Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 25 takich materiałów
    Moto Guzzi V10 Centauro – 1 Litr w układzie V
    1 Litr w układzie V
    Maluch z ciekawym silnikiem – Z Daihatsu Charade turbo. Litr pojemności i ok 100 koni.
    Z Daihatsu Charade turbo. Litr pojemności i ok 100 koni.
    Orlen Team – Ciekawe po ile oni mają litr.
    Ciekawe po ile oni mają litr.
    28 października 2014, 14:51 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Renault Eolab – 1 litr paliwa na 100 km – Nowy prototyp może jeździć tylko w trybie elektrycznym. Wtedy zasięg auta wynosi ok. 60 km, a prędkość maksymalna – 120 km/h. Renault podkreśla, że do roku 2020 zacznie produkować samochód, który zadowoli się zaledwie 2 litrami paliwa na 100 km.
    Nowy prototyp może jeździć tylko w trybie elektrycznym. Wtedy zasięg auta wynosi ok. 60 km, a prędkość maksymalna – 120 km/h. Renault podkreśla, że do roku 2020 zacznie produkować samochód, który zadowoli się zaledwie 2 litrami paliwa na 100 km.
    Nowy silnik Forda – Ma tylko 999 cm3 (jeden litr) pojemności, zaledwie 3 cylindry i aż 140 KM. To oznacza, że z jednego litra generuje więcej koni niż Bugatti Veyron i Ferrari 458 Speciale.

Producent twierdzi, że zamontowana w nim turbosprężarka kręci się z prędkością 4000 obr./s (czyli 248 000 obr./min), co jest wynikiem dwa razy większym niż… w turbosprężarkach stosowanych w bolidach F1 na sezon 2014. Jest to zasługa m.in. niewielkich rozmiarów i małej bezwładności. W konsekwencji nowe turbo potrafi dostarczyć do ciśnienie do 38 psi.
    Ma tylko 999 cm3 (jeden litr) pojemności, zaledwie 3 cylindry i aż 140 KM. To oznacza, że z jednego litra generuje więcej koni niż Bugatti Veyron i Ferrari 458 Speciale.

    Producent twierdzi, że zamontowana w nim turbosprężarka kręci się z prędkością 4000 obr./s (czyli 248 000 obr./min), co jest wynikiem dwa razy większym niż… w turbosprężarkach stosowanych w bolidach F1 na sezon 2014. Jest to zasługa m.in. niewielkich rozmiarów i małej bezwładności. W konsekwencji nowe turbo potrafi dostarczyć do ciśnienie do 38 psi.
    Moje Wozidlo!! – Witam nazywam sie Piotrek i przedstawiam wam moja Corse typu C.
Rok produkcji tego autka to 2001 a pod maska drzemie ogromna jednostka napędowa okrągły jedne litr generujący aż 54 konie mechaniczne,  auto zostało obniżone tylko o 30 mm ponieważ ma założone 17-nasto calowe felgi OZ Superleggera,  tylni wydech został także zmieniony na sportowy ze względu na lepszy wygląd pojazdu,  mam nadzieję, że wam się spodoba moja Corsa bo w końcu mało tu takich autek.
    Witam nazywam sie Piotrek i przedstawiam wam moja Corse typu C.
    Rok produkcji tego autka to 2001 a pod maska drzemie ogromna jednostka napędowa okrągły jedne litr generujący aż 54 konie mechaniczne, auto zostało obniżone tylko o 30 mm ponieważ ma założone 17-nasto calowe felgi OZ Superleggera, tylni wydech został także zmieniony na sportowy ze względu na lepszy wygląd pojazdu, mam nadzieję, że wam się spodoba moja Corsa bo w końcu mało tu takich autek.
    18 stycznia 2014, 19:19 przez Pepcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    Zdrowych, pogodnych, wesołych  świąt Bożego Narodzenia – Życzy ekipa Motokiller. 

PS. Życzymy i sobie i Wam paliwka po 3,40 zł za litr...
    Życzy ekipa Motokiller.

    PS. Życzymy i sobie i Wam paliwka po 3,40 zł za litr...
    22 grudnia 2013, 23:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Można! – Jeszcze są miejsca na świecie, gdzie można zatankować samochód niedrogo w tym przypadku olej napędowy na nasze 3.24zł  za litr w Polsce 5.45zł/l pamiątka z wycieczki Gołdap-Gusiew 2013. Pozdrawiam
    Jeszcze są miejsca na świecie, gdzie można zatankować samochód niedrogo w tym przypadku olej napędowy na nasze 3.24zł za litr w Polsce 5.45zł/l pamiątka z wycieczki Gołdap-Gusiew 2013. Pozdrawiam
    8 grudnia 2013, 19:52 przez ~pustelnik | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Nasza duma cz 2 – Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

    Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

    Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    28 listopada 2013, 10:27 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Po ile u was ON? – Bydgoszcz 5,49zł/litr
    Bydgoszcz 5,49zł/litr
    9 listopada 2013, 14:52 przez Merolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    mojego autorstwa