Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Ducati Superbike 1199 Panigale S Tricolore – Ducati 1199 Panigale − motocykl sportowy firmy Ducati, zaprezentowany na targach EICMA. Nazwa pochodzi od miasteczka produkcyjnego Borgo Panigale. W chwili zaprezentowania motocykl miał najmocniejszy na świecie, seryjnie produkowany dwucylindrowy silnik osiągający 195 KM przy 10,750 rpm i 98,1 Nm momentu obrotowego przy 9000 obr[1]. 1199 ma najwyższy stosunek mocy do masy i momentu obrotowego do masy wśród obecnie produkowanych motocykli. Silnik jest głównym elementem struktury nośnej motocykla - zamontowane są do niego m.in: wahacz, tylny amortyzator, rama pomocnicza, osprzęt, wydech oraz podnóżki pasażera.


*_*
    Ducati 1199 Panigale − motocykl sportowy firmy Ducati, zaprezentowany na targach EICMA. Nazwa pochodzi od miasteczka produkcyjnego Borgo Panigale. W chwili zaprezentowania motocykl miał najmocniejszy na świecie, seryjnie produkowany dwucylindrowy silnik osiągający 195 KM przy 10,750 rpm i 98,1 Nm momentu obrotowego przy 9000 obr[1]. 1199 ma najwyższy stosunek mocy do masy i momentu obrotowego do masy wśród obecnie produkowanych motocykli. Silnik jest głównym elementem struktury nośnej motocykla - zamontowane są do niego m.in: wahacz, tylny amortyzator, rama pomocnicza, osprzęt, wydech oraz podnóżki pasażera.


    *_*
    3 września 2012, 13:43 przez ~MUFCFAN | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    ducati.com

    Škoda 136 Rapid – oto moja perełka, a dokładnie stan w dniu zakupu. skoda 136 rapid. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1289 cm³, 62KM przy 5000obr/min, maksymalny moment obrotowy: 100 N•m przy 3000 obr/min, 5 biegowa skrzynia biegów. ciekawostką tego modelu jest dwuobwodowy układ hamulcowy z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu, co powoduje, że rapidka ma bardzo dobre heble, ze 100km/h droga hamowania to tylko 36m, niejedno współczesne auto nie jest w stanie zatrzymać się na tak krótkim dystansie. rapidka zadebiutowała w 1981 roku i była produkowana w latach 1981-1984 jako skoda garde, 1984-1989 jako skoda 130 rapid a w latach 1987-1990 jako skoda 135/136 rapid. moja to ostatni i najmocniejszy model 136, których wyprodukowano jedynie 9708 egzemplarzy. obecnie jest w fazie odrestaurowywania. oczywiście będzie zachowany oryginał.
    Oto moja perełka, a dokładnie stan w dniu zakupu. skoda 136 rapid. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1289 cm³, 62KM przy 5000obr/min, maksymalny moment obrotowy: 100 N•m przy 3000 obr/min, 5 biegowa skrzynia biegów. ciekawostką tego modelu jest dwuobwodowy układ hamulcowy z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu, co powoduje, że rapidka ma bardzo dobre heble, ze 100km/h droga hamowania to tylko 36m, niejedno współczesne auto nie jest w stanie zatrzymać się na tak krótkim dystansie. rapidka zadebiutowała w 1981 roku i była produkowana w latach 1981-1984 jako skoda garde, 1984-1989 jako skoda 130 rapid a w latach 1987-1990 jako skoda 135/136 rapid. moja to ostatni i najmocniejszy model 136, których wyprodukowano jedynie 9708 egzemplarzy. obecnie jest w fazie odrestaurowywania. oczywiście będzie zachowany oryginał.
    5 maja 2012, 19:58 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    sam se szczeliłem

    Następca Ferrari 599 – Oto Ferrari F12 Berlinetta, najszybsze i najmocniejszy samochód w historii marki z Maranello, który 
został dopuszczony do ruchu ulicznego.

Supersamochód został wyposażony w 6,3-litrowy motor V12, o mocy 740 KM oraz 690 Nm maksymalnego momentu obrotoweg.Sprint do setki 3,1 s.Maksymalna prędkość wynosi 340 km/h.
    Oto Ferrari F12 Berlinetta, najszybsze i najmocniejszy samochód w historii marki z Maranello, który
    został dopuszczony do ruchu ulicznego.

    Supersamochód został wyposażony w 6,3-litrowy motor V12, o mocy 740 KM oraz 690 Nm maksymalnego momentu obrotoweg.Sprint do setki 3,1 s.Maksymalna prędkość wynosi 340 km/h.
    12 kwietnia 2012, 20:00 przez ~maksm | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali – potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

    Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

    Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.
    7 kwietnia 2012, 12:02 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Shelby 1000KM – Najmocniejszy Shelby w historii.
    Najmocniejszy Shelby w historii.
    29 marca 2012, 10:14 przez hemicuda1972 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj