Szukaj
Znalazłem 50 takich materiałów
Zapraszam na pokład pucharowej Hondy TypeR po torze mieszczącycm się w belgijskim Mettet. Mimo miejscowego oblodzenia zdecydowaliśmy się wjechać na tor na pełnym slicku, czyli gładkiej, wyścigowej oponie co było strzałem w dziesiątkę.
Kraje skandynawskie kojarzą nam się z tęgimi mrozami, dużymi odległościami i wymagającymi drogami.
Jak w takich okolicznościach sprawdza się auto elektryczne, dodatkowo - w przypadku Kuby - z tylnym napędem?
Gość odpowie również na najczęściej pojawiające się pytania względem jego aktualnego kraju zamieszkania:
1. Czy auto elektryczne jest drogie dla "szwedzkiego Kowalskiego"?
2. Ile elektryków jest w Szwecji?
3. Jak wygląda tamtejsza infrastruktura do ładowania pojazdów elektrycznych?
4. Czy mróz doskwiera elektrykom?
Wspólnie zapraszamy na odcinek.
Zapinaj pasy i jedziemy!
Jaka jest zatem optymalna temperatura pracy dla elektryka i od czego ona zależy?
Zapraszam Cię na nowy odcinek z serii #HerbatkaZprądem!
Zapinaj pasy i jedziemy!
Czy elektryk musi mieć ciepły garaż??
Co robić, gdy nie masz garażu?
Materiał po części humorystyczny, po części poważny, a po części nagrany z nocnych nudów, ale też chęci dzielenia się swoimi przemyśleniami ;-)
Kilka sekund tuż przed odpaleniem silnika wyciszone, ponieważ YT przyczepił się o prawa autorskie.
00:00 Wprowadzenie
00:09 Alfa w śniegu
00:18 Alfa odśnieżona
00:27 Odpalamy! ;-)
01:32 Warunki pogodowe
02:01 Po przejażdżce (dane komputera)
02:22 VLOG
06:49 Oględziny :-P
Sprawdźcie go. Przygotujcie swoje auta na mróz, szadź, śnieg i oblodzone drogi, a bezproblemowo dojedziecie do wiosny.
R1 Zima, śnieg i mróz
« poprzednia 1 2 3 4 5 następna »