. Mam dwa argumenty: 0-100 w 6,4s i skidpad 1.05g. mierzone na zwykłych contisportconact 3 bez jakiejkolwiek elektroniki wspomagającej, przy 6*C
Pzdr dla fanów prawdziwego tuningu.
ps. Poniżej jak obiecałem, dane techniczne :)
SILNIK
pojemność skokowa: 2953 cm3
moc: 276KM
moment obr.: 275Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 12
położenie silnika: przód
ustawienie silnika: podłużnie
średnica x skok tłoka: 73.00mm x 58.80mm
typ: SOHC - wałek rozrządu w głowicy - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
stopień sprężania: 9.20:1
OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h: 6s
prędkość maksymalna: 240 km/h
WYMIARY i WAGI
długość: 4407mm
szerokość: 1753mm
wysokość: 1290mm
rozstaw osi: 2600mm
masa: 960kg
pojemność zbiornika paliwa: 90litrów
Moja noworoczna miłość po wcześniejszej e39 przyszedł czas na zmianę i o to właśnie moja nowa Beata.
Jak widzicie trochę nisko siedzi na 18 BBS RGR, oponki 225/40 . Beata w pełnym MPakiecie czarna podsufitka, kubełki w alkantarze itp.
W środku pięknie nagłaśnia Harman Kardon.
Pod maską dwa litry Diesel 150HP.
Jeśli się podoba dodam więcej zdjęć.
Liczę na Wasze komentarze, to mój pierwszy post
Pozdrawiam Rafał
https://plus.google.com/+MotokillerPl/posts
Prosimy o obserwację naszej strony. Będziemy się mocno skupiać na działalności właśnie tam.
Dlaczego? Poprzez dziwne wybryki Facebooka. Otóż zarządzający FB próbują nas zachęcić do reklamy. Zamiast pokazać korzyści reklamy przyjęli oni bardzo dziwny sposób. Jaki? Obcinają nam zasięg postów. I nie jest to jakieś minimalne obcięcie - gdzieżby tam! Z dnia na dzień posty mają 5-8% zasięgu, jaki miały wcześniej. Czyli jak post miał zasięg 100 000 osób na drugi dzień ma on 8 000. Takie wyniszczanie trwa dwa tygodnie - aż stronka spada praktycznie do zera. Wtedy odpuszczają. Dają nam spokój na 2 tygodnie, gdzie odbudowujemy sobie zasięg i jak już jest dobrze - znów nas wyniszczają. To są brudne zagrywki. Na tyle niefajne, że praktycznie odpuszczamy ten serwis (mocno ograniczamy na nim wpisy) i skupiamy się na Google+ na którym są zasady jasne, przejrzyste, bez brudnych zagrywek. Do obrazka dołączam podgląd statystyk, by pokazać jak FB sobie pogrywa. Nie tędy droga - takie postępowanie jest mocno nie w porządku!
Co zrobić by wygrać nagrodę, którą przypomnijmy jest miesięczna jazda BMW 4 i mało tego - paliwo na koszt firmy?
Po pierwsze udostępnić materiał na facebooku i polubić nasz fanpage (wystarczy wkleić ten adres http://motokiller.pl/169371 do swojego profilu na FB).
Po drugie - w komentarzu wkleić linek do udostępnionego materiału oraz napisać najlepiej jak potrafisz małą rozprawkę zaczynającą się od słów: Dla mnie BMW to...
Wymagania - wiek (uczestnika lub opiekuna uczestnika) co najmniej 21 lat, prawo jazdy od co najmniej roku oraz aparat cyfrowy robiący zdjęcia dobrej jakości (może być z telefonu, byle zdjęcia były wyraźne)!
UWAGA! w konkursie NIE MOGĄ brać udziału pracownicy i administratorzy BMW i MotoKiller!
Liczy się PIERWSZA odpowiedź - bądź zatem ostrożny!
Powodzenia!
Konkurs startuje dziś i trwa do 03.04.2014. Do tego czasu będzie zawsze na górze głównej! To tylko 3 dni! Warto się pospieszyć!
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w trakcie trwania konkursu.
Edit - powyższy konkurs to oczywiście prima aprilisowy żart. Żartem były też te materiały:
http://motokiller.pl/169297
http://motokiller.pl/169346
http://motokiller.pl/169363
Które przygotowaliśmy wraz z skota741, Folley96 i Italianiec. Dzięki chłopaki za cierpliwość i chęć udziału w żarcie, bo gdybym tylko ja to przygotowywał od razu było by to podejrzane.
A powyższy post pozostanie jeszcze jeden dzień na pierwszym miejscu. Dlaczego? A po to, by dla tych, którzy nie czytają do końca było zaskoczenie i niedowierzanie w stylu: czyli jednak nie żart... Mam nadzieję, że tegoroczne żarciki przypadły Wam do gustu.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›