Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Dodge Charger SRT Hellcat – Najszybszy i najmocniejszy sedan świata. Pod maską auta zamontowano silnik 6.2 V8 Supercharged o mocy 707 koni, setkę osiąga w 3,7s, a 1/4 mili pokonuje w równe 11s.

Auto będzie dostępne wyłącznie z napędem na tylne koła i automatyczną, 8-biegową skrzynią biegów. Z przodu zamontowano 390 milimetrowe (15,4 cala) dwuczęściowe tarcze Brembo z sześcio-tłokowymi zaciskami i 4-tłokowe z tyłu, 20-calowe kute felgi aluminiowe 275/40ZR z oponami Pirelli P Zero.
    Najszybszy i najmocniejszy sedan świata. Pod maską auta zamontowano silnik 6.2 V8 Supercharged o mocy 707 koni, setkę osiąga w 3,7s, a 1/4 mili pokonuje w równe 11s.

    Auto będzie dostępne wyłącznie z napędem na tylne koła i automatyczną, 8-biegową skrzynią biegów. Z przodu zamontowano 390 milimetrowe (15,4 cala) dwuczęściowe tarcze Brembo z sześcio-tłokowymi zaciskami i 4-tłokowe z tyłu, 20-calowe kute felgi aluminiowe 275/40ZR z oponami Pirelli P Zero.
    13 sierpnia 2014, 22:07 przez hondacbr11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Netcarshow

    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Ford Torino – Niektórzy twierdzą, że jest lepszy niż legendarny Mustang. Czy mają rację? Po części pewnie tak. Torino nigdy nie było tak sławne jak Mustang (i na pewno nie jest przereklamowane tak jak on). Niestety był produkowany tylko przez osiem lat (1968-1976). Co nie zmienia faktu, że ten samochód także stał się legendą (zagrał w filmie Starsky & Hutch i Gran Torino).
O sprawach technicznych nie będę się rozpisywał, jest ich za dużo. Gama silników jest tak duża, że pewnie nikomu nie chciałoby się tego czytać. Dodam tylko, że najsłabszy silnik montowany w Torino miał (o bagatela!) 88 KM. Hmm... Troszkę mało. Za to najmocniejszy miał 375 KM.
    Niektórzy twierdzą, że jest lepszy niż legendarny Mustang. Czy mają rację? Po części pewnie tak. Torino nigdy nie było tak sławne jak Mustang (i na pewno nie jest przereklamowane tak jak on). Niestety był produkowany tylko przez osiem lat (1968-1976). Co nie zmienia faktu, że ten samochód także stał się legendą (zagrał w filmie Starsky & Hutch i Gran Torino).
    O sprawach technicznych nie będę się rozpisywał, jest ich za dużo. Gama silników jest tak duża, że pewnie nikomu nie chciałoby się tego czytać. Dodam tylko, że najsłabszy silnik montowany w Torino miał (o bagatela!) 88 KM. Hmm... Troszkę mało. Za to najmocniejszy miał 375 KM.
    1 lipca 2014, 14:04 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes A 45 AMG – Najmocniejszy seryjny kompakt, 360 KM, 0-100 w 4,6 s i v-max 250 km/h (elektronicznie ograniczona).
    Najmocniejszy seryjny kompakt, 360 KM, 0-100 w 4,6 s i v-max 250 km/h (elektronicznie ograniczona).
    29 czerwca 2014, 13:27 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Fotografia własna

    Nowa Corvette Z06 ma 650 KM – Chevrolet oficjalnie ogłosił, że nowy model Corvette Z06 będzie generował aż 650 KM przy 6400 obr./min oraz 881 Nm przy 3600 obr./min. To najmocniejszy produkcyjny samochód w historii General Motors.
    Chevrolet oficjalnie ogłosił, że nowy model Corvette Z06 będzie generował aż 650 KM przy 6400 obr./min oraz 881 Nm przy 3600 obr./min. To najmocniejszy produkcyjny samochód w historii General Motors.
    Najszybsza Astra w historii. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM. To najmocniejszy czterocylindrowy motor Opla, jaki kiedykolwiek produkowano.

    Auto stworzone na bazie wersji Cup zostało wyraźnie odelżone. Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.

    Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza się na 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.

    Podobnie jak w autach wyścigowych podwozie (sprężyna/a,ortyzator) samochodu można regulować.

    We wnętrzu usunięto tylne siedzenia, a z przodu zamontowano kubełkowe fotele Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Standardem jest oczywiście klatka bezpieczeństwa.
    3 czerwca 2014, 14:02 przez niebieska_asteroida (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najmocniejszy Challenger w historii – Challenger SRT Hellcat ma 600 KM pochodzących z doładowanego silnika V8 o pojemności 6.2 litra. To najmocniejsza jednostka V8 w historii koncernu Chevolet. Auto ma dwa dodatkowe wloty powietrza, w tym jeden znajdujący się w… reflektorze.
    Challenger SRT Hellcat ma 600 KM pochodzących z doładowanego silnika V8 o pojemności 6.2 litra. To najmocniejsza jednostka V8 w historii koncernu Chevolet. Auto ma dwa dodatkowe wloty powietrza, w tym jeden znajdujący się w… reflektorze.
    Najmocniejszy Matiz w Polsce – Kolor też nie jest przypadkowy.
    Kolor też nie jest przypadkowy.
    7 maja 2014, 12:52 przez ~mephis | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Film przedstawia budowę najmocniejszego na świecie silnika diesla. Waży on około 2300 ton, ma długość 26 metrów oraz aż 14 cylindrów, z których każdy ma średnicę niemal jednego metra. Rzecz jasna, nie jest on montowany w samochodach, a w statkach. Prezentowany na nagraniu diesel charakteryzuje się mocą 107 000 koni mechanicznych.
    27 kwietnia 2014, 20:35 przez cinkal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    2015 Covrette Z06 Convertible – To najmocniejszy kabriolet w całej historii Chevroleta.

Pod maską znajdziemy doładowany silnik V8 o pojemności 6.2 litra. Dzięki temu do wykorzystania mamy 625 KM i moment obrotowy wynoszący 861 Nm.
    To najmocniejszy kabriolet w całej historii Chevroleta.

    Pod maską znajdziemy doładowany silnik V8 o pojemności 6.2 litra. Dzięki temu do wykorzystania mamy 625 KM i moment obrotowy wynoszący 861 Nm.