Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    Materiał o eksploatacji zestawu rozrządu w samochodzie na przykładzie układu z paskiem.
    3 sierpnia 2016, 20:05 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda 121 2000r. – Pierwsze auto, za własne ciężko zarobione pieniądze.
Na chwile obecna auto trochę doinwestowane kupione 4 miesiące temu. 
Wszystko jest na oryginalnych częściach Forda.
Zrobione było:
Zawieszenie tył (amorki i sprężyny)
tuleje na tylnej belce
przód - drążki stabilizatora
pasek klinowy
hamulce przód i tył
wymieniony olej
dokupione oryginalne alufelgi Forda
(Niestety ich stan według mnie jest średni poprzedni właściciel nie dbał o nie)
    Pierwsze auto, za własne ciężko zarobione pieniądze.
    Na chwile obecna auto trochę doinwestowane kupione 4 miesiące temu.
    Wszystko jest na oryginalnych częściach Forda.
    Zrobione było:
    Zawieszenie tył (amorki i sprężyny)
    tuleje na tylnej belce
    przód - drążki stabilizatora
    pasek klinowy
    hamulce przód i tył
    wymieniony olej
    dokupione oryginalne alufelgi Forda
    (Niestety ich stan według mnie jest średni poprzedni właściciel nie dbał o nie)
    1 maja 2016, 15:27 przez SeQo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ogólne omówienie tematu pasków klinowych
    jak naciągać paski bez samonapinacza.
    1 marca 2016, 23:37 przez michu1986 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niezły Passat – Mimo, iż nie przepadam za VW,
to ten pasek mnie urzekł, jest po prostu mega. Jednak Polak też coś ładnego potrafi wystrugać.
    Mimo, iż nie przepadam za VW,
    to ten pasek mnie urzekł, jest po prostu mega. Jednak Polak też coś ładnego potrafi wystrugać.
    Chiński napinacz – Niemiecki wygląd, chińska wytrzymałość. 
Napinacz paska klinowego do Fabii I kupiony przez ojca niecałe 2000km temu jako jeden z najtańszych dostępnych. Objawy - stukanie w tempie obrotów silnika, delikatne zsuwanie się paska z rolki. Oryginał w drodze.
    Niemiecki wygląd, chińska wytrzymałość.
    Napinacz paska klinowego do Fabii I kupiony przez ojca niecałe 2000km temu jako jeden z najtańszych dostępnych. Objawy - stukanie w tempie obrotów silnika, delikatne zsuwanie się paska z rolki. Oryginał w drodze.
    Żonowa Meganka – W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

- dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
- przyciemniłem szyby tylne
- zamontowałem światła DRL Philips
- nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
- w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
- dałem jej ledy własnej roboty
- zrobiłem oświetlenie ambiente
- dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
- dołożyłem alarm
- pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
- podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
- dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
- zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
- wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
- wymieniony został czujnik ABS przód prawy
- wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
- wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
- wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
- wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
- zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając  na niej czujnik temperatury
- zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
- wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
- wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
- założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
- wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
- klimatyzacja odgrzybiona 
- co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
- 4 biegowy automat
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewane siedzenia
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba
- welurowa tapicerka
- ABS
Silnik to 98 konny dTi.

Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

    - dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
    - przyciemniłem szyby tylne
    - zamontowałem światła DRL Philips
    - nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
    - w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
    - dałem jej ledy własnej roboty
    - zrobiłem oświetlenie ambiente
    - dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
    - dołożyłem alarm
    - pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
    - podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
    - dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

    Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
    - zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
    - wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
    - wymieniony został czujnik ABS przód prawy
    - wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
    - wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
    - wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
    - wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
    - zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając na niej czujnik temperatury
    - zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
    - wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
    - wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
    - założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
    - wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
    - klimatyzacja odgrzybiona
    - co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

    Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

    Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
    - 4 biegowy automat
    - wspomaganie kierownicy
    - centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
    - 4 elektryczne szyby
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - podgrzewane siedzenia
    - podgrzewana elektrycznie przednia szyba
    - welurowa tapicerka
    - ABS
    Silnik to 98 konny dTi.

    Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    Witam – Jestem tutaj pierwszy raz i jest to mój pierwszy materiał. Na zdjęciu prezentuje się mój Pasek 2.0 tdi 140 km, kocham to wozidło. Chciałbym się dowiedzieć, co o nim sądzicie?
    Jestem tutaj pierwszy raz i jest to mój pierwszy materiał. Na zdjęciu prezentuje się mój Pasek 2.0 tdi 140 km, kocham to wozidło. Chciałbym się dowiedzieć, co o nim sądzicie?
    Hat-trick strzelony – Oto mój trzeci Pasek z rzędu, miało być na 100% co innego, ale okazało się inaczej, jestem drugim właścicielem... tak wiem wiem, większość nienawidzi, a w moim przypadku to już chyba ślub.
    Oto mój trzeci Pasek z rzędu, miało być na 100% co innego, ale okazało się inaczej, jestem drugim właścicielem... tak wiem wiem, większość nienawidzi, a w moim przypadku to już chyba ślub.
    21 grudnia 2014, 21:17 przez michu_B5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne