Oto co się dzieje, gdy inżynierowie z Mandello zostają zmuszeni do pracy. Motocykl sportowo-turystyczny o zbalansowanych osiągach i unikalnym charakterze. Jak Wam się podoba nowe Moto Guzzi V100 Mandello S?
Każdemu fanowi v8 na pewno przez myśl przeszło jaki rekordowo mały może być silnik z ośmioma cylindrami? Odpowiedź na to pytanie dało Moto Guzzi w 55 roku kiedy to zaprezentowano "OTTA" po dziś dzień zostaje on najmniejszym silnikiem V8 stosowanym w motosporcie, choć jego historia sięga ledwo 4 lat i zapisał się w niej jako motocykl żyjący swoim życiem wręcz budzącym strach w oczach jeźdźców którzy mieli do dyspozycji genialny ślinik śmiało wyprzedzającym o lata swoją konkurencje. Po więcej informacji zapraszamy do filmu.
Mało tu motocykli, a zwłaszcza Cafe Racerów. Ode mnie cudny projekt na bazie Moto Guzzi dla uczczenia motocykli startujących w długodystansowych wyścigach na torze Suzuka w latach '80.
Jednostka napędowa: Giannini 750 G2 (montowany rónież w Motocyklach Moto Guzzi GP)
Pojemność: 734,53cc
Moc maksymalna: 55KM @ 6000rpm
Masa całkowita pojazdu: 450kg
Prędkość maksymalna: około 215km/h