Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 104 takich materiałów
    Modelarstwo: Ford Thunderbird – Skala 1:24 firma nieznana, kupiony jako oryginał i takim został, model był wcałości
    Skala 1:24 firma nieznana, kupiony jako oryginał i takim został, model był wcałości
    21 października 2012, 18:23 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo: Shelby – To mój model shelby gt 500 firmy maisto 1:24 lekko przerobiony aby bardziej przypominał oryginał
    To mój model shelby gt 500 firmy maisto 1:24 lekko przerobiony aby bardziej przypominał oryginał
    13 października 2012, 16:46 przez marcin454510 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oryginał czy samoróbka?? – Piszcie w Komentach
    Piszcie w Komentach
    6 września 2012, 20:31 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Ale nie ten którego większość zna. Lecz oryginał z 1974
    3 lipca 2012, 10:55 przez Lucyfer1969 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    . . .

    Taki tam intruz – osobiście wolę oryginał
    Osobiście wolę oryginał
    28 czerwca 2012, 16:41 przez mianek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To są działania nieoznakowanego opla vectry LKS43AR działającej w okolicach Krasnegostawu. Akcja za którą usiłowali wlepić mandat to 0.47 - 0.54. Otrzymałem do wglądu fotkę z dokładnie 51 sekundy. Prędkość - w trakcie wyprzedzania ok. 100 km/h, jednak nie o prędkość tutaj chodziło tylko o sam manewr. Albo jestem pusty albo usiłowali wymusić mandat za niepopełnione wykroczenie. Przepraszam za marną jakość, oryginał z kamery jest świetnej jakości ( HD ). Proszę uświadomcie mnie o co chodzi oprócz nacisku na policjantów w sprawie "wyników". Pozdrawiam!!!
    1 czerwca 2012, 18:50 przez ~piotrekautopiotrek | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    moje nagranie

    Škoda 136 Rapid – oto moja perełka, a dokładnie stan w dniu zakupu. skoda 136 rapid. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1289 cm³, 62KM przy 5000obr/min, maksymalny moment obrotowy: 100 N•m przy 3000 obr/min, 5 biegowa skrzynia biegów. ciekawostką tego modelu jest dwuobwodowy układ hamulcowy z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu, co powoduje, że rapidka ma bardzo dobre heble, ze 100km/h droga hamowania to tylko 36m, niejedno współczesne auto nie jest w stanie zatrzymać się na tak krótkim dystansie. rapidka zadebiutowała w 1981 roku i była produkowana w latach 1981-1984 jako skoda garde, 1984-1989 jako skoda 130 rapid a w latach 1987-1990 jako skoda 135/136 rapid. moja to ostatni i najmocniejszy model 136, których wyprodukowano jedynie 9708 egzemplarzy. obecnie jest w fazie odrestaurowywania. oczywiście będzie zachowany oryginał.
    Oto moja perełka, a dokładnie stan w dniu zakupu. skoda 136 rapid. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1289 cm³, 62KM przy 5000obr/min, maksymalny moment obrotowy: 100 N•m przy 3000 obr/min, 5 biegowa skrzynia biegów. ciekawostką tego modelu jest dwuobwodowy układ hamulcowy z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu, co powoduje, że rapidka ma bardzo dobre heble, ze 100km/h droga hamowania to tylko 36m, niejedno współczesne auto nie jest w stanie zatrzymać się na tak krótkim dystansie. rapidka zadebiutowała w 1981 roku i była produkowana w latach 1981-1984 jako skoda garde, 1984-1989 jako skoda 130 rapid a w latach 1987-1990 jako skoda 135/136 rapid. moja to ostatni i najmocniejszy model 136, których wyprodukowano jedynie 9708 egzemplarzy. obecnie jest w fazie odrestaurowywania. oczywiście będzie zachowany oryginał.
    5 maja 2012, 19:58 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    sam se szczeliłem

    Jak Wszyscy To i Ja!! – Jest to SIMSON Schwalbe KR 51/2 z 1983 roku. 100% oryginał!! Stan idealny. Motorek posiada silnik o pojemności 49cm3 i mocy 3,7 KM. Uciągnie max 70 km/h
    Jest to SIMSON Schwalbe KR 51/2 z 1983 roku. 100% oryginał!! Stan idealny. Motorek posiada silnik o pojemności 49cm3 i mocy 3,7 KM. Uciągnie max 70 km/h
    4 maja 2012, 22:27 przez lenardzik6 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    MOJE

    Historia pewnego Jaguara  -  Konkurs – Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz 
E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w  Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów. 
Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN). 
Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN. 
W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner  Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów. 
Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner  Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku. 
                          Dane Techniczne:
-Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
-Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
-Moc - 330-345 KM
-0-100km/h - 5,2s
-Prędkość maksymalna - 275 km/h 

Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz
    E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów.
    Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN).
    Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN.
    W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
    W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
    Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów.
    Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku.
    Dane Techniczne:
    -Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
    -Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
    -Moc - 330-345 KM
    -0-100km/h - 5,2s
    -Prędkość maksymalna - 275 km/h

    Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    24 kwietnia 2012, 19:00 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Classicauto

    EVO Tokio Drift KONKURS – Lepszy niż oryginał
    Lepszy niż oryginał
    21 kwietnia 2012, 10:09 przez enzo254 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj