Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 104 takich materiałów
    A to mój Passat w highline – Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479
http://motokiller.pl/179256
http://motokiller.pl/180142
http://motokiller.pl/181802

Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku. 

Więcej o samochodzie w źródle.
    Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

    A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
    http://motokiller.pl/178479
    http://motokiller.pl/179256
    http://motokiller.pl/180142
    http://motokiller.pl/181802

    Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

    Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

    Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku.

    Więcej o samochodzie w źródle.
    Mirage M1 – Jak myślicie replika czy oryginał?
    Jak myślicie replika czy oryginał?
    Piękna bestia – Piękna bestia 2.0 16V 152KM. W 100% oryginał wersja limitowana Gran Turisme.
    Piękna bestia 2.0 16V 152KM. W 100% oryginał wersja limitowana Gran Turisme.
    Cobra – Napotkane na spacerku, pełen oryginał, śliczny.
    Napotkane na spacerku, pełen oryginał, śliczny.
    23 grudnia 2014, 21:26 przez tommi3city (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Projekt Audi ciąg dalszy – Teraz pora na silnik. Pewnie wiele osób się zdziwi. To serce mojej B3 przed renowacją podczas której usunięta została instalacja LPG.  Jak się domyślacie 1.8 S 90KM. Padło parę pytań i przypuszczeń jaka jednostka może wylądować pod maską. Nie zgłębiałem jeszcze wiedzy i opinii, na temat szerokiej listy silników w 80-siątkach. Postawiłem na oryginał jak na chwile obecną. Choć w przyszłych planach jest zmiana silnika na coś większego i tutaj już proszę o pomoc. Macie jakieś doświadczenia, opinie itp. odnośnie innych silników? Jakie są mało awaryjne, podatne na modyfikacje, na co zwracać uwagę? Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie! Jesteście wielcy.
    Teraz pora na silnik. Pewnie wiele osób się zdziwi. To serce mojej B3 przed renowacją podczas której usunięta została instalacja LPG. Jak się domyślacie 1.8 S 90KM. Padło parę pytań i przypuszczeń jaka jednostka może wylądować pod maską. Nie zgłębiałem jeszcze wiedzy i opinii, na temat szerokiej listy silników w 80-siątkach. Postawiłem na oryginał jak na chwile obecną. Choć w przyszłych planach jest zmiana silnika na coś większego i tutaj już proszę o pomoc. Macie jakieś doświadczenia, opinie itp. odnośnie innych silników? Jakie są mało awaryjne, podatne na modyfikacje, na co zwracać uwagę? Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie! Jesteście wielcy.
    Akwarium – Moja niestety BYŁA perełka - prezent od mojego dziadka, który był jego właścicielem od wyjazdu z Polmozbytu.
Polonez 1.5, `88, 90kkm.
Lakier niestety nie-oryginał, ale kolor od samego początku kość słoniowa.
Kiedy go dostałem to miał założone od nowości pokrowce - po zdjęciu ich ukazała się idealna, jak nowa, tapicerka z czarnego weluru.
    Moja niestety BYŁA perełka - prezent od mojego dziadka, który był jego właścicielem od wyjazdu z Polmozbytu.
    Polonez 1.5, `88, 90kkm.
    Lakier niestety nie-oryginał, ale kolor od samego początku kość słoniowa.
    Kiedy go dostałem to miał założone od nowości pokrowce - po zdjęciu ich ukazała się idealna, jak nowa, tapicerka z czarnego weluru.
    15 października 2014, 7:53 przez UltimateStudent (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Toyota Celica WRC-Carlos Sainz – Skończyłem Toyotkę i... jestem zadowolony!
Początkowa baza zawierała inne tło, którym był jakiś budynek, co mi się nie podobało - wiec przerobiłem na naturę, co myślę, że zaowocowało.
Dla wprawnego oka przerobiłem również nieco przód auta, żeby z repliki zrobić samochód "rzeczywiście" jeżdżący w rajdach w ówczesnych latach i jest teraz prawie jak oryginał. Ciężko było przypasować, ale myślę, że jakoś dałem radę.
Rysunek zrobiony na formacie A3, 12 kolorowym zestawem kredek + szara i biała, gumka do mazania. Czas jaki spędziłem nad nim to ok 25+ godzin. Ocenę pozostawiam Wam i konstruktywna krytyka mile widziana.
    Skończyłem Toyotkę i... jestem zadowolony!
    Początkowa baza zawierała inne tło, którym był jakiś budynek, co mi się nie podobało - wiec przerobiłem na naturę, co myślę, że zaowocowało.
    Dla wprawnego oka przerobiłem również nieco przód auta, żeby z repliki zrobić samochód "rzeczywiście" jeżdżący w rajdach w ówczesnych latach i jest teraz prawie jak oryginał. Ciężko było przypasować, ale myślę, że jakoś dałem radę.
    Rysunek zrobiony na formacie A3, 12 kolorowym zestawem kredek + szara i biała, gumka do mazania. Czas jaki spędziłem nad nim to ok 25+ godzin. Ocenę pozostawiam Wam i konstruktywna krytyka mile widziana.
    28 września 2014, 12:52 przez schemeck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Moje rysunki: https://www.facebook.com/schemeck.r…

    Śliczny rekinek na Trx-ach – Oryginał 525 obecnie czeka na m52tub28.
    Oryginał 525 obecnie czeka na m52tub28.
    20 września 2014, 22:46 przez ~rekin525e | Do ulubionych | Skomentuj
    Daewoo Lanos – Prawie oryginał, a i tak dobrze wygląda.
    Prawie oryginał, a i tak dobrze wygląda.
    5 września 2014, 13:36 przez ~gumis134 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moja Honda Nsr 50 – Honda była w opłakanym stanie - zarówno wizualnym jak i mechanicznym. Na dzień dzisiejszy leci około 75km/h, mimo, że nadal ma zablokowany moduł i cylinder 50. Dodam, że oryginał leci jakies 55km/h.
    Honda była w opłakanym stanie - zarówno wizualnym jak i mechanicznym. Na dzień dzisiejszy leci około 75km/h, mimo, że nadal ma zablokowany moduł i cylinder 50. Dodam, że oryginał leci jakies 55km/h.
    16 sierpnia 2014, 9:37 przez ~bodziolekk | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne