Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Aston Martin w latach 1959–1963, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Zaprezentowany po raz pierwszy na London Motor Show w październiku 1960 roku. Był to DB4 GT tylko lżejszy i zmodyfikowany przez włoską fabrykę Zagato. Początkowo planowano stworzenie 25 egzemplarzy, lecz popyt nie był tak duży jak oczekiwano więc produkcję ograniczono do 20 egzemplarzy. Do napędu użyto silnika R6 o pojemności 3,7 l, który wytwarzał moc maksymalną 272 KM i moment obrotowy 377 Nm. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. DB4 GT Zagato przyspiesza 0-100 km/h w 6,1 s i osiąga prędkość maksymalną 244 km/h. Samochód został zastąpiony w późniejszym czasie przez model V8 Zagato.
Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Produkcję drugiego wcielenia modelu, Mark II, uruchomiono w marcu 1965 roku. Nowy Spitfire był podobny do pierwszej generacji, zastosowano jednak bardziej wysilony silnik. Zmiany objęły układ rozrządu, chłodzony cieczą kolektor dolotowy oraz kolektor wydechowy o innym przekroju. Zmiany zaowocowały wzrostem mocy maksymalnej do 68 KM, która w pierwszej generacji wynosiła 64 KM. Prędkość maksymalna wzrosła ze 148 km/h do 154 km/h, a czas przyspieszenia 0-60 mil skrócił się o 1,8 sekundy i wynosił 15,5 sekundy. Kosmetycznym zmianom poddano także nadwozie oraz elementy kabiny pasażerskiej.